Moslims steeds religieuzer in Nederland #SCP

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Labyrint
Diehard

Re: Moslims steeds religieuzer in Nederland #SCP

Bericht door Labyrint » 12 jun 2018 15:56

dikkemick schreef:
12 jun 2018 12:50
Dat zou mooi zijn. Welke cultuur het meest humanistisch begeerlijk is! Zullen we Wilders met zijn tactieken dan maar even laten voor wat het is?
Ik vroeg me niet af welke cultuur voor de ander het meest begeerlijk is.

Wilders? Niks mee te maken. Ik heb op ome Theo gestemd.
Dus met mij hoef je het niet (perse) over Geert Wilders te hebben.
Ik kijk luister/regelmatig NPO-Politiek 24 uur, de live debatten. het indienen van motie's, vragenuurtje enz enz.
En Martin Bosma (PVV) vind ik een heel stuk relevanter dan Wilders.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 13 jun 2018 03:05

Labyrint schreef:
12 jun 2018 08:51
Peter van Velzen schreef:
12 jun 2018 03:21
Als men zoals Labtyrint - liever heeft dat de moslims de kwalijke aspecten binnen hun geloof elders blijven praktiseren dan dat ze daar in Nederland mee ophouden.
Wat is dit voor rare kronkel joh? :lol:

Je legt me nota-bene ook nog 'woorden' in de mond die ik niet gezegd noch zo bedoeld heb. [-X
JIj schreef: (onderstreping door mij)
Labyrint schreef:
10 jun 2018 10:34
Ik ben het uiteraard 100% oneens met dit soort Groen Links achtige kronkels. We gaan hier dus zeer waarschijnlijk nooit uitkomen. Ik vind dat moslims/mensen die niet willen matigen/seculariseren maar radicaliseren en het hier goddeloos vinden beter naar een land kunnen gaan waar ze met plezier hun geloof kunnen uitleven en hun sharia uitvoeren. Wellicht kunnen ze daar gaan beginnen met de verlichting en de verzuiling maar niet hier in dit land.
Hoe had je dat dan bedoeld?
O wacht ik zie het nu pas:
mensen die niet willen matigen/seculariseren maar radicaliseren.
Wie wel wil matigen mag dus (ook van jou) blijven?
(als ze maar opzouten),
Precies.
Dus dát had ik wél goed begrepen?
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Diehard

Bericht door Labyrint » 13 jun 2018 06:13

Je "ooh't "en "ziet het nu pas" maar toch laat je je vraag staan. :D
Peter van Velzen schreef:
13 jun 2018 03:05
Dus dát had ik wél goed begrepen?
Ik betwijfel het.

Ik ga je vanwege je vragen over immigratie-remigratie-intergratie doorverwijzen heb ik besloten.
Anders blijf je daarmee maar tobben.

Ik ben het eens met wat FVD (daar heb ik op gestemd zoals je misschien wel weet) hierover heeft staan in haar partijprogramma over immigratie en remigratie.

Verder de eerste 10 jaar in Nederland geen uitkering voor immigranten die werkloos zijn gebleven. En over religie in Nederland (en het onderwijs) staat er o.a. dit beschreven.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 14 jun 2018 03:32

Omdat we off topic raken. heb ik gereageerd iin een nieuw topic, waar ik een eerste reactie geef op de standpunten van het FvD, waar Labyrint naar verwees.
ZIe hier
Ik wens u alle goeds

Plaats reactie