Een ander stukje stond in de Volkskrant, Ionica Smeets werd door Cees Dekker gevraagd om het zoveelste deel van academische zending op te komen vrolijken. Ze is zelf atheïst maar dit is de groep die Cees Dekker graag aan zich bindt als zendeling.facebook familychurch schreef:Samuël is vrijdagochtend gaan zwemmen in dit meer in Italië en daarna niet meer gezien. De lokale autoriteiten gaan er nu vanuit dat hij verdronken is en zij zoeken met duikers naar hem. Johan, Jack, Daniël en Baruch zijn daar nu om ook te zoeken.
We doen een oproep om VOL GELOOF te bidden voor een wonder en dat Samuël gevonden wordt zodat ze hem kunnen opwekken uit de dood.
De mannen hebben ervoor gekozen om 3 dagen te zoeken. Vandaag is dag 2.
Weeknieuws rond religie
Moderator: Moderators
Weeknieuws rond religie
De links laat ik achterwege. Maar twee dingen vielen me van de week op een groep evangelisten gaan in Italië een drenkeling tot leven wekken. Een trieste aangelegenheid maar voor mij werd het nog iets triester nadat ik las dat ze drenkeling gaan opwekken uit de dood. Het zal wel niet door reanimatie zijn gezien de achtergrond van deze evangelisten die mensen op straat lastig vallen met de vraag of ze even een gezwel mogen wegbidden.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?