Wat moet ik hier nu mee?

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Peter van Velzen
Moderator

Wat moet ik hier nu mee?

Bericht door Peter van Velzen » 12 jun 2018 01:47

Bestrijden criminaliteit kost Brazilië 65 miljard Euro per jaar
Wat moet ik met die informatie? Ik weet niet wat het BNP van Brazilië 20 jaar geleden was en of de stijging door grotere producite of door inflatie komt. Ik weet ook niet hoeveel er aan wat is besteed, en of de bestrijding iets geholpen heeft. Ik lees wel dat de criminaliteit iets gestegen lijkt, maar hoeveel is evenmin duidelijk, noch hoe zich dit alles verhoudt tot andere landen. Je kunt alleen vaststellen dat het - voor Brazlilië - de moeite waard lijkt al die dingen verder uit te zoeken.
Ik wens u alle goeds

Petra
Bevlogen

Re: Wat moet ik hier nu mee?

Bericht door Petra » 12 jun 2018 02:01

Peter van Velzen schreef:
12 jun 2018 01:47
Bestrijden criminaliteit kost Brazilië 65 miljard Euro per jaar
Wat moet ik met die informatie? Ik weet niet wat het BNP van Brazilië 20 jaar geleden was en of de stijging door grotere producite of door inflatie komt. Ik weet ook niet hoeveel er aan wat is besteed, en of de bestrijding iets geholpen heeft. Ik lees wel dat de criminaliteit iets gestegen lijkt, maar hoeveel is evenmin duidelijk, noch hoe zich dit alles verhoudt tot andere landen. Je kunt alleen vaststellen dat het - voor Brazlilië - de moeite waard lijkt al die dingen verder uit te zoeken.
:)
Als je hoofdvraag is.. 'wat moet ik hier nu mee'.
Dan zeg ik; je moet helemaal niks.
Maar je wil er wel wat mee, blijkbaar.
Liefst Brazilië vertellen dat zij er wat mee moeten.

Al zegt dit bericht natuurlijk niet dat Brazilië al die dingen nog niet heeft uitgezocht. Misschien is NU wel gebrekkig in het verstrekken van info.
Dan zou je NU kunnen informeren dat ze beter moeten informeren.
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."
― Anne Rice, The Vampire Chronicles

Plaats reactie