Er is beperkt uitzicht op Klein Madurodam.

'Soep van gisteren' maakte mijn moeder ook wel ooit,TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑31 jan 2026 11:53Kijk eens hier:
Een kommetje soep om naar een fijne middag te gaan.
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑27 jan 2026 10:10Een warme soep als Brunch is gezien het weer wel gepast.

Mmmm, dat ziet er zo lekker uit dat ik er meteen ff aan proefde.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑01 feb 2026 09:29Een ander soep..
Dat het hiermee een fijne zondag voor een ieder mag worden.
Dat is toevallig ik heb ook nooit de tomatensoep van mijn moeder kunnen maken.HierEnNu schreef: ↑01 feb 2026 13:01Mmmm, dat ziet er zo lekker uit dat ik er meteen ff aan proefde.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑01 feb 2026 09:29Een ander soep..
Dat het hiermee een fijne zondag voor een ieder mag worden.
Ik heb de soep graag lekker heet opgediend.
zo heet dattie nog niet gegeten kan worden, snap je?
Helaas voelde deze net zo koud als het scherm van mijn monitor.
Geluk bij een ongeluk trouwens, want ik proefde meteen
dat het hoog tijd wordt dat ik het scherm van mijn monitor moet kuisen ...
BTW:
Lang geleden hebben wij, jij+ik, het ooit gehad over de zondagse soep die je moeder altijd maakte en dat ons Mam dat ook deed, ook toen haar kids allemaal het huis uit waren en dat dan het hele gezin gewoontegetrouw ff binnenviel, al was het maar voor één kopje zondagse soep van ons Mam.
Ook vandaag deed ik weer een poging, maar het is telkens nét niet en ook de andere zes lukt het niet, die brouwen er helemaal niets van. Vraagje: heb jij wel het juiste recept?