CNN God's Warriors

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sebastiaan
Bevlogen

CNN God's Warriors

Bericht door Sebastiaan » 23 aug 2007 23:26

Gisteren, vandaag en morgen is er op CNN een driedelige documentaire te zien van de drie Abram godsdiensten; jodendom, islam, christendom, genaamd God's Warriors.

Voor een kort fragment zie: http://edition.cnn.com/video/#/video/wo ... tyrdom.cnn

De documentaire “God Warriors”, gepresenteerd door Christiane Amanpour, is een goede journalistieke documentaire van CNN en werpt een kritische blik op recente ontwikkelingen, problematiek en conflicten tussen de drie monotheïstisch religies

Ik verwacht dat men de documentaires binnenkort online te zien zijn op Yourtube/Google video, of te downloaden via een torrent.

Afbeelding
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 23 aug 2007 23:46

Daar hadden we al een draadje over, ene Tommy was je voor:

www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=3877&start=0

Nou is een goeie documentaire nooit weg, ik zie 'm tzt wel op het net verschijnen.
CNN kritisch?
Dat zal mij benieuwen.
Kritische Amerikanen kijken CBC.

botjes
Ervaren pen

Re: CNN God's Warriors

Bericht door botjes » 23 aug 2007 23:52

Sebastiaan schreef:Ik verwacht dat men de documentaires binnenkort online te zien zijn op Yourtube/Google video, of te downloaden via een torrent.
[links verwijderd]

Aardig trouwens dat ik Wilders en Hirsi Ali voorbij zag komen in de introductie.
Laatst gewijzigd door botjes op 23 dec 2007 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 23 aug 2007 23:53

Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 24 aug 2007 00:03, 2 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes » 24 aug 2007 00:00

Sebastiaan schreef:Mooi nu nog deel 2 (islam)...
Ah, je hebt hem al gevonden. Kijk ook eens naar 10-11. Nederland komt hier voorbij, inclusief de Hofstadgroep, Geert, Ayaan, etc.

Exdeo
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Exdeo » 24 aug 2007 11:04

botjes schreef: Nederland komt hier voorbij
En gisteravond was die Nederlandse aflevering op CNN te zien. Ik heb gekeken maar vond het toch een Amerikaanse oppervlakkigheid hebben: Wilders mocht alleen even zijn extreme uitspraken bevestigen.
En Hirsi Ali zei alleen even wat over de Hofstadgroep, zonder ook maar iets over haar eigen rol in de politiek te mogen zeggen. En hop daar werd alweer overgegaan naar een Palestijnse zelfmoord terrorist, met bloedige foto’s uiteraard.
Sorry, maar wat ik ervan gezien heb vond ik tegenvallen.
Dit soort documentaires kun je toch beter aan de BBC overlaten

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 24 aug 2007 23:11

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 26 aug 2007 19:24

Er is momenteel ook een hoge kwaliteits torrent van Gods Warrior Islam beschikbaar om te Dowloaden. :D

Plaats reactie