Edelstenen in verhalen.

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter
Berichten: 9053
Lid geworden op: 02 mei 2017 18:24
Locatie: CAPRI

Edelstenen in verhalen.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Ik zit weer eens een oude Tarzan in beeldverhaal te lezen.

Er gebeurt weer iets wat men in veel verhalen tegen komt.
Er worden pure diamanten gevonden.
Nou is dat niks bijzonders, maar in die verhalen wel.
Ze glimmen en schitteren dat het een lieve lust is!

De schrijvers weten duidelijk niet, dat men nooit geslepen diamanten in de natuur vindt. :lol:
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gebruikersavatar
Gerard R.
Superposter
Berichten: 9073
Lid geworden op: 29 mei 2014 16:14
Locatie: NL

Re: Edelstenen in verhalen.

Bericht door Gerard R. »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 03 jun 2026 15:31 Ik zit weer eens een oude Tarzan in beeldverhaal te lezen.

Er gebeurt weer iets wat men in veel verhalen tegen komt.
Er worden pure diamanten gevonden.
Nou is dat niks bijzonders, maar in die verhalen wel.
Ze glimmen en schitteren dat het een lieve lust is!

De schrijvers weten duidelijk niet, dat men nooit geslepen diamanten in de natuur vindt. :lol:
Sjors en Sjimmies heb ik ook nog. :lol: En een van de eerste kapitein Rob. (Het pinguineiland van prof. Lupardi). Ook zo'n 'gevaar voor de wereld' (zoals nu in het echt...)
Gebruikersavatar
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter
Berichten: 9053
Lid geworden op: 02 mei 2017 18:24
Locatie: CAPRI

Re: Edelstenen in verhalen.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Gerard R. schreef: 03 jun 2026 21:18
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 03 jun 2026 15:31 Ik zit weer eens een oude Tarzan in beeldverhaal te lezen.

Er gebeurt weer iets wat men in veel verhalen tegen komt.
Er worden pure diamanten gevonden.
Nou is dat niks bijzonders, maar in die verhalen wel.
Ze glimmen en schitteren dat het een lieve lust is!

De schrijvers weten duidelijk niet, dat men nooit geslepen diamanten in de natuur vindt. :lol:
Sjors en Sjimmies heb ik ook nog. :lol: En een van de eerste kapitein Rob. (Het pinguineiland van prof. Lupardi). Ook zo'n 'gevaar voor de wereld' (zoals nu in het echt...)
Beide heb ik volledig zij het digitaal.

In de tweede serie (duidelijk veel minder van kwaliteit) is Lupardi een heel stuk bijgedraaid in de goede richting.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Plaats reactie