Gospeldrip

Discussies over Occultisme, Newage, pantheisme, satanisme, sekten, alpha-cursus, alternatieve geneeswijzen, etc..

Moderator: Moderators

dikkemick
Ontoombaar

Re: Gospeldrip

Bericht door dikkemick » 29 aug 2016 19:23

Rereformed schreef: Een andere dat de eerste zonde overspel was: Eva had gemeenschap gehad met de duivel, en daardoor zitten we met 'slangenzaad' opgescheept.
En dan zou ik toch nog maar eens heel goed gaan nadenken, of je deze sekte links moet laten liggen!
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/hu ... ed-6554809" onclick="window.open(this.href);return false;
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 04 sep 2016 23:00

Mail van GospelDrip:
Onderwerp: gehoord van gezond verstand en internetwetgeving?
Goededag,
Kan ik stellen dat jullie nogal wat regels en richtlijnen overtreden van de internetwetgeving?
1. mijn berichten zijn verbannen zonder geldige redenen en motivatie
2. wanneer men googled op mijn website link ziet men een text bijgevoegd welke niet van Gospeldrip is. Dus waarom ook niet gelijk dat verbannen.
Een ieder die tegen de Here Jezus vecht lastert de Heilige Geest, welke zonde nooit vergeven zal worden. Zijn Bloed is op jullie handen en het komende oordeel zal niet mild voor jullie zijn. Om daarna voor Zijn Troon te verschijnen en rekenschap af te mogen leggen van jullie Geestelijke Kruisiging van God zelf.
Uiteraard kan ik nog een keertje als ik me verveel jullie even voor de rechtbank dagen.

Godbless you not

Songwriter
info@gospeldrip.com
http://www.gospeldrip.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[telefoonnummer verwijderd]

Alle e-mail berichten (inclusief bijlagen) van Gospeldrip zijn met grote zorgvuldigheid
samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte
informatie kan Gospeldrip geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud
van dit bericht (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht
(inclusief bijlagen) kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent,
verzoekt Gospeldrip u dit bericht te verwijderen, eventuele bijlagen niet te openen en wijst
Gospeldrip u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de
inhoud van dit bericht (inclusief bijlagen).

All e-mail messages (including attachments) are given in good faith by Gospeldrip. Gospeldripp
cannot assume any responsibility for the accuracy or reliability of the information
contained in these message (including attachments), nor shall the information be construed
as constituting any obligation on the part of Gospeldrip. The information contained in
messages (with attachments) from Gospeldrip may be confidential or privileged and is only
intended for the use of the receiver named. If you are not the intended recipient, you are
requested by Gospeldrip to delete the message (with attachments) without opening it and you
are notified by Gospeldrip that any disclosure, copying or distribution of the information
contained in the message (with attachments) is strictly prohibited and unlawful.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 05 sep 2016 00:04

Gospeldrip schreef: Uiteraard kan ik nog een keertje als ik me verveel jullie even voor de rechtbank dagen.
:D Een en al christelijke naastenliefde.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 05 sep 2016 07:20

Mail van GospelDrip:
Goededag,
Kan ik stellen dat jullie nogal wat regels en richtlijnen overtreden van de internetwetgeving?
. . . . .
Notabene in de tweede zin al een leugen. Er was maar 1 bericht, dat werd niet verbannen maar verwijderd. Gospeldrip zelf werd verbannen en dat op grond van forumregel A9. Ik ken geen wet die dat verbiedt.
Ik wens u alle goeds

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 05 sep 2016 08:02

Ben ook erg benieuwd op grond van welk wetsartikel uit speciale wetgevingover internet
ze hier iemand voor de rechter willen dagen. Voor zover ik weet bestaat dat artikel niet.
Ik zeg dat de wetgeving waar hij op doelt niet bestaat maar dat we altijd open staan voor nieuwe feitenkennis dus laat hij dan maar het artikel noemen.
Laatst gewijzigd door Dat beloof ik op 05 sep 2016 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 05 sep 2016 08:24

Zie ook even de voorwaarden waar ze bij binnenkomst voor getekend heeft:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 26&t=16275" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 05 sep 2016 10:42

Dat beloof ik schreef:Ben ook erg benieuwd op grond van welk wetsartikel uit speciale wetgevingover internet
ze hier iemand voor de rechter willen dagen. Voor zover ik weet bestaat dat artikel niet.
Ik zeg dat de wetgeving waar hij op doelt niet bestaat maar dat we altijd open staan voor nieuwe feitenkennis dus laat hij dan maar het artikel noemen.
Grievende en excessieve waardeoordelen spreken niet in zijn voordeel.
Goededag,
2. wanneer men googled op mijn website link ziet men een text bijgevoegd welke niet van Gospeldrip is. Dus waarom ook niet gelijk dat verbannen.
Een ieder die tegen de Here Jezus vecht lastert de Heilige Geest, welke zonde nooit vergeven zal worden. Zijn Bloed is op jullie handen en het komende oordeel zal niet mild voor jullie zijn. Om daarna voor Zijn Troon te verschijnen en rekenschap af te mogen leggen van jullie Geestelijke Kruisiging van God zelf.
Uiteraard kan ik nog een keertje als ik me verveel jullie even voor de rechtbank dagen.

Godbless you not

Songwriter
Deelnemers die hier op dit forum meedoen, daar mag je van verwachten dat ze de regels hebben gelezen.
A5 :: De vrijwilligers die deze site beheren hebben het recht om berichten en onderwerpen te bewerken, verplaatsen, verwijderen of sluiten.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

doctorwho
Superposter

Bericht door doctorwho » 05 sep 2016 11:16

gospeldrip schreef

Godbless you not

Alle e-mail berichten (inclusief bijlagen) van Gospeldrip zijn met grote zorgvuldigheid
samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte

informatie kan Gospeldrip geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud
van dit bericht (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht
(inclusief bijlagen) kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent,
verzoekt Gospeldrip u dit bericht te verwijderen, eventuele bijlagen niet te openen en wijst
Gospeldrip u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de
Een beetje zonde roepen uit naam van je persoonlijke buikspreekpop is ook sneu.
Berichten kan je niet verbannen dus die grote zorgvuldigheid in samenstelling is met de nodige korrels zout te nemen.
En hoe weet deze drip dat god ons niet zegent ?
En verveling is des duivels oorkussen want je kan nooit genoeg je opperwezen aanbidden. Pas als je daar helemaal klaar mee bent kan je aan vervelen toe komen. Grappig hoezeer vervelend lijkt op vervelen. :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Doppelgänger
Bevlogen

Bericht door Doppelgänger » 05 sep 2016 14:00

Gospeldrip schreef:Kan ik stellen dat jullie nogal wat regels en richtlijnen overtreden van de internetwetgeving?
Dit forum is privé-eigendom en valt als zodanig niet onder de vrijheid van meningsuiting. Een beheerder mag je de toegang ontzeggen zonder daarvoor een reden te hoeven geven, laat staan een geldige.
"Strange new trend at the office. People putting names on food in the company fridge. Today I had a tuna sandwich named Kevin." - Some E-cards

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 05 sep 2016 14:24

De mail laat goed zien hoe eng iemand kan worden die overmatig van de boom van religie eet. Je zal maar getrouwd zijn met zo'n gospeldruiloor. :alien:
Godbless you not Songwriter schreef:Zijn Bloed is op jullie handen en het komende oordeel zal niet mild voor jullie zijn.
Alle e-mail berichten (inclusief bijlagen) van Gospeldrip zijn met grote zorgvuldigheid samengesteld.
Religieuze sekten zijn altijd de speelplaatsen van machtswellustigen en mensen die lijden aan een Napoleoncomplex. Ze verkrijgen hun waarde door op te treden alsof ze de spreekbuis voor een genadeloze God zijn. Ze beseffen echter niet dat dat enkel werkt voor de goedgelovige aanhangers van hun sekte. Voor degenen die erbuiten staan zijn ze clowns. :clown:
Born OK the first time

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 05 sep 2016 16:20

Eng clubje. :?
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

FransP
Forum fan

Bericht door FransP » 05 sep 2016 16:30

dikkemick schreef:Overigens iemand bekend met deze sekte? Ze werd me aangeraden op refoweb omdat bij aansluiting o.a. kraakbeen geneest. En ik heb een rotte meniscus!

http://www.gospeldrip.com/Nederlandse/HomeNL.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Is de heer Jezus niet bij machte om deze situatie een beetje vlot te laten lopen?
Laat maar ik haak al af.

Overigens volgens mij was er ten tijde van die profeet geen you tube.
Wil God het kwaad voorkomen, maar kan Hij het niet? Dan is Hij niet almachtig.
Kan Hij het wel, maar wil Hij het niet? Dan is Hij kwaadwillig
Kan Hij het wel en wil hij het ook? Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan Hij het niet en wil Hij het niet? Waarom noemen we Hem dan God?"

FransP
Forum fan

Bericht door FransP » 05 sep 2016 16:35

Wel suggereren dat groots mogelijke zorgvuldigheid is betracht, maar dan niet de aansprakelijkheid aanvaarden.
Wil God het kwaad voorkomen, maar kan Hij het niet? Dan is Hij niet almachtig.
Kan Hij het wel, maar wil Hij het niet? Dan is Hij kwaadwillig
Kan Hij het wel en wil hij het ook? Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan Hij het niet en wil Hij het niet? Waarom noemen we Hem dan God?"

Plaats reactie