Met de uitzondering dat iemand misbruiken voor sommigen best erotisch zal zijn.siger schreef:Het is niet omdat iets erotisch is dat er ergens iemand misbruikt wordt.
Na moslims ook christenen tegen blootreclame
Moderator: Moderators
Re: Na moslims ook christenen tegen blootreclame
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Ongeloveloos schreef:(nee kitty, ik ben geen gelovige, wel overgeil).
Als ik dit allemaal zo hoor, dan is het dus gevaarlijk zulke billboards langs de weg. Dat zou misschien wel een reden kunnen zijn ze te verbieden. Want ongelukken door een reclameposter is natuurlijk niet zo handig.
Ik heb de mannen overschat kennelijk.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Ongeloveloos
- Banned
Kitty schreef: Ik heb de mannen overschat kennelijk.
Nah....Just Me
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
- Praetorian
- Forum fan
Het hele gedoe over die billboards is nogal overdreven.
De groepen die het hardst protesteren tegen de zgn. erotische reclame op billboards zijn fanatieke gelovigen. Waarbij trouwens dan door dezelfde gelovigen wordt vergeten, dat Adam en Eva in hun nakie rond renden daar in het paradijs. Trouwens wanneer worden de playboy, de Hustler en dergelijke bladen dan verboden? Deze liggen toch meestal ook vlakbij de omroepgidsen (o.a. van de EO).
Op de vraag of de billboards een aanwinst zijn voor het straatbeeld, antwoord ik ontkennend. Ik blijf het foeilelijke dingen vinden. Daarnaast krijg ik al genoeg reclamemateriaal in de brievenbus gegooid.
Praetorian
De groepen die het hardst protesteren tegen de zgn. erotische reclame op billboards zijn fanatieke gelovigen. Waarbij trouwens dan door dezelfde gelovigen wordt vergeten, dat Adam en Eva in hun nakie rond renden daar in het paradijs. Trouwens wanneer worden de playboy, de Hustler en dergelijke bladen dan verboden? Deze liggen toch meestal ook vlakbij de omroepgidsen (o.a. van de EO).
Op de vraag of de billboards een aanwinst zijn voor het straatbeeld, antwoord ik ontkennend. Ik blijf het foeilelijke dingen vinden. Daarnaast krijg ik al genoeg reclamemateriaal in de brievenbus gegooid.
Praetorian
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Malo mori quam foedari!