Bidden voor 6/6/06

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

diepgravend wetenschappelijk toogonderzoek heeft uitgewezen dat Tsjok, ikzelf en de andere belgen hier onderdanen van satan/antichrist/duivel zijn

1 verjaardag koning albert de tweede was op 6/6/6

2 koning albert de tweede = 666

3 geboortejaar is 1934 en johannes 19:34 zegt
"34 Maar een der krijgsknechten doorstak Zijn zijde met een speer, en terstond kwam er bloed en water uit."
onze koning de doodsteek voor Jezus
Toeval???

4 albert is de 6e koning van een land met 6 regeringen en 6 straten die z'n naam dragen
666

5 Satan is een gevallen engel en kent dus familie die dicht bij god staat. Hiervoor verwijs ik naar bvb Koning Boudewijn

6 Belgie is het enige land dat Bier heeft genoemd naar z'n leider

paranormale verschijnselen
1 prins laurent
2 koningin fabiola

bron: zatlappen op de UIA
Samante

Bericht door Samante »

Beste Tsjok,
ik wil je heel veel sterkte toewensen met die operatie. Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen voor je. Zelf ben ik bekend met het dotteren, maar zoals ik het begrijp staat jou een veel ingrijpender behandeling te wachten. Alle goeds!
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Beste Tsjok,

Als de chirurg maar een vaste hand heeft. Als je een helder licht ziet is dat waarschijnlijk de lamp boven de operatietafel. Succes.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Tsjok45 schreef: , ik moet namelijk ( ten laatste ) begin volgende maand alweer onder het mes ....

Tsjok
Tsjok, sterkte toegewenst, en kom terug.
Zeg tegen de chirurg dat ze je nodig hebben op een forum.
Antiscience
Banned

Wat zei Al Pacino ook alweer precies ? -)

Bericht door Antiscience »

Wat zei Al Pacino ook alweer precies ? :)

:arrow:
http://www.script-o-rama.com/movie_scri ... cript.html

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Antiscience op 07 jun 2006 14:33, 5 keer totaal gewijzigd.
Samante

Bericht door Samante »

Kun je niet beter zeggen dat we die film moeten gaan zien? In welk verband staat de link naar het manuscript hier?
Antiscience
Banned

Bericht door Antiscience »

Samante schreef:
Kun je niet beter zeggen dat we die film moeten gaan zien? In welk verband staat de link naar het manuscript hier?
Hallo Samante,

glansrol Al Pacino als charmante, humoristische vader duivel
met sexy dochter, hopende dat zijn plannetje eindelijk gaat
lukken :wink: en hij grootvader wordt van een kleinkind
half duivelse afstamming, half mens -> antichrist

Deze film was dus al langer geleden in de bioscoop.
De dialogen zijn, .... efin gewoon even naar het
scripteinde scrollen, dan begrijp je wat ik bedoel. :)
script schreef: ........... ...... ...

We're coming out...

...guns blazing!

The two of you...

...all of us,
acquittal after acquittal after acquittal...

...until the stench of it reaches
so high and far into Heaven...

...it chokes the whole fucking lot of them!

In the Bible, you lose.

We're destined to lose, Dad.

Consider the source, Son!

Besides...

...we'll write our own book.
Samante

Bericht door Samante »

Antiscience schreef:[Deze film was dus al langer geleden in de bioscoop.
De dialogen zijn, .... efin gewoon even naar het
scripteinde scrollen, dan begrijp je wat ik bedoel. :)
Ik ken deze film zeer goed, is een van mijn favorieten die ik meerdere keren gezien heb en hij staat hier op de plank.
Het zal denk ik velen onduidelijk zijn wat je precies wil met het vermelden van een naakte url en wat je er precies mee wil vertellen.
De scene die ik prachtig vind is de tirade die Al Pacino aan het einde houdt over God, die vond ik echt om te smullen ("Worship THAT??? Never!!!")
Maar ja, nogmaals, je moet die film gewoon gezien hebben. The Omen die nu in de bioscoop komt/speelt, lijkt me ook veelbelovend.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Het dotteren hebben we al eens gehad ...en het heeft een respectabel aantal jaren zeer goed geholpen , maar er is nu weer iets anders met de loodgieterij ... er moet misschien een nieuw stukje buis gestoken worden ... Een nieuwe dilatie is misschien ook nog een optie .... Er is namelijk nog geen onherstelbare schade aan het hart zelf ... Maar de aanloop naar een nieuw infarct ( dat is een proces dat gewoonlijk een goede maand duurt ) .is al begonnen (volgens de fietsproef en het myocardiogram enzo ) ..Hoog tijd dus ...

Als de chirurg maar een vaste hand heeft.
ik hoop dat de chirurg geen kater heeft en
dat het operatieteam niet voortijdig begint te bidden .... :D :D :D
Ze zijn wel allemaal gesluierd en gemaskerd ( in het groen ) .... uhuhhuhu :( -->dat is dan weer ,niet goed voor mijn paranoia ....
waarschijnlijk de lamp boven de operatietafel.
of een geintje van de anesthesist .... :D :D :D
Zeg tegen de chirurg dat ze je nodig hebben op een forum
Wel de cardioloog weet het al ...
Maar dat is een atheist en zoals jij wel weet zijn dat hoogst onbetrouwbare , egoistische en geldzuchtige sujetten ....

Alvast bedankt voor jullie steunbetuigingen ...
Ik ga volgende week al binnen , ( lieten ze me deze morgen weten .... )
Ik pak wel een laptop mee ...
als het mag in een ziekenhuis ....want misschien stoort dat ding wel eens de medische apparatuur .... dat zou spijtig zijn , want dan kan ik anti -science niet meer lezen
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Gisteren in de Stentor:
Ik trek slechts stukken uit de tekst die ik online niet heb kunnen vinden.
Volgens Ab Klein Haneveld , directeur van de bijbelstudie centrum, stelt het getal 666 niet veel voor. In het herbreeuws zijn letters ook cijfers. Als je die cijfers bij elkaar optelt heb je het getal van die naam.
Het getal is slechts een controle op alle andere informatie over de antichrist. Je kunt denken aan de Maitreya, een boeddhistische messias waarvan al jaren wordt voorspeld dat hij een keer op aarde komt en de verlichting brengt. Zijn naam is het cijfer 40.10.400.200.10.1.5 = 666
Afbeelding
Ook Hitler zou in een bepaalde optelling uitkomen op 666, evenals Napoleon.
Ook de paus zou volgens sommige protestatnen de antichrist zijn.
en volgens de katholiekn weer Luther.
Verder nog Keizer Nero.

Ben erg benieuwd wat we van Jezus, Jahwe, God en meer van dergelijke kunnen maken in het normale alfabet herbreeuwse of weet ik wat voor reeks dan ook.
Komen we met enige fantasie vast wel uit.
Laatst gewijzigd door Gerard op 07 jun 2006 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Stanhope
Ervaren pen

Bericht door Stanhope »

Dag Tsjok,

Ik wens je veel sterkte en hierbij een troost link. :wink:

http://www.psalms.nl/ziekentroost.htm

Ajuus,
Stan
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Bij het tanken vanavond net voor sluitingstijd een gratis overgebleven Volkskrant.
Daarin over 666.

Rotterdam bestaat op 1 juni 2006 precies 666 jaar. Officieel kreeg het zijn stadsrechten op die datum.
Dat moet de ortho's Rotterdam dit hele jaar wel doen weren.
Zij moeten Rotterdam van nu af aan wel zien als de zetel van Satan. :twisted:
Rotterdammers gefeliciteerd :wink: met een jaar lang verlossing van christen fundi's. Nu nog alle Mohammed fundi's.

De Rock 'n Roll Highschool wilde dit feit vieren met een festival genaamd
"Rotterdam 666" en werd bestookt met brieven vol ontzetting waaronder één van Remco Oosterhoff van de plaatselijke CU-SGP.
Die zijn in gesprek gegaan met de organisatoren.
Als compromis noemen ze het festival nu "Rotterdam 666 jaar" en elke 7e vd maand is er een nw ingebracht onderwerp. Voorgangers vertellen het festival publiek over religieuze betekenis van het kwaad.en vooral over de verlossing ervan.

Wat een enorme kniebuiging voor een stelletje getal fantasten. :twisted:

Het artikel eindigd met de trieste opmerking van Christen Oosterhof :"Al gaan ze wel afsluiten met een Gothic -festival"

Even zelf gechecked op http://www.ngw.nl/stadsrec.htm
Klopt inderdaad 1340 kreeg Rotterdam stadsrechten.

zie ook: http://www.rotterdam666.nl/
Laatst gewijzigd door Gerard op 07 jun 2006 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Misschien nog betere troost,

De afdeling cardiologie van het Middelheim Antwerpen en CHU Sart Tilman Luik starten projecten op met Vasovin® als ondersteuning voor het behoud van gezonde hart en bloedvaten.

Prof. Dr. Hugenholtz, Emeritus Hoogleraar cardiologie, Erasmus Ziekenhuis Rotterdam: ‘Dit is één van de meest opmerkelijke en veelbelovende ontwikkelingen van de laatste jaren in de strijd tegen hart- en vaatziekten’

Hart- en vaatziekten zijn in alle landen met westerse beschaving de voornaamste doodsoorzaak. In België bedraagt de cardiovasculaire mortaliteit nog steeds 45 % van de totale sterfte. Hart- en vaatziekten worden in vele gevallen veroorzaakt door artherosclerose: het verzwakken en vernauwen van de aders. In de strijd tegen artherosclerose speelt voeding in de preventie een belangrijke rol.
Bij recente analyses blijkt dat in de landen rond de Middellandse Zee minder hart- en vaatziekten voorkomen in vergelijking met de meer noordelijk gelegen gebieden in Europa. De eerste epidemiologische analyses verklaarden dit door de samenstelling van het zogenaamde Mediterrane dieet, dat immers rijk is aan onverzadigde vetzuren, zoals die afkomstig zijn uit olijfolie en het grotere verbruik van groenten en vis….Verder onderzoek heeft uitgewezen dat het regelmatige verbruik van bepaalde soorten rode wijn een dominante rol speelt, doordat de polyfenolen en andere substanties in de rode wijn het atherosclerotische proces in de vaatwand helpen te remmen.

Wat zijn polyfenolen?
Pitten, schillen en steeltjes van druiven bevatten tannines met polyfenolen.
Dit zijn stoffen die de bloedvaten helpen schoon houden. Polyfenolen komen ook voor in de wijn: dit omdat druivenpitten, schillen en steeltjes tijdens de wijnbereiding een tijdlang in het druivensap worden geweekt. Hierdoor gaat een deel van de polyfenolen over naar het sap. Het contact tussen de residuen en het sap is langer voor rode wijn dan voor witte wijn: vandaar dat rode wijn meer polyfenolen bevat dan witte wijn. Polyfenolen bepalen de kwaliteit van de rode wijn: ze beïnvloeden kleur, bitterheid, volheid van smaak en stabiliteit. Recent onderzoek heeft aangewezen dat deze polyfenolen ook weldoende eigenschappen voor de bloedvaten en de gezondheid bevatten.

Waarom niet eenvoudigweg veel rode wijn drinken?
Matige wijnconsumptie draagt bij tot een lager risico op het ontwikkelen van hart- en vaatproblemen (minder vorming van bloedklonters, minder hartinfarcten, een stijging van de goede cholesterol). Een hoog alcoholgebruik kan daarentegen een verwoestende impact hebben op de geestelijke en fysieke gezondheid: alcoholmisbruik kan leiden tot hersenbloedingen, leverbeschadigingen, kanker en meer. Blanke vrouwen beperken zich het best tot één glas wijn per dag . Blanke mannen kunnen tot 3 glazen wijn gebruiken, hoewel dit individueel kan verschillen.

Ik trek maar eens een flesje open op je gezondheid Tsjok :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Stanhope
Ervaren pen

Bericht door Stanhope »

Doctorwho schreef:
Matige wijnconsumptie draagt bij tot een lager risico op het ontwikkelen van hart- en vaatproblemen
De apostel der heidenen gaf die tip al:

1 Timoteüs 5:23 Drink niet alleen maar water, doe er vanwege je zwakke maag en je andere kwalen wat wijn bij.
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Friedrich Nietzsche
Plaats reactie