Het bedrijf op wiens servers ons forum draait, heeft ons laten weten dat ze een update van de software gaan doen en dat raakt ook ons. Het zal opgevallen zijn dat ons forum al een tijdje geen update heeft gehad en als we dat nu niet gaan doen krijgen we echt problemen. Godzijdank is chromis druk bezig om te kijken wat er allemaal moet gebeuren.
Wanneer we overgaan is nog niet helemaal duidelijk, maar dat laten we nog wel weten.
Geniet nog maar even van het forum zoals het nu draait, want er zullen vast dingen anders worden.
Forum update
Moderator: Moderators
Forum update
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.
Re: Forum update
De voorbereidingen voor de update lopen heel voorspoedig, wat geheel te danken is aan de inzet van chromis.
De update staat nu voor zondagochtend gepland, dus jullie kunnen dan niet op het forum. Dat betekent dat er eens gelegenheid is een kerkdienst te bezoeken, maar je hond of jezelf uitlaten mag natuurlijk ook.
De update staat nu voor zondagochtend gepland, dus jullie kunnen dan niet op het forum. Dat betekent dat er eens gelegenheid is een kerkdienst te bezoeken, maar je hond of jezelf uitlaten mag natuurlijk ook.
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Hallo iedereen,
Jullie kunnen weer naar hartelust forummen! De upgrade is gelukt!
Hebben jullie problemen of issues? Meld dit gerust in het feedback-forum, dan pak ik dit op.
Jullie kunnen weer naar hartelust forummen! De upgrade is gelukt!
Hebben jullie problemen of issues? Meld dit gerust in het feedback-forum, dan pak ik dit op.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Daar gaat de gelegenheid voor die kerkdienst.
Chromis, hartelijk dank.
Ik wens iedereen heel veel plezier op het vernieuwde forum
Chromis, hartelijk dank.
Ik wens iedereen heel veel plezier op het vernieuwde forum