Ik ben geen volgeling van Cleese.
Maar dit is een waarheid als een koe.
Dat blijkt.
Moderator: Moderators
Ik ben geen volgeling van Cleese.
Dat is te generaliserend. Een moderator is in alle gevallen behalve die waarin hij/zij modereert, een forummer die als ieder ander zijn/haar mening mag geven in een discussie. Wel is het wellicht goed dat je dit opmerkt zodat het uitdrukkelijk gezegd kan worden. Het kan zijn dat Labyrint aankwam met "ik zal het nooit meer doen" omdat ik de grap onsmakelijk vond en hij concludeert dat een moderator het verbiedt.Fenomeen schreef: ↑25 jun 2020 11:15En wat we vooral niet nodig hebben is een moderator die bepaalt wat grappig of onsmakelijk is, en d'r eigen fatsoensnormen voortdurend doordrukt.Rereformed schreef: ↑25 jun 2020 10:16 Wat betreft je vraag: juist omdat de essentie van vrijdenken is dat "grappig" en "onsmakelijk", net zo als "goed" en "kwaad", zaken zijn die iedereen voor zichzelf bepaalt. De één zijn kwaad is de ander zijn goed. De één zijn taboe is voor de ander doodnormaal. Vrijdenkers hebben geen autoriteit die van bovenaf oplegt, maar moeten alles uit eigen lijf halen.
Ethisch dilemma??
belachelijk maken is gewoon een vorm van humor
Moet gelijk hier aan denken; "edde gaaj nog andere handicaps behalve dat 'm homo zijt?"
Immigranten invasieve soorten noemen is letterlijk geproken beweren dat ze niet tot dezelfde diersoort behoren en dus geen mensen zijn. Dat is bijzonder kwalijk. Het verontmenselijken van groepen is altijd het begin van de ellende die men de mensen in die groepen aandoet.Rereformed schreef: ↑25 jun 2020 09:00 "Invasieve soorten zijn soorten die zich buiten hun oorspronkelijke verspreidingsgebied hebben gevestigd en door hun aanwezigheid of door de groei van hun populaties een bedreiging vormen van inheemse soorten."
niemand hier heeft dat goedgekeurdPeter van Velzen schreef: ↑25 jun 2020 19:00 Immigranten invasieve soorten noemen is letterlijk geproken beweren dat ze niet tot dezelfde diersoort behoren en dus geen mensen zijn. Dat is bijzonder kwalijk. Het verontmenselijken van groepen is altijd het begin van de ellende die men de mensen in die groepen aandoet.
Ik zie alleen neven en nichtenbillen niet meer als van deze tijd. Maar voor de rest.... Iedereen komt aan de beurt toch? Waarom zou het seksistisch zijn?appelfflap schreef: ↑25 jun 2020 18:52 de koning vh absurdisme is toch gewoon een Nederlander hoor
https://www.youtube.com/watch?v=XyotQ3qoG_Q
anno 2020 puur seksisme en kwetsend naar veel te veel langteenmensen
sorry mijn langste teen is te kort maar 1 of andere holebibende zal er wel iets discriminerends in kunnen vinden.
Het is dus niet zo'n goed voorbeeld.appelfflap schreef: ↑25 jun 2020 20:05sorry mijn langste teen is te kort maar 1 of andere holebibende zal er wel iets discriminerends in kunnen vinden.
Wat weet ik ook niet![]()