Ga ik proberen bedankt. Maar de rest van je betoog geeft me weinig hoop op een goede afloop.bert schreef:Als je 'ontdopen' in google zoekt kom je op allerlei fora terecht.
Men is het er vaak niet over eens of dat wel kan?, ik dacht van wel.
Gezocht naar de website of een emial adres van de bewuste kerk. Ook geen secratariaat. Via het mij ongewenst toegestuurde parochieblaadje toch een adres gevonden van een overkoepelende organisatie van katholieke kerken in Deventer en directe omgeving. Googelen leverde een adres op van de bewuste kerk maar op geen van de gevonden adressen werd ook maar iets van een reactie gegeven. Ze zijn ware volgelingen van hun Heer. Die geeft ook nooit thuis.bert schreef:GH, hoe heb je dat geprobeerd en waarom lukt het niet?
Trouwens héél goed en mooi opgemerkt van Sven Maes in het Nieuwsblad.
Sven Maes schreef:Als het over euthanasie gaat spreekt kardinaal Danneels van wilsonbekwamen. Een baby van enkele dagen of weken oud is blijkbaar wilsbekwaam genoeg om middels een paar druppels water een levenslange katholieke stempel opgeplakt te krijgen. Moest elke gedoopte vrijzinnige de moeite doen zich te laten ontdopen zouden we pas echt zien wat het draagvlak van Daneels en co. nog is
Hebr 6: