EO in opstand!

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lanier
Superposter

EO in opstand!

Bericht door lanier » 27 jul 2018 11:46

https://www.nu.nl/media/5385887/eo-prot ... n-npo.html

De Evangelische Omroep (EO) komt in actie tegen de voorgenomen bezuinigingen van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO). Onder de slogan 'Juist nu het er op aankomt' start de EO maandag een campagne op televisie.
....
De NPO wil de zendtijd van levensbeschouwelijke programma's als Adieu God?, De Kist, Ik mis je en De Verandering halveren. De beoogde programma's zijn nu nog wekelijks op televisie te zien.

Komt er ook nog een actie om de plannen van de NPO te ondersteunen? :D

PietV.
Moderator

Re: EO in opstand!

Bericht door PietV. » 27 jul 2018 12:37

lanier schreef:
27 jul 2018 11:46
Komt er ook nog een actie om de plannen van de NPO te ondersteunen? :D
Gewoon niet meer naar NPO kijken. Lopen de adverteerders en inkomsten weg. O ja dat laatste is al lang aan de gang maar de EO wil zieltjes blijven winnen met publieke middelen. Laten ze maar commercieel gaan en dan blijkt dat christenen liever naar SBS 6 kijken dan naar de zoveelste variant op "God verandert niets".
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Gerard R.
Bevlogen

Re: EO in opstand!

Bericht door Gerard R. » 27 jul 2018 16:32

Commercieel? :lol:
Dat is helemáál een ramp in het klein. Ja, ik kijk en luister niet zoveel. Ik word er een beetje moe van.
Moet je eens een leuke film willen kijken... :shock:
Alles is tijdelijk en heel iets anders dan wij denken... Niets aan te doen...

Plaats reactie