Openen in nieuw venster na doorklikken.

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lost and not found yet!
Bevlogen

Openen in nieuw venster na doorklikken.

Bericht door lost and not found yet! » 26 jul 2018 16:49

Als je nu op een link in een discussie klikt wordt er geen nieuwe pagina geopend, en moet je indien je per ongeluk op het kruisje klikt FT weer opnieuw opstarten. Is het technisch mogelijk om elke link in een nieuw venster te laten openen? Of ligt dit toevallig aan mijn eigen instellingen?
Wie meent dat een argument deugt omdat het gedrukt staat, is een idioot. Jiddisch.
Wil je gelukkig zijn of gelijk hebben? Yolanda

axxyanus
Moderator

Re: Openen in nieuw venster na doorklikken.

Bericht door axxyanus » 26 jul 2018 21:00

lost and not found yet! schreef:
26 jul 2018 16:49
Als je nu op een link in een discussie klikt wordt er geen nieuwe pagina geopend, en moet je indien je per ongeluk op het kruisje klikt FT weer opnieuw opstarten. Is het technisch mogelijk om elke link in een nieuw venster te laten openen? Of ligt dit toevallig aan mijn eigen instellingen?
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar persoonlijk zou ik dat helemaal geen goede aanpassing vinden. Ik heb nu de keuze tussen een gewone klik om gewoon de link te volgen en een middel-klik om een nieuwe tab in mijn browser te openen waarin de link dan gevolgd worden. Of zelfs met de rechter-knop op een link te klikken met nog meer opties zoals een nieuw venster te openen waarin de link dan gevolgd wordt.

En als ik dan eens per ongeluk de tab sluit met freethinker in dan kan ik die altijd via Geschiedenis -> Gesloten tabbladen herstellen, terug te voorschijn halen. Via die geschiedenis kan ik zelfs de vorige sessie herstellen.

Wat mij betreft dus liever geen nieuw venster openen bij het volgen van een link. Laat mij zelf maar die keuze maken voor wanneer ik dat nodig vind en voor de rest lijken er voldoende mogelijkheden te zijn om zaken te herstellen als je eens iets sluit dat niet de bedoeling was.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
Mijn Unitarian Jihad Naam: Sister Sabre of Patience; Haal de jouwe hier
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman

Rereformed
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 26 jul 2018 21:23

Openen in nieuw venster gaat in de regel via de link aanklikken met de rechter muisknop.
Born OK the first time

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 26 jul 2018 22:14

Beiden hartelijk dank, weer wat geleerd! :wink:
Wie meent dat een argument deugt omdat het gedrukt staat, is een idioot. Jiddisch.
Wil je gelukkig zijn of gelijk hebben? Yolanda

Plaats reactie