ICS schreef:Geachte Mijn Card Online klant,
Vanaf juli 2016 zijn de eerste geselecteerde klanten over gegaan naar het vernieuwde Mijn Card Online. Wij hebben de wijzigingen samen met het ICS-consumentenpanel ontwikkeld en doorgevoerd.
Dit kan voor u even wennen zijn, maar met dit nieuwe gezicht wordt online betalen overzichtelijk en makkelijk.
Uw dagelijkse betalingen worden zo nog eenvoudiger.
Het vernieuwde Mijn Card Online biedt dezelfde mogelijkheden, die u al gewend bent.
De belangrijkste veranderingen zijn:
• Dat al uw kaartnummers overzichtelijk bij elkaar staan.
• Zo heeft u direct inzicht op uw saldo en uw laatste af- en bijschrijvingen.
• U heeft direct toegang tot belangrijke zaken zoals overschrijven.
• Alle mogelijkheden in Mijn Card Online zijn toegankelijk en staan in een overzicht op iedere scherm vermeld.
• Mijn Card Online is zo ontwikkeld dat u over het hoogste en beste kwaliteit beveiliging beschikt.
• En tot slot kunt u op iedere pagina “de meest gestelde vragen” over de huidige pagina waarop u zich bevindt, raadplegen.
Let wel op: U ontvangt deze nieuwsbrief, omdat u uw account nog moet updaten om gebruik te kunnen maken van de diensten van het vernieuwde Mijn Card Online.
ABN schreef:Uw huidige betaalpas vervalt binnenkort!
Als klant wilt u immers zorgeloos uw bankzaken kunnen regelen en veilig kunnen internetbankieren. Zoals u misschien eerder heeft gelezen, de afgelopen maanden zijn er diverse valse e-mails in omloop waarin ons adres gebruikt wordt.
Vanwege veiligheidsredenen met betrekking tot de veiligheid van onze klanten verplicht de ABN AMRO het gebruik van een nieuwe betaalpas om cybercriminelen niet de kans te geven om uw kostbare gegevens te verstrekken. En de kans op fraude te minimaliseren. Dit betekend dat alle betaalpassen van onze klanten op 27 juli 2016 vervalt voor gebruik.
ICS schreef:Geachte Heer/Mevrouw
Het secure en protect team heeft uw kaart als gevolg van een storing tijdelijk op non-actief gezet.
Wij vragen u hierbij om de volgende stappen te ondernemen.
Wat moet u doen?
- Klik hier om naar de beveiligde site van ICS te gaan, hier worden enkele gegevens gevraagd die u dient in te vullen.
- Controleer of u alle velden juist heeft ingevuld!
- Activeer uw kaart, ons systeem zal direct controleren of alle gegevens kloppen die wij van uw bank hebben ontvangen.
LET OP! Het niet activeren van uw icscard zal ervoor zorgen dat het permanent geblokt wordt
Wij danken u alvast voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
Rabo schreef:Geachte klant,
Als klant van de Rabobank, blijft u graag op de hoogte van nieuwe veranderingen op het gebied van betaalproducten.
De Rabobank introduceert nu de nieuwe NFC-2 betaalpas.
De NFC-2 volgt de eerdere versie op. Met de NFC-2 betaalpas bent u beter beschermd tegen pinpasfraude. De nieuwe betaalpas maakt gebruik van de nieuwste beveiliging. De nieuwe betaalpas is niet alleen gemakkelijker, maar ook veiliger. Alle betaalpassen dienen daarom vervangen te worden. De Rabobank denkt veel aan de toekomst en wilt de vervanging van alle betaalpassen zo milieuvriendelijk laten verlopen. Daarom recyclen we alle huidige passen, de nieuwste technologie maakt het mogelijk om de chip op de passen te vervangen.
Recycle procedure
Wij vragen onze klanten zich aan te melden voor de recycle procedure. Door u aan te melden voor de recycle programma krijgt u uw nieuwe betaalpas volledig gratis. Normaliter brengen wij €24,99 in rekening voor een nieuwe betaalpas. Na dat u zich heeft aangemeld ontvangt u verdere instructies over het adres van het dichtstbijzijnde Rabo Recycle Point.
Let op: U kunt over twéé weken alleen nog gebruik maken van de nieuwe betaalpas.
Meld u hier aan voor uw online procedure
Heeft u meerdere betaalpassen? Dan raden wij u aan om uw betaalpassen in delen aan te melden, vergeet niet elke betaalpas afzonderlijk aan te melden. Door geknipte of beschadigde betaalpassen komen niet in aanmerking voor het recycle programma.
Hoogachtend,
Afdeling Internetbankieren
Rabobank N.V.
ABN schreef:Geachte heer/mevrouw,
Uit veiligheidsvoorzieningen is de ABN AMRO N.V verplicht minimaal 1 keer per jaar de gegevens van al haar clienten bij te werken op haar hoofdservers.
Echter is uit onze laatste server update gebleken dat uw huidige
klant gegevens nog niet gecontroleerd zijn voor dit jaarlijks veiligheidsvoorschrift.
Uit voorzorgsmaatregel heeft de ABN AMRO bank tijdelijk uw rekening(en) in haar "beveiligde-zone" geplaats totdat onze servers vermelden dat uw huidige gegevens weer gevalideert & gecontroleerd staan vermeld.
Wij willen u erop attenderen dat nalatigheid van deze procedure tot vervelende
consequenties kan leiden voor het gebruik van uw huidig betaalpas(sen).
Wilt u uw huidige klant gegevens niet controleren? Dan is de bank verplicht binnen
5 werkdagen uw huidig rekening(en) en betaalpas(sen) in een complete beperking te plaatsen totdat er fysiek contact word gelegd met een van onze medewerkers.
Dit is van een paar dagen. Ze is geen klant van ICS, Rabo of ABN.ICS schreef:Geachte Heer/Mevrouw
Het secure en protect team heeft uw kaart als gevolg van een storing tijdelijk op non-actief gezet.
Wij vragen u hierbij om de volgende stappen te ondernemen.
Wat moet u doen?
- Klik hier om naar de beveiligde site van ICS te gaan, hier worden enkele gegevens gevraagd die u dient in te vullen.
- Controleer of u alle velden juist heeft ingevuld!
- Activeer uw kaart, ons systeem zal direct controleren of alle gegevens kloppen die wij van uw bank hebben ontvangen.
LET OP! Het niet activeren van uw icscard zal ervoor zorgen dat het permanent geblokt wordt
Wij danken u alvast voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Ik heb niet de moeite genomen de hoofdprijzen en erfenissen op te noemen.