Wie is mee?
lezen in het Engels, Nederlands of Arabisch:
https://messagefromone.blog/2024/11/17/ ... evolution/
luisteren in het Engels:
https://soundcloud.com/gloomer2000/the- ... -audiofile
Dank jezelf

Moderator: Moderators
Is me nog te New Age (ik kan echt niet onder woorden brengen hoezeer ik de New Age haat) en te gnostisch, maar metal is geweldig natuurlijk.In the grand orchestra of musical genres, Metal stands as a beacon, offering a path to enlightenment through its cathartic and soul-stirring compositions. So, as you navigate the diverse soundscape of music, consider Metal as a powerful ally that can bring you closer to the light within yourself. Choose your musical companions wisely, and let the resonating vibrations guide you on a journey of self-discovery and illumination.
https://messagefromone.blog/2023/12/31/ ... the-light/
Ow, dat wist ik niet. Ik ga meteen aan de slag om een samenvatting te maken.Maria schreef: ↑18 nov 2024 11:34Wil je in het kort vertellen waar dit over gaat en wat je punt is wat je ter sprake wil brengen?
Er zij maar weinig mensen, die 40 minuten gaan lezen zonder te weten waar het over gaat.
Anders kun je dit beter plaatsen: Verwijzingen naar externe websites
Zie forumregels E6 en E7
Er is zoveel dystopian scify, dus met dat *hoop* gedeelte vind ik alvast goed. (Heb je tekst wel niet gelezen).
Dat klinkt op het eerste gezicht goed, maar hoe werkt dit dan?Message from one schreef:
In de 2.0-dimensie heeft de mensheid het geheim van biologisch oneindig leven ontsluierd. Dit wordt bereikt door een perfecte combinatie van technologie en genetische evolutie:
Cellulaire regeneratie: Het menselijk lichaam heeft een zelfherstellend mechanisme ontwikkeld waarbij cellen zich onbeperkt kunnen vernieuwen zonder mutaties. Veroudering bestaat niet meer.
Symbiose met technologie: Nanobots bewaken en optimaliseren constant de lichaamsfuncties, terwijl ze ziekten, infecties of fysieke schade onmiddellijk herstellen.
Aesthethica is een geweldige CD, kan aanraden hem helemaal te luisteren. Een van de origineelste (metal)albums van de afgelopen jaren.
Geweldige hoes ook (zoek nog altijd een t-shirt met die druk). Excuses, nu weer ontopic.Silenced, fragments of nostalgia
Laments, frailty of the mind
Bounded by the abyssal fence
Light cleanses the internal sense
Obscure feeling of immensity
Black Opera, unio-mystica
Vibrate, filter of emotions
Filtrate, shapeless screen unfold
Reverie, climate of energy
Blackness, centre of whiteness
Je moet 2.0 bezien als een andere realiteit/dimensie/frequentie als de onze. Wij worden pas volledig 2.0 totdat we 1.0 verlaten, terwijl is er gewoon een "symbiose" tussen de twee. Je kunt contact maken met 2.0 en de 2.0-filosofie in dit leven (1.0) toepassen. Ik leg dat helemaal uit in mijn paper.
gerard_m schreef: ↑18 nov 2024 21:10Message from one schreef:
In de 2.0-dimensie heeft de mensheid het geheim van biologisch oneindig leven ontsluierd. Dit wordt bereikt door een perfecte combinatie van technologie en genetische evolutie:
Cellulaire regeneratie: Het menselijk lichaam heeft een zelfherstellend mechanisme ontwikkeld waarbij cellen zich onbeperkt kunnen vernieuwen zonder mutaties. Veroudering bestaat niet meer.
Symbiose met technologie: Nanobots bewaken en optimaliseren constant de lichaamsfuncties, terwijl ze ziekten, infecties of fysieke schade onmiddellijk herstellen.
Afgeschaft worden? Dat heb ik toch niet gezegd en dat kun je nergens uithalen. Het is gewoon de evolutie van de mens.Aha, dus ouderdom, sterven en geboorte zou je graag afgeschaft zien worden?
Maar ouderdom, sterven en geboorte zijn behoorlijk fundamentele kenmerken van het leven, zou ik zeggen. Zonder die dingen – ook geen leven meer. Toch?
Dus dan is het eigenlijk het leven zelf, dat je af zou willen schaffen? Heb je het niet zo op levende wezens?
ff Los van of zulks al dan niet zou kunnen in de toekomst:Amerauder schreef: ↑19 nov 2024 11:16
Aha, dus ouderdom, sterven en geboorte zou je graag afgeschaft zien worden?
Maar ouderdom, sterven en geboorte zijn behoorlijk fundamentele kenmerken van het leven, zou ik zeggen. Zonder die dingen – ook geen leven meer. Toch?
Dus dan is het eigenlijk het leven zelf, dat je af zou willen schaffen?
Heb je het niet zo op levende wezens?
Ik denk dat er in de verre toekomst geen verschil meer is tussen leven en dood. Feitelijk, ook nu niet, want we weten dat de dood niets minder is dan een illusie en dat we gewoon overstappen naar een nieuwe dimensie (soort van zieletransportatie???). Het gaat ontzettend ver, en zoals het artikel zegt: mijn 1.0-brein kan dit niet bevatten. Ik heb er ook gewoonweg geen woorden voor. Dank voor de bijdrage.
Dat is allemaal zonder bewijs en meer een soort wensdenken.Gloomy schreef: ↑19 nov 2024 15:49Ik denk dat er in de verre toekomst geen verschil meer is tussen leven en dood. Feitelijk, ook nu niet, want we weten dat de dood niets minder is dan een illusie en dat we gewoon overstappen naar een nieuwe dimensie (soort van zieletransportatie???). Het gaat ontzettend ver, en zoals het artikel zegt: mijn 1.0-brein kan dit niet bevatten. Ik heb er ook gewoonweg geen woorden voor. Dank voor de bijdrage.
Ter informatie: ik heb dat kinderstemmetje vervangen door een ietwat professionelere stem.
Ook te beluisteren als audiofile op YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=sEO1CUCY5ag