Ik heb een stuk geschreven voor het UK Freetinker:
http://freethinker.co.uk/2014/01/21/we- ... er-labels/
We hebben een betere moraal nodig, geen betere naam.
Moderator: Moderators
- Victor Onrust
- Forum fan
- Contacteer:
We hebben een betere moraal nodig, geen betere naam.
Victor Onrust = kijk ook eens op hardewoorden.nl =
Volg mij @VictorOnrust
Toen hij de top van zijn streven een belangrijk man te worden misschien iets dichterbij voelde komen, werd hij van daaraf begroet door het geniale renpaard dat hem voor was geweest. -- (Musil)
Volg mij @VictorOnrust
Toen hij de top van zijn streven een belangrijk man te worden misschien iets dichterbij voelde komen, werd hij van daaraf begroet door het geniale renpaard dat hem voor was geweest. -- (Musil)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: We hebben een betere moraal nodig, geen betere naam.
Een betere moraal is in elke geval beter dan een betere naam er voor,
Anderzijs betwijfel ik of de gedachte dat een vrijwillge morele houding van indivduen binnen een smenleving geen voldoende basis is voor zo'n betere moraal. Het is denk ik wel een onvoldoende gebouw om de moraal in te laten floreren, maar als basis zie ik niet eens een andere mogelijkheid.
Mijn persoonlijke visie op moraal tracht ik - niet zonder moeite - duidelijk te maken in deze draad,
mijn laatste bijdrage vindt je hier
Anderzijs betwijfel ik of de gedachte dat een vrijwillge morele houding van indivduen binnen een smenleving geen voldoende basis is voor zo'n betere moraal. Het is denk ik wel een onvoldoende gebouw om de moraal in te laten floreren, maar als basis zie ik niet eens een andere mogelijkheid.
Mijn persoonlijke visie op moraal tracht ik - niet zonder moeite - duidelijk te maken in deze draad,
mijn laatste bijdrage vindt je hier
Ik wens u alle goeds