Credible heeft een storing.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

malou
Forum fan

Re: Credible heeft een storing.

Bericht door malou »

Fish schreef:
malou schreef: Jij hebt dan ook nooit een ban gehad waarschijnlijk.... :wink:

.
Nee, mocht ooit wel een week buitenspelen. :)
Tja, ik moet voor eeuwig "buiten" spelen en kan nu zelfs geen glimp opvangen van het Nirwana.... :?
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Ik ben even gaan kijken op de front page.

Christenen zijn een stuk frivoler geworden, bijna onherkenbaar:

Theologie: 52 berichten ------ (Anders dan theologische) Spelletjes: 171 berichten

Geloofsleven: 261 berichten ------- Vrije tijd: 4811 berichten

Bijbelstudie: 406 berichten ------- Fotootjes van jezelf: 821 berichten

Godsdienst en spiritualiteit: 71 berichten -------- Nieuws en Actualiteiten: 454 berichten

Ik heb het even uitgerekend: nog maar voor 13% christelijk. :roll:

Maar betekenen die cijfers dat alle berichten uit vroegere jaren weg zijn?
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Hun korte welkomstekst bevat tweemaal het woord "gerust". Ik ben er niet helemaal gerust op.
Born OK the first time
Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie »

En ik lees nogal wat taalvouten. Er wordt moet met dt. Het is inderdaad potdicht. Een gesloten inrichting dus.
The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Credible inmiddels compleet down?
Shut up Murdock, crazy fool!
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

The Black Mathematician schreef: 25 jun 2021 14:19 Credible inmiddels compleet down?
Huh? Topic bump? Linkje?
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
Antisemitisme is niet uit te roeien omdat Joden niet uit te roeien zijn! Lanfy.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

linkje naar een dode site?
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Dode site. Sinds wanneer is Credible geheel verdwenen? En blijkbaar zijn alle bijdragen van alle jaren weg?
Erg sneu voor iedereen die er ooit vele uren aan heeft besteed.
Born OK the first time
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Rereformed schreef: 26 jun 2021 07:31 Dode site. Sinds wanneer is Credible geheel verdwenen? En blijkbaar zijn alle bijdragen van alle jaren weg?
Erg sneu voor iedereen die er ooit vele uren aan heeft besteed.
Er is vast nog ergens een backupje
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Dat waag ik te betwijfelen.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Bonjour schreef: 26 jun 2021 08:26 Dat waag ik te betwijfelen.
Ik ga ervan uit dat de provider op zijn minst een backup van de data heeft. Het de vraag hoelang dat bewaard wordt.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Dat is dan wel een dienst die je moet aanvragen. Wij hebben die volgens mij niet.
The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Het laatste wat ik heb meegekregen heb, toen ik maanden geleden die site weer eens bezocht, was dat de site-administrator zoek was, dat de moderators contact met hem probeerden op te nemen in de hoop dat hij het administratorschap zou kunnen overdragen, maar dat ze hem niet konden bereiken, en dat ze met de weinige technische mogelijkheden die ze hadden de site in leven probeerden te houden totdat op een gegeven moment de zaak in zou storten door ofwel bugs ofwel omdat de provider de stekker eruit zou gooien wegens wanbetaling. Ik gok dat dat nu zo gebeurd is. Ik hoopte eigenlijk dat er hier nog meer mensen waren die wat regelmatiger credible bezochten en die iets meer konden vertellen, maar blijkbaar was het forum al zwaar terminaal. De laatste tijd heerste er sowieso een eng-rechtse sfeer daar.
Shut up Murdock, crazy fool!
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

The Black Mathematician schreef: 28 jun 2021 10:18 Het laatste wat ik heb meegekregen heb, toen ik maanden geleden die site weer eens bezocht, was dat de site-administrator zoek was, dat de moderators contact met hem probeerden op te nemen in de hoop dat hij het administratorschap zou kunnen overdragen, maar dat ze hem niet konden bereiken, en dat ze met de weinige technische mogelijkheden die ze hadden de site in leven probeerden te houden totdat op een gegeven moment de zaak in zou storten door ofwel bugs ofwel omdat de provider de stekker eruit zou gooien wegens wanbetaling. Ik gok dat dat nu zo gebeurd is. Ik hoopte eigenlijk dat er hier nog meer mensen waren die wat regelmatiger credible bezochten en die iets meer konden vertellen, maar blijkbaar was het forum al zwaar terminaal. De laatste tijd heerste er sowieso een eng-rechtse sfeer daar.
Ik heb er bijna tot het laatste moment rondgehangen. Ik was vooral in de "vaccineren of niet" categorie bezig met het proberen feitelijke onjuistheden recht te zetten of onzin te weerleggen. Met het succes van vaccineren bloedde dat een beetje dood.

Ik ben wel blijven meelezen maar wat ik mij herinner hadden de onderwerpen niet echt mijn interesse of raakte het inhoudelijk weinig kant en vaak nog minder wal. Het aantal posts liep ook drastisch terug nadat een paar hardcore posters afgehaakt waren. En je hebt gelijk. Het begon er op een beetje een enge manier populistisch rechts te worden.
ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky »

Rereformed schreef: 26 jun 2021 07:31 Erg sneu voor iedereen die er ooit vele uren aan heeft besteed.
Overigens, heb jij de postings opgeslagen waar je uren aan hebt besteed? Je hebt soms zeer interessante draden geschreven met relevante informatie waar je zonder twijfel zeer lang mee bezig bent geweest. Van Bonjour meen ik te begrijpen dat Freethinker geen back-up service heeft en het zou enorm zonde zijn indien deze info ooit verloren gaat.
Zionist
Plaats reactie