Dus als je geen vrouw kan krijgen, dan word je maar homo. Wat een bullshit.appelfflap schreef:"Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer" (sla me dood als ik er enkele maanden neffe zit) "1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jonge-mannen-markt naar de oudere-mannen-wereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstvernoemde markt. En wat stellen we vast ?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem."
Amerikaans homo-icoon zweert homozijn af.
Moderator: Moderators
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Laat ik met mijn lesbische dochter nu altijd een hele goede band hebben gehad, en nog steeds, dus hier gaat dat verhaal al niet op. Ik ga voor het aangeboren zijn van homofilie. Ook een eerdere vriendin van mijn dochter, ook lesbisch dus, had zo'n hechte band met haar moeder dat het niet meer normaal te noemen was, heel ver van afstandelijk, dus alweer gaat dit verhaal niet op. Dus grote onzin.Theoloog schreef:Dat is inderdaad wat ze zeggen: een homo is een moederskindje met een te afstandelijke vader, en een lesbienne heeft omgekeerd een afstandelijke band met haar moeder.
Leanne Payne zit bijvoorbeeld op die lijn.
Ik heb trouwens zelf niet zo'n goede band met mijn moeder maar ben toch niet lesbisch 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Tja, nood breekt wet zeggen ze wel eens. In de gevangenis gebeurt het toch ook. Maar dan kun je iid niet spreken over homoseksualiteit.En wat stellen we vast ?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem."
Hoe zit het eigenlijk met de biseksuelen ??
Fuck met alles.
Die hebben vast een slechte band met beide ouders 8)Plons schreef:Hoe zit het eigenlijk met de biseksuelen ??
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Hum ik zie het als een soort schuifschakelaar die niet alleen op 100% hetero of 100% homo kan staan maar ook overal daar tussen.Plons schreef:Tja, misschien dat die vraag ook zo'n antwoordt verdient maar ik was nieuwsgierig geworden of biseksualiteit ook is aangeboren of komt het door iets anders ??
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
appelfflap
- Banned
In verband met het ontelbare aantal gaytopics hier ga ik niet weer een nieuwe draad starten.
Waar verkoopt men torpedo's?
Gaan ze in een mini-ark?GK schreef:Homobekeerders: meedoen met Grachtenparade
Als het aan Henk van Rhee,de nieuwe directeur van de stichting Tot Heil des Volks, ligt vaart er volgend jaar namens zijn stichting een boot mee tijdens de Grachtenoptocht.
Van Rhee is nu nog partijdirecteur en campagneleider van de ChristenUnie, maar gaat werken voor de stichting Tot Heil des Volks. Onderdeel hiervan is de stichting Different die op bijbelse grondslag homoseksualiteit afwijst. Van Rhee wil een boot laten varen om de ‘dubbele discriminatie’ van homo-christenen aan de orde te stellen.
Van Rhee heeft ruim vier jaar bij de ChristenUnie gewerkt. Nu de organisatie van de ChristenUnie goed op poten is gezet en er ‘mooie verkiezingsresultaten zijn behaald’, acht Van Rhee het moment gekomen wat anders te doen. ‘Voor de partij breekt nu de fase aan van verdiepen en consolideren. Vanuit het partijbureau heb ik daaraan niet zo veel bij te dragen’.
De stichting Different biedt 'hulp' aan homo's die vanuit hun christen-zijn tegen hun geaardheid strijden. Different, voorheen EHAH (Evangelische Hulp aan Homofielen), is aangesloten bij Exodus International, een internationale evangelische organisatie die onderdeel ondermaakt van de zogenaamde ex-gaybeweging.
Op bijbelse gronden wordt homoseksualiteit afgewezen en wordt therapie aangeboden om tot een heteroseksuele leefstijl te komen. Ook Different biedt dit soort trainingen aan. Verder is de stichting bekend van het lespakket Helemaal Anders. In dat lespakket gericht op het reformatorisch onderwijs wordt op bijbelse grondslag voorlichting gegeven over homoseksualiteit. Het vorige kabinet wilde dat pakket ondersteunen, er kwam toen vanuit de kamer felle kritiek op.
Van Rhee heeft nu al een ideetje voor volgend jaar. Als dan weer de jaarlijkse Gay Parade wordt gehouden met de botenparade door de Amsterdamse grachten, overweegt hij een bootje te laten meevaren waarin aandacht wordt gevraagd voor de ‘dubbele discriminatie' waarmee de christen-homo's te kampen hebben.
Waar verkoopt men torpedo's?
Ik ga compleet steigeren als ik iets lees over de stichting different. Vertellen ze ook over de psychoses waar mensen mee te kampen kunnen krijgen als ze hun geaardheid willen ombuigen? Vertellen ze ook over de zelfmoorden onder christelijke homojongeren die proberen hetero te worden? Zijn ze zich bewust van het beeld dat ze hiermee afgeven door homo's als geestelijk ziek te bestempelen? En ook van het beeld naar streng-christelijke ouders die hun kind door het bestaan van deze organisatie als ziek en dus geneesbaar gaan zien?
Elke organisatie die homofilie ontkent en als geneesbaar ziet, is in mijn ogen een misdadige organisatie die geen bestaansrecht zou mogen hebben in onze maatschappij! Schandalig! Geestelijke mishandeling van de eerste orde!
Elke organisatie die homofilie ontkent en als geneesbaar ziet, is in mijn ogen een misdadige organisatie die geen bestaansrecht zou mogen hebben in onze maatschappij! Schandalig! Geestelijke mishandeling van de eerste orde!
En ze varen niet meer.GK schreef:Refo Anders: verbod op erotiek tijdens Pride
RefoAnders heeft de plannen afgeblazen om volgend jaar mee te varen met de Grachtenparade. Wel wil men proberen tot een verbod te komen op erotisch getinte kleding.
Vorige week liet Henk van Rhee, de nieuwe voorzitter van Tot Heil des Volks, weten dat RefoAnders met een boot hun boodschap zou willen uitdragen door met de Pride mee te varen.
Het Reformatorisch Dagblad meldt nu dat de organisatie veel negatieve reacties gekregen, zowel uit eigen achterban als uit de homoscene. "Hieruit blijkt het dubbelprobleem van christenhomo’s in reformatorische hoek weer eens helder”, aldus Johan Quist van RefoAnders.
Het dagblad weet te melden dat RefoAnders nu heeft besloten via politieke lobby te proberen een verbod op erotisch getinte kleding tijdens de Gay Pride te bewerkstelligen. Quist zegt in het RD dat hij hierover een onderhoud heeft met een PvdA-Kamerlid. "De Gay Pride op oude voet voortzetten zal uitlopen op een Gay Shame.”
Ik vermoed dat ze nu gewoon weer in een bus stappen...
Laatste zin is alleen te snappen door 'insiders', als u dit niet snapt is dat niet erg.
Beste mensen, kan dit onderwerp echt niet zonder die algemene ‘waarheden’ behandeld worden?
Het is mij een groot raadsel, waarom er nog vrouwen en homo’s in de kerk zitten. Je bent niks waard of je hoort er niet bij, tenzij die kerk zich van god geen flikker meer aantrekt., wat ik uiteraard toejuich.
Roep niet te hard, mevrouw, dat dit niet waar is, want dan plast u in uw broek!
Dit is maar één pagina van deze topic.
Ik vind dat er veel teveel algemeenheden worden gedebiteerd, veel teveel misverstanden voor waar aangenomen zijn en dat deze topic zich daarin onderscheidt van de meeste andere op deze forumsite. Dat moet beter kunnen.
Er bestaat wel degelijk bermprostitutie e.d. Er is ook nog een nieuwe rage, ‘dogging’ genaamd, voor avontuurlijke heterostellen. Ze doen maar.@Kitty: Aangezien die niet in het bos lopen, zie je heteromannen dit dus niet doen
Dit is volstrekte onzin. Dat heeft niets met mannelijk of vrouwelijk te maken. Voor een one night stand heb je er óók twee nodig.@Prodigy: Bij mannen is elkaar leren kennen en liefde minder van belang
Waar is die opvatting op gebaseerd? Het uitgaansleven is toch niet de enige omgeving waar je aan een partner kunt komen? Dat heeft niets met seksuele voorkeur te maken.@Kitty: Al met al hebben hetero's het een stuk makkelijker
Dit is veel te simplistisch. Het voedt een vooroordeel. Seks is bij de mens heel erg in ontwikkeling van de wieg tot het graf, ongeacht de persoonlijkheid en persoonlijkheid speelt bij alle partnerseks een belangrijke rol.@Theoloog: En naarmate mensen ouder worden, worden ze natuurlijk ook fysiek minder aantrekkelijk, en moeten ze het meer hebben van hun persoonlijkheid.
Daar kun je vrolijk donder op zeggen Leviticus 20:13. “Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, - beide hebben een gruwel gedaan. Zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen.”@fbs33: Stel..............In god's ogen zou heterosexualiteit een gruwel zijn?
Het is mij een groot raadsel, waarom er nog vrouwen en homo’s in de kerk zitten. Je bent niks waard of je hoort er niet bij, tenzij die kerk zich van god geen flikker meer aantrekt., wat ik uiteraard toejuich.
Waardevolle opmerking waarmee ik het eens ben, echter, de laatste regel is niet te rijmen met het voorgaande. Je zou kunnen zeggen dat biseksualiteit niet bij iedereen tot expressie komt. Dat lijkt me juister.@MinderMutsig: Ik denk dat het bij homoseksualiteit of heteroseksualiteit geen kwestie is van het ene uiterste of het andere uiterste, daartussen bevind zich een heel groot grijs gebied van mensen die in meer of mindere mate biseksueel zijn. Ik geloof eigenlijk niet dat er veel mensen zijn die helemaal aan het uiterste van die schaal zitten en dus volledig homoseksueel of heteroseksueel zijn. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iedereen biseksueel is, dat zou een te grove generalisatie zijn.
Een misvatting. Een mens kan best zonder partnerseks. Dat is ongezond en ik kan het niemand aanraden, maar dat seksuele gevoelens niet beheersbaar zouden zijn is onzin. Tegenwoordig doen pausen het niet meer, heb ik me laten vertellen. In de psychologie is bekend dat je seks kunt sublimeren, bijvoorbeeld door Mariaverering. Tja, de mens s best in staat om zich in allerlei narigheid te storten, ook door onthouding.@MrJ: Het is toch een kwestie van tijd voordat hij zijn gevoelens of sexuele geaardheid niet meer kan onderdrukken
Veel te algemeen en deels volkomen onjuist. Dit is niet naar wat we wetenschappelijk hebben vastgesteld in de menselijke natuur. Mannen hebben de naam meer met seks bezig te zijn, doordat heel veel meisjes (60%) door toedoen van ouders of andere usurpators niet onbeschadigd door hun seksuele ontwikkeling komen. De overige 40% staan altijd op de waakvlam, terwijl mannen alleen aan seks denken als daar een aanleiding toe is en ze zich niet op iets anders concentreren. Men kan dit toeschrijven aan 300.000 jaar voorgeschiedenis van verschillende sociaal-maatschappelijke functies. Een jager heeft minder succes als hij ver van huis aan seks denkt en voor een vrouw bij de vuurplaats is dat geen probleem. Wanneer een man niet aan zijn trekken komt gaat dat wel opspelen, maar ik vind dat geen normale omstandigheid. Een man die constant aan seks denkt moet behandeld worden door een therapeut die Freud in de prullenbak gegooid heeft. Mannen hebben andere problemen dan vrouwen, vrijwel geheel psychisch, terwijl vrouwen door een seksverbod in hun jeugd aanzienlijke fysieke schade oplopen.Het is een feit dat het homo zijn gefixeerd is op lust en seks maar is dit dan zo slecht?? Een man heeft nu eenmaal meer last van lust en zin in seks dan een vrouw....
Roep niet te hard, mevrouw, dat dit niet waar is, want dan plast u in uw broek!
Dit is maar één pagina van deze topic.
Ik vind dat er veel teveel algemeenheden worden gedebiteerd, veel teveel misverstanden voor waar aangenomen zijn en dat deze topic zich daarin onderscheidt van de meeste andere op deze forumsite. Dat moet beter kunnen.
Daar gaat het over nietwaar? Goed zo! Kruisigen die lui, in navolging van Christus.Kitty schreef:Ik ga compleet steigeren als ik iets lees over de stichting different. Vertellen ze ook over de psychoses waar mensen mee te kampen kunnen krijgen als ze hun geaardheid willen ombuigen? Vertellen ze ook over de zelfmoorden onder christelijke homojongeren die proberen hetero te worden? Zijn ze zich bewust van het beeld dat ze hiermee afgeven door homo's als geestelijk ziek te bestempelen? En ook van het beeld naar streng-christelijke ouders die hun kind door het bestaan van deze organisatie als ziek en dus geneesbaar gaan zien?
Ik zie geen enkel verschil met mijn eigen ervaringen als hetero. Nu ben ik op leeftijd en dat brengt met zich mee, dat de behoefte op een laag pitje staat. Dat vind ik erg makkelijk. In mijn huwelijk was ik van plan om met dezelfde vrouw oud te worden en het gezin moest een veilig nest zijn voor de kinderen. Tegenwoordig pieker ik er niet meer over, ooit nog eens met een partner te gaan samenwonen. Ik voel me niet eenzaam, dus het partnerschap heeft voor mij geen zinvolle functie meer.Marinus schreef:Ik kan je als homo verzekeren dat als ik een snelle wip wil hebben ik vanavond nog wat lekkers in huis heb. Het is gewoon makkelijk scoren als homo zelfs als je maar zo gewoontjes ben als ik. Veel homo's verbinden dan ook weinig of geen morele of relationele waarde aan sex. Ik zie dit niet als een probleem.
Het is vrij normaal voor homostellen om een open relatie te hebben. Dat doet mijns inziens niet heel veel af aan zo'n relatie op zich. De relatie is dan goeddeels hetzelfde als een gemiddelde heterorelatie alleen de visie op sex is anders.
Ik ken persoonlijk bijvoorbeeld een koppel dat een prima relatie met elkaar heeft maar sex alleen nog maar buiten de deur haalt. Als je sex ziet als iets wat lekker is maar totaal losgekoppeld van liefde kan worden is sex niet echt bedreigend voor een relatie.
Wel is bekend dat een homoseksuele relatie over het algemeen korter duurt dan een heteroseksuele. Maar dit kan ook komen omdat een heteroseksuele relatie vaak meer verplichtingen met zich meebrengt. zoals kinderen en eventueel sociale druk.
Marinus
Nochtans ga ik mij vaak te buiten aan lust, met name bij het eten en drinken. Van natuur kan ik ook ontzettend genieten, zowel bij mooi, als bij slechter weer. Mooie meisjes vind ik ook fijn om naar te kijken en om mee te praten, maar verder hoef ik daar niets mee.
Wat is er in godsnaam tegen lust?
Hoe kan een vrijdenker nu iets tegen lust hebben?
De moeder van mijn jongste dochter was 17 jaar jonger dan ik. Ze kon met mij nog 7km hardlopen en de voorgaande exen niet. Haar kinderwens werd gauw vervuld. Ik ben er maar niet mee getrouwd.
Een vrouw wil een winnaar als vader voor haar kind.
Of je als man dan mooi bent is van minder belang maar het scheelt wel een stuk.
Sommige onder jullie denken niet of te weinig aan de evolutionaire beginselen waardoor wij in ons gedrag gestuurd worden. De belofte van een goede melkgift is zoiets, want je hebt het beste voor met je kinderen.
Kortom, een man wil zijn kinderen optimale kansen bieden en zijn natuur zet hem ertoe aan om mooi en fijn te vinden, wat het meest geschikt lijkt. Dat zie je bij alle levende wezens die via geslachtsgemeenschap zich voortplanten.
Zelfs transseksualiteit is natuurlijk, bijvoorbeeld bij kippen, als een hen haan wordt, wat ik verscheidene keren heb meegemaakt.
Wat de homo's betreft, die zijn in goed gezelschap. Bij olifanten is zelfs het merendeel van de stieren homoseksueel en dan vallen ze speciaal op de sterkste, maar de mooiste en grootste is doorgaans een vrouwtje want olifanten zijn nogal matriarchaal van nature, net als paarden. Homoseksualiteit is dus ook iets natuurlijks en omdat je zo'n knul rustig bij de vrouwtjes kunt achterlaten als de mannen op jacht gaan, vind ik het wel handig voor de veiligheid thuis. (zoals het vroeger, duizenden eeuwen lang, ging)
Wat is gods schepping toch mooi nietwaar?
Hij heeft zich niet één keer vergist door homoseksuliteit te scheppen, maar ook bij talloze andere soorten heeft hij dezelfde blunder begaan. Het was natuurlijk wel haastwerk in die eerste zes dagen, maar om dan later zo lullig te doen over enkele dingetjes die je als schepper graag anders had willen doen, vind ik echt stijlloos.
Tja, misschien wel. Maar ik heb eerlijk gezegt me nooit in verdiept, waarom zou ik ook want homo zijn is voor mij net zo gewoon als hetero zijn.Pointer schreef: Ik vind dat er veel teveel algemeenheden worden gedebiteerd, veel teveel misverstanden voor waar aangenomen zijn en dat deze topic zich daarin onderscheidt van de meeste andere op deze forumsite. Dat moet beter kunnen.
Fuck met alles.
[quote="appelfflap"][quote="Plons"]Tja, misschien dat die vraag ook zo'n antwoordt verdient maar ik was nieuwsgierig geworden of biseksualiteit ook is aangeboren of komt het door iets anders ??[/quote]
gewoon een bende opportunisten
het aanbod verdubbelt tenslotte[/quote]
Als biseksuele meid kan ik je vertellen dat het, vanuit mijn ervaring bezien, is aangeboren. Dit concludeer ik omdat ik vanaf de kleuterschool al meisjes én jongens aantrekkelijk vond en naar beiden keek. Ik ben opgevoed in een gezin dat (toen) niet openstond voor anders-geaarden, of daar althans niet over praatte; en toch ben ik altijd al zo geweest. (hoewel ik dat wél heel lang ontkend heb)
En hoezo opportunisme? Waarom zou biseksualiteit opportunistisch zijn? Wil je me dat eens uitleggen?
Blijkbaar wordt er hier vergeten dat geaardheid ietsje méér beslaat dan alleen seksualiteit. Het gáát niet slechts om (fysieke) aantrekkingskracht t.o.v. hetzelfde geslacht. Het gaat juist óók om de emotionele connectie, om je emotioneel prettig en veilig te voelen bij je partner; in een liefdesrelatie dus, en niet in een vriendschap.
Er zijn genoeg homo's en lesbiennes wiens beste vrienden hetero's zijn, maar ze zouden er geen liefdesrelatie mee aangaan omdat die 'klik' er niet is, en die 'klik' (al is die moeilijk te verwoorden) is beslist véél méér dan de fysieke aantrekkingskracht.
gewoon een bende opportunisten
het aanbod verdubbelt tenslotte[/quote]
Als biseksuele meid kan ik je vertellen dat het, vanuit mijn ervaring bezien, is aangeboren. Dit concludeer ik omdat ik vanaf de kleuterschool al meisjes én jongens aantrekkelijk vond en naar beiden keek. Ik ben opgevoed in een gezin dat (toen) niet openstond voor anders-geaarden, of daar althans niet over praatte; en toch ben ik altijd al zo geweest. (hoewel ik dat wél heel lang ontkend heb)
En hoezo opportunisme? Waarom zou biseksualiteit opportunistisch zijn? Wil je me dat eens uitleggen?
Blijkbaar wordt er hier vergeten dat geaardheid ietsje méér beslaat dan alleen seksualiteit. Het gáát niet slechts om (fysieke) aantrekkingskracht t.o.v. hetzelfde geslacht. Het gaat juist óók om de emotionele connectie, om je emotioneel prettig en veilig te voelen bij je partner; in een liefdesrelatie dus, en niet in een vriendschap.
Er zijn genoeg homo's en lesbiennes wiens beste vrienden hetero's zijn, maar ze zouden er geen liefdesrelatie mee aangaan omdat die 'klik' er niet is, en die 'klik' (al is die moeilijk te verwoorden) is beslist véél méér dan de fysieke aantrekkingskracht.