Tja, ik moet voor eeuwig "buiten" spelen en kan nu zelfs geen glimp opvangen van het Nirwana....Fish schreef:Nee, mocht ooit wel een week buitenspelen.malou schreef: Jij hebt dan ook nooit een ban gehad waarschijnlijk....![]()
.

Moderator: Moderators
Tja, ik moet voor eeuwig "buiten" spelen en kan nu zelfs geen glimp opvangen van het Nirwana....Fish schreef:Nee, mocht ooit wel een week buitenspelen.malou schreef: Jij hebt dan ook nooit een ban gehad waarschijnlijk....![]()
.
Huh? Topic bump? Linkje?
Er is vast nog ergens een backupjeRereformed schreef: ↑26 jun 2021 07:31 Dode site. Sinds wanneer is Credible geheel verdwenen? En blijkbaar zijn alle bijdragen van alle jaren weg?
Erg sneu voor iedereen die er ooit vele uren aan heeft besteed.
Ik ga ervan uit dat de provider op zijn minst een backup van de data heeft. Het de vraag hoelang dat bewaard wordt.
Ik heb er bijna tot het laatste moment rondgehangen. Ik was vooral in de "vaccineren of niet" categorie bezig met het proberen feitelijke onjuistheden recht te zetten of onzin te weerleggen. Met het succes van vaccineren bloedde dat een beetje dood.The Black Mathematician schreef: ↑28 jun 2021 10:18 Het laatste wat ik heb meegekregen heb, toen ik maanden geleden die site weer eens bezocht, was dat de site-administrator zoek was, dat de moderators contact met hem probeerden op te nemen in de hoop dat hij het administratorschap zou kunnen overdragen, maar dat ze hem niet konden bereiken, en dat ze met de weinige technische mogelijkheden die ze hadden de site in leven probeerden te houden totdat op een gegeven moment de zaak in zou storten door ofwel bugs ofwel omdat de provider de stekker eruit zou gooien wegens wanbetaling. Ik gok dat dat nu zo gebeurd is. Ik hoopte eigenlijk dat er hier nog meer mensen waren die wat regelmatiger credible bezochten en die iets meer konden vertellen, maar blijkbaar was het forum al zwaar terminaal. De laatste tijd heerste er sowieso een eng-rechtse sfeer daar.
Overigens, heb jij de postings opgeslagen waar je uren aan hebt besteed? Je hebt soms zeer interessante draden geschreven met relevante informatie waar je zonder twijfel zeer lang mee bezig bent geweest. Van Bonjour meen ik te begrijpen dat Freethinker geen back-up service heeft en het zou enorm zonde zijn indien deze info ooit verloren gaat.Rereformed schreef: ↑26 jun 2021 07:31 Erg sneu voor iedereen die er ooit vele uren aan heeft besteed.