Wat zo grappig is, is dat de Spaanse overheid op alle mogelijke manieren laat blijken en heeft laten blijken dat ze tegen het beleid van de zionistische terroristen in Palestina zijn, en dus kun je je afvragen of de hier door jou getoonde beelden wel echt zijn aangezien ze haaks staan op het beleid van Spanje tegenover zionistische terroristische entiteit die Palestina bezet houdt en daarmee haar oorspronkelijke bewoners tot op het bot terroriseert met exact die daden waarvan ze anderen beschuldigen, even de genocide buiten beschouwing gehouden die tot op de dag vandaag gewoon doorgaat maar waar we de nuance toch echt wel in het oog moeten blijven houden, want blabla….
Oeps, een zijstraatje….
Ik zal de blabla ook even doorgeven aan mijn familieleden: niet klagen, ze hebben je per ongeluk vermoord, uitgehongerd, medische zorg onthouden door medische middelen tegen te houden, en dan dat martelen in die vakantie-oorden speciaal voor Palestijnen: ze hebben je per ongeluk onschuldig opgepakt, en per ongeluk op de meest afschuwelijke wijzen gemarteld ( kinderen of volwassenen het maakt ze niet uit ), en ook daar medische zorg onthouden, en vermoord om daarna je lijk te gijzelen zoals ze jou hebben gegijzeld. Niet klagen het is allemaal zo erg niet wanneer je de nuance binnen dit gebeuren maar blijft zien, want volgens de nuance zijn er maar 70 000 mensen vermoord en druppel op de gloeiende plaat van al die mensen die niet mee werden en worden geteld omdat er niks verifieerbaars meer van ze ze te vinden is, omdat er niemand meer over is die ze kan aangeven als vermoord, al die mensen die nog onder het puin liggen, al die mensen die zijn gestorven aan ziektes als gevolg van een onleefbaar gemaakte omgeving, of het ontbreken van medische zorg, oh, ja, dat is allemaal wel per ongeluk gebeurd als het over de nuance gaat, al deze mensen vergeten we maar even. En vergeten we ook maar even al die mensen die al sinds de eerste voet van de zionistische terroristen op Palestijnse bodem, zijn afgemaakt, ect, ik ben aardig, en al Palestijnen die binnen het door de zionistische terroristische entiteit bezette gebied wonen, worden onderdrukt en ook zomaar in het gevang kunnen belanden wanneer ze per-ongeluk een onwelvallig gevallen scheet laat. Het is de nuance die het hem doet, zoals ook 7 oktober 2023 onder die zelfde nuance valt natuurlijk, of wordt dat dan ineens een ander verhaal? Wordt de nunance ook een ander verhaal wanneer de zionisten ons Palestijnen nazi’s noemen en daarom moeten worden afgemaakt volgens de zionisten, want hoe je het ook went of keert, dit zijn gedachtengangen die heersen daar in de hel voor Palestijnen in Palestina. Waar zit daar de nuance? Want ja de Palestijnen hebben idd de zionisten systematisch laten lijden onder het zelfde regime als waar Palestijnen sinds decennia onder lijden. Het aantal vermoorde zionisten door Palestijnen overtreft ver het aantal vermoorde Palestijnen door de zionisten, het is de nuance, van de westerse blik, zal ik dan maar zeggen, dus wat maakt het uit?
Terug naar waar het ook weer over ging:
Wanneer het hier over staten gaat die (extreem)pro-zionistische, terroristische, entiteit binnen het bezette in Palestina zijn, zouden dergelijke beelden veel geloofwaardiger zijn. Dit zijn vast de staten die ook de zo verlangde “nuance” zoeken en/of promoten.
Maar, héé, wie ben ik hé
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.