Gerechtigheid in de straten van... FT

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Plaats reactie
Petra
Bevlogen

Gerechtigheid in de straten van... FT

Bericht door Petra » 13 jul 2018 08:28

viewtopic.php?p=554260#p554260

Petra schreef
hoeveel mensen zeggen nog kind tegen je. Of... embryo
Gershom schreef:
12 jul 2018 20:57
Mij noemen ze wel eens...nageboorte.
Bonjour schreef:
13 jul 2018 07:43
Volwassen lieden,
Niet ieder topic hoeft te vervallen in offtopic gezelligheid. Open een gezellig topic in ditjes en datjes.
Bonjour je hebt helemaal gelijk, we zijn verdorie net een stelletje kleine kinderen.

Ik had me nog wel voorgenomen om mijn leven te beteren. Echt waar! (Engeltje hier gezet en weer gedelete, of toch? Neeheee).
Zelfs al maaaaandenlang, met alle kracht die ik in me heb, geen topics meer aangemaakt. Of dagenlang? Het voelt als maanden dan.
Dankzij al mijn bidden en oefenen kan ik dan nu Hogere- Machten-zij-dank een stuk volwassener reageren....
Het is de schuld van Gershom! Ik ben nog maar een embryo, hij hoort het goeie voorbeeld te geven. Maar het is een chagrijnig stuk vreten en dan vergeet ik op slag al die goeie voornemens weer. (Evil poppetje geplaatst en weer gedelete..)
Knipoog geplaatst, en weer gedelete. Lachebekjes dan? NEE! Kom op, je kan het..
... # % .. Al die hartjes ook weer weggehaald.
Nu heeeeeeeel snel op submit drukken...
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."
― Anne Rice, The Vampire Chronicles

Petra
Bevlogen

Re: Gerechtigheid in de straten van... FT

Bericht door Petra » 13 jul 2018 09:03

Halloooooo RRF: ... 0,00 poppetjes!
Als dat geen oefenen is weet ik 't ook niet meer hoor.

En hier mag het!
Vooruit ééntje dan..:angel12:
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."

Gershom
Diehard

Bericht door Gershom » 13 jul 2018 16:14

Enbryo schreef
Het is de schuld van Gershom! Ik ben nog maar een embryo, hij hoort het goeie voorbeeld te geven. Maar het is een chagrijnig stuk vreten en dan vergeet ik op slag al die goeie voornemens weer.
That's it!! Ik maak het uit. Op die manier kan ik niet verder met je het leven door. Altijd schilder je mij af als chagrijnige galbak. Terwijl iedereen weet dat ik een zachtaardig mens ben. Zonder wraakgevoelens. Maar jij bent gewoon jaloers omdat ik inloop op jouw post-ratings. Die 4000 of zo inzendingen heb je alleen maar bij elkaar geharkt door iedere bijdrage vol te pleuren met van die stompzinnige TAKKE POPPETJES!!!
Zodat je lekker de titel "bevlogen" kan voeren. Dat is het hele probleem met jou. Jij ziet ze vliegen. 65% van jouw poppetjes hebben vleugeltjes...Toeval?? ik dacht het niet.
En de rest is gehoornd, of voert een drietand met zich mee. Freud zou daar aardige conclusies aan kunnen verbinden.

Petra
Bevlogen

Bericht door Petra » 14 jul 2018 06:13

:crybaby: :crybaby: :crybaby:
En je was ooooooit nog wel een lief oud opaatje, ik haal het slechtste in de mens naar boven.
Het moest een gezellig topic worden Gershom.. G E Z E L L I G
Bidden maar weer [-o<
Nóg beter, een liedje ... van abbah , nououou daar knapt een mens van op hè.

P.S: Je gaat me echt niet inhalen hoor... met je stomme pennetje :diabloanifire:

Gershom
Diehard

Bericht door Gershom » 14 jul 2018 10:29

Petra schreef:
14 jul 2018 06:13

En je was ooooooit nog wel een lief oud opaatje, ik haal het slechtste in de mens naar boven.
Het moest een gezellig topic worden Gershom.. G E Z E L L I G
Bidden maar weer
Een oud opaatje ben ik nog steeds . Dat "lief" hebben anderen ervan gemaakt. Ik herken mij daar zelf niet in.
Ik heb vergeefs gezocht naar het "beste" in jou...niet te vinden, nergens. Dus heb ik maar genomen wat zich aandiende.
Als jij dat al het slechtste vind, zal ik maar niet vertellen wat ik, tijdens mijn zoektocht nog meer aan diabolisch tegenkwam...

Gadverdamme Abba of beter gezegd ah...Bah!! Commerciële audio-diarree!
P.S: Je gaat me echt niet inhalen hoor... met je stomme pennetje.
Maar met dat stomme pennetje kan ik wel mooi die achterlijke poppetjes laten verdwijnen.

Petra
Bevlogen

Bericht door Petra » 16 jul 2018 05:51

Gershom schreef:
14 jul 2018 10:29
Als jij dat al het slechtste vind, zal ik maar niet vertellen wat ik, tijdens mijn zoektocht nog meer aan diabolisch tegenkwam...
:lol: Gooi je haar los...
Gershom schreef:
Gadverdamme Abba of beter gezegd ah...Bah!!
Na-aperd!
Gershom schreef:
Maar met dat stomme pennetje kan ik wel mooi die achterlijke poppetjes laten verdwijnen.
That's IT! Ik maak het weer aan. :evil:

Plaats reactie