Waarom? schreef: ↑12 mar 2018 08:55
Dolce Vita schreef: ↑11 mar 2018 23:59
Je kunt voor bronnen zelf even googlen en op youtube zoeken met de trefwoorden "nasa hypersonic aircraft". En "nasa hypersonic 2018". Dan tref je heel veel informatie aan. En voor een samenvattende bespreking geef ik je hieronder een video van Paul Begley. Ongelovigen en/of andersgelovigen hebben meestal een hekel aan deze pastor, maar hij geeft goede en adequate samenvattingen van wereldnieuws. Wie bereid en in staat is om voor een momentje over zijn eigen schaduw heen te stappen en zijn allergie voor geloof en gelovigen af en toe voor even opzij te zetten, kan zijn nieuwsberichten wellicht toch waarderen. Maar nogmaals, je kunt ook zelf op google en youtube de reeds genoemde zoektermen invullen.
Dag Dolce Vita,
Al die toestellen waar aan wordt gerefereerd zijn "testbeds" om hypersonic vliegen te onderzoeken. Dat soort programma's lopen al tientallen jaren, niets wat in werkelijkheid buiten testvluchten rondvliegt. En al zou het wel rondvliegen: een strategische kernraket (ICBM) is sneller op z'n "doel" dan zo'n hypersonic toestel.
En ja ik zou ook liever zien dat alle militaire uitgaven wereldwijd zouden stoppen en dat geld ergens anders heen zou gaan. Waarbij het wel weer cynisch is dat grootste uitgever van militaire uitgaven juist het christelijke USA is, dit naast grootste exporteur van wapens wereldwijd.
En wat betreft Paul Begley: deze reli idioot kende ik nog niet.....even dit stukje gekeken en wat andere ...wat een onsamenhangend stukje feiten en niets zeggendheid...hier kun je werkelijk niets mee. Iets voor zijn bijgelovige achterban..en zeker niet voor Nederlandse consumptie.
Iemand die zich zelf een profeet noemt.....is gewoonweg niet goed snik. Bijbels/theologisch niet ( misschien voor jou het belangrijkste argument ) en de hele (recente) historie laat zien dat het niet anders zijn dan charlatans ....die houden van andermans geld...
Dan gebruik je dus gewoon de andere links en de informatie van Nasa, als je niet in staat bent om de persoon van de inhoud van de volkomen correcte informatie mbt het onderwerp te scheiden. Dan kost het je alleen wat meer tijd om zelf te zoeken en de trefwoorden te vinden waarop je zoeken moet.
Wat betreft je aannames over wat voor mij het belangrijkste zou zijn, die kun je beter loslaten, want die zeggen alles over jouzelf en je voormalig geloof, maar niet over mij en het mijne.
Persoonlijk heb ik trouwens drie maal in mijn leven een of meer ufo's gezien, waarvan twee zeer recent. Tegelijk met mijn eigen waarneming, zijn er tientallen meldingen gedaan in het land en in de wereld, doch geen van hen zo gedetailleerd als de mijne. Overigens ben ik er sterk van overtuigd dat in twee van de drie ufowaarnemingen die ik heb gedaan, de vliegtuigen van menselijke makelij zijn geweest, doch van een technologie die bij het grote publiek nog niet bekend was en voor een groot deel duidelijk nog steeds niet is.
Het lijkt erop dat hier een aantal mensen zich voordoen als atheisten, maar dat ze in wezen nog niet werkelijk gedeprogrammeerd zijn van hun kerkverleden, want ze weten niet hoe snel ze hun ogen moeten sluiten voor de werkelijkheid en hoe snel ze Truthers voor gek moeten verklaren. Ze hebben het kind weggegooid maar het vuile badwater behouden en gedraagt zich net als de kerk die haar kennis van en zoektocht naar buitenaards leven verborgen blijft houden om de mensen dom te houden.
Niet voor niets overtroeven alle grote wereldleiders elkaar nu en wanen zich de sterkste. Ze beschikken over technologie die ze lang voor het publiek verborgen hebben kunnen houden. De grote oorlogstaal van Poetin is geen blufpoker. Verwacht van Rusland nooit zulke bluf, want dan ken je de beer nog niet.
Wat betreft je opmerkingen over profeten, alle profetie die belangrijk is, vinden we niet alleen in de Bijbel, ook in de Veda's. Die zijn accuraat gebleken. Dat hoef jij niet te geloven, wel of niet geloven doet niets af aan het gegeven dat er gebeurt wat er in het verleden al vaker is gebeurd. Naast de Bijbel en de Bijbelse zieners en profeten spreken de Veda's van hetzelfde, namelijk een grote vernietigende Atoomoorlog aan het einde van dit tijdperk. En die speelt zich boven onze hoofden af. Daarom leef jij al een jaar of tien meestentijds onder een grote chemdeken en onder een onnatuurlijke hemel en onnatuurlijk wolkendek, zodat je niet kunt zien wat er daar allemaal aan de hand is, waaronder een stervende zon, die uitdooft doordat de kernen van sterren erop neerkomen die zich opladen aan de zon. De Bijbel voorzegt dit ook, de mensen zullen geruime tijd in het donker zitten. Dat jij dat niet gelooft, vind ik geen probleem. Juist goed om alles zelf te onderzoeken. De vraag is dan alleen of de haat van sommige atheïsten voor de Bijbel intussen groter is geworden dan hun liefde voor de waarheid. Als dat zo is dan heeft het woord vrijdenker een andere betekenis gekregen. Dan is een vrijdenker iemand geworden die in Utopia gelooft, dusdanig dat ie de werkelijkheid construeert uit zijn eigen illusies. Dat kun je inderdaad ook zien als een vorm van vrijheid.
Het grote nadeel van sommige ongelovige mensen is dat zij de waarheid niet aankunnen, omdat zij Christus afwijzen. En dat maakt dat menig moderne atheist ongewild onder hetzelfde hoedje speelt als de kerkinstitutie.
Only fools take life so seriously that they are constantly hurt.
-Paramahansa Yogananda-