Axxyanus, Tiberius, en anderen,
Op de biologische onderscheidingen ga ik niet opnieuw in, want daar valt binnen dat kader, zoals ik eerder meldde, niet aan te tornen.
Alleen berusten onze en andere culturen niet op de nu nog steeds niet alom bekende maar wel beschikbare bio-details, maar alleen op de alleropvallendste.
Met, en dat vind ik glashelder, DUS verschuivende fricties met culturele verschuivingen in de omgangsregels.
Zelfs los van de biologie verschuiven allerlei omgangsvormen.
“Tiberius Claudius” schreef: Ik begrijp hier uit dat jij het bestaan van kabouters aannemelijk lijkt.
Wat die wijnproeverij betreft is het me totaal onduidelijk wat het met het probleem te maken heeft.
PS.
Je proeverij laat alleen maar zien dat mensen wijnen verschillend indelen.
Ik kom hooguit zover dat ik weet dat er mensen zijn met onbewijzen t.a.v. het bestaan van kabouters.
Het hier in deze discussie het probleem lijkende gaat inderdaad over het door elkaar heen klutsen van slechts soms overlappende categoriën, waarvan de wijnproeverij een voorbeeld was.
Met je PS herkende je wel het verschillend indelen maar niet het verschil in slechts deels aanleerbare vaardigheden.
Wie onvoeldoende smaakpapillen van verschillende soort heeft komt weinig verder dan slurpende geluidjes maken en stiekem het etiket lezen.
Wie alle smaken van het LHBTQI-palet wil oprekken of inkrimpen tot mannetje-1-vrouwtje-2-homo-3-lesbienne-4-intersex-5, die loopt vast op een toch weer iets andere manier dan de kwasi-gastvrije Procrustes.
Een Procrustes die echt gastvrij wil zijn zorgt voor meer dan vijf bedmaten.
Omdat ik in deze geen specifieke cultus voorsta ga ik het gedrags-palet niet verklaren, maar beveel ik zelf opzoeken aan.
Roeland
PS
Maar hoeft niet alle fietsmodellen te verhuren voor de wedstrijd:
Www.elliptigobenelux.com
2 typo’s gecorrigeerd
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.