Abu Bakr al-Baghdadi woedend over kwaliteit maagden

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Abu Bakr al-Baghdadi woedend over kwaliteit maagden

Bericht door Maria » 28 okt 2019 19:12

https://newsthump.com/2019/10/28/abu-ba ... f-virgins/
Google vertaling
Onlangs overleden voormalige ISIS-leider Abu Bakr al-Baghdadi zou woedend zijn over de kwaliteit van de maagden die hij in het hiernamaals heeft gekregen, en ook beweren dat zijn nieuwe thuis een beetje aan de hete kant is.

Bij aankomst in wat hij dacht dat de hemel was, werd al-Baghdadi getoond aan een klein schuurtje aan de oevers van een poel van vuur die zijn huis voor de eeuwigheid zal zijn.

Abu vertelde ons medium: "Elke keer als ik klaagde dat dit niet is wat Paradise bedoeld is, zou de gids lachen en zeggen" ja, dit is ‘paradijs" - altijd gebruikmakend van die vervelende luchtcitaten.

“Ik eiste mijn maagden, zoals elke goede martelaar voor de zaak, maar wat ze me brachten is volkomen onaanvaardbaar.

“De line-up ziet eruit als de rij buiten een Chicago Rock Cafe in Basingstoke - er is een zeer goede reden waarom deze vrouwen nog steeds maagden zijn.

"En sommigen van hen zien er zeker uit alsof ze een paar keer in de buurt zijn geweest. Een van hen geeft foto's van haar kinderen door. '

Een van de nieuwe gastheren van al-Baghdadi vertelde ons: "Kijk, echte echte maagden zijn tegenwoordig bijna niet meer te krijgen, dus als ze minder dan tien partners hebben tellen ze mee, oké?"

Een woordvoerder van de maagdelijke gemeenschap zei dat niet alleen al-Baghdadi zich bedrogen voelde door de regelingen.

Eén vertelde ons: 'We zijn er ook niet al te blij mee, wordt de waarheid verteld.

"Toen we ons aanmeldden voor dit optreden, werd ons verteld dat het een eeuwigheid was met een grote krijger, die een held was voor zijn volk - niet de meest gezochte terrorist ter wereld. Mijn moeder zei altijd dat ik de kleine lettertjes moest lezen. '
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Plaats reactie