Songfestival 2025

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
ChaimNimsky
Superposter

Re: Songfestival 2025

Bericht door ChaimNimsky »

Ik schreef het al een paar maanden terug: Hopelijk zal Israel - net als tijdens het schaaktoernooi - ook gewoon mee mogen doen met het Eurovisie Songfestival en worden de boycotlanden daarmee gedwongen hun grote woorden waar te maken en zichzelf buitenspel te zetten. Wat zou dat heeeerlijk zijn 8*)

Het is de jubileum-editie -- 70 jaar Songfestival: een mijlpaal!
Mus schreef: 04 dec 2025 21:26 Zoals ik heb begrepen gaat het festival ook niet worden uitgezonden op de Nederlandse tv. Super blij met dit statement.
Grote woordjes, maar ik denk dat - naast dat Israel gewoon mee zal doen - het straks eveneens braafjes te zien zal zijn op de Nederlandse TV.
Zionist
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

ChaimNimsky schreef: 04 dec 2025 21:56 Ik schreef het al een paar maanden terug: Hopelijk zal Israel - net als tijdens het schaaktoernooi - ook gewoon mee mogen doen met het Eurovisie Songfestival en worden de boycotlanden daarmee gedwongen hun grote woorden waar te maken en zichzelf buitenspel te zetten. Wat zou dat heeeerlijk zijn 8*)
Dat laatste is maar hoe je het bekijk ChaimNimsky. Ik noem het boycotten van een festival dat terroristen een plaats bied een kwestie van beschaving. Ik ben trots op de AVROTROS dat ze voet bij stuk hebben gehouden, en weigeren mee te doen aan die waanzin of het uberhaubt uit te zenden. Ondertussen gun ik jouw je lol, terwijl de AVROTROS en hen die achter het besluit staan de eer aan zichzelf houden.

Mus schreef: 04 dec 2025 21:26
ChaimNimsky schreef: 04 dec 2025 21:56
Zoals ik heb begrepen gaat het festival ook niet worden uitgezonden op de Nederlandse tv. Super blij met dit statement.
Grote woordjes, maar ik denk dat - naast dat Israel gewoon mee zal doen - het straks eveneens braafjes te zien zal zijn op de Nederlandse TV.
Dat kan zijn, dat zegt dan natuurlijk heel veel over de Nederlandse tv en hun totale gebrek aan kennis mbt tot wie de daadwerkelijke agressor is en kunnen we binnenkort verwachten dat zij het festival gaan boycotten omdat Rusland niet mee mag doen.

Want was was het ook weer?

De zionistische terroristische entiteit, die palestina al sinds jaar en dag bezet en middels terreur de autochtone bevolking daar meer dan zwaar onder plak houdt, ik ben uitermate vriendelijk, mag meedoen omdat het festival niet politiek zou zijn. Dus mogen we, binnen dat zelfde denkkader, met excuses aan hun adres vanzelfsprekend, want dat is dan wel het minste, verwachten dat Rusland ook terug wordt ontvangen.

Ik zie het helemaal zitten, terwijl jij je verkneukelt in je lol dat het festival, a-politiek als het zou zijn, vertegenwoordigers van misdadige entiteiten op hun podium verwelkomen, waarvan er één in elk geval een genocidaal motief heeft bewezen, wrijf ik in mijn handjes wanneer de vertegenwoordigers van de Russen naast hen mogen staan omdat het festival a-politiek is, zoals beweerd wordt.

Oeps: mijn huis zit vol ongedierte, maar ik ga er niks tegen doen want ze zijn zo schattig. Dat ik er ziek van wordt doet verder niet ter zake, tja…. Wat kan ik zeggen?
Laatst gewijzigd door Mus op 05 dec 2025 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

1 Voordeel als Rusland en Israël meedoen en 1 van beiden wint en Poetin of Netanyahu komt felicitaties brengen, dat ze direct openlijk (met veel humaan geweld) gearresteerd kunnen worden.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
ChaimNimsky
Superposter

dikkemick schreef: 05 dec 2025 10:27 1 Voordeel als Rusland en Israël meedoen en 1 van beiden wint en Poetin of Netanyahu komt felicitaties brengen, dat ze direct openlijk (met veel humaan geweld) gearresteerd kunnen worden.
Israel zal niet winnen -- net als vorige twee jaren, zal de jury Israel nauwelijks punten geven, al zijn de liedjes duidelijk jury-liedjes. De bevolking van Europa zal daarentegen massaal voor Israel stemmen. Dit keer hebben ze daarom maar de waarde van de publieksstemmen gehalveerd.

Maar dat maakt niet uit: het Eurovisie Songfestival viert een jubileum, Israel is er bij, terwijl die paar herriemakers Nederland, Spanje, Ierland en Slovenië zichzelf buitenspel hebben gezet een nu wel gedwongen zijn de daad bij het woord te voegen.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 05 dec 2025 14:28
dikkemick schreef: 05 dec 2025 10:27 1 Voordeel als Rusland en Israël meedoen en 1 van beiden wint en Poetin of Netanyahu komt felicitaties brengen, dat ze direct openlijk (met veel humaan geweld) gearresteerd kunnen worden.
Israel zal niet winnen -- net als vorige twee jaren, zal de jury Israel nauwelijks punten geven, al zijn de liedjes duidelijk jury-liedjes. De bevolking van Europa zal daarentegen massaal voor Israel stemmen. Dit keer hebben ze daarom maar de waarde van de publieksstemmen gehalveerd.

Maar dat maakt niet uit: het Eurovisie Songfestival viert een jubileum, Israel is er bij, terwijl die paar herriemakers Nederland, Spanje, Ierland en Slovenië zichzelf buitenspel hebben gezet een nu wel gedwongen zijn de daad bij het woord te voegen.
En ik ben maar wat blij dat ze dat laatste hebben gedaan. Daad bij het woord.
Zou toch mooi zijn. Beelden van Rusland (in een verwoest Oekraïne) om de machtige Russische deelname te promoten.

Zo ook de executie van 2 zich overgevende Palestijnen door een almachtig Israëlisch leger. De wereld laten zien waar het muziekspektakel vandaan komt. Waar de artiest voor uitkomt.
Want muziek en politiek hebben wel degelijk met elkaar te maken. Hoe kun je vrolijk, uitbundig een lied ten gehore brengen als jouw land zich overgevende Palestijnen (of ambulance broeders) executeert?
Hoe kun je genieten van zo'n deelname? Misschien zit een broer van de deelnemer bij het humane IDF!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Ik zelf kijk uit naar de dag dat dit hele gebeuren verdwijnt.

Het is meer een soort absurde kermis geworden dan een songfestival.
Wel kost het heeeeeeel veel geld, veel teveeeeeeel geld.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Een min of meer aardig Europees feestje van vroeger is een zooi geworden.
En we weten allemaal hoe dat komt. :(
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Slappe hap van de Belgen.

België doet volgend jaar in tegenstelling tot Nederland wél mee aan het Eurovisie Songfestival. Omroep RTBF heeft aan Het Laatste Nieuws laten weten dat de deelname wel gepaard gaat met een "duidelijke stellingname" rond de bescherming van burgers en journalisten.
Einstein/Mick
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Het kan ook interessant zijn eens uit te zoeken hoe het KAN - de publieke omroep van de zionistische terroristische entiteit in Palestina die een kandidaat aanbrengt - omgaat met de Palestijnse kwestie in Gaza en de westbank, om die niet te vergeten, en of er mogelijk sprake is van pogingen vanuit deze zogenaamde “staat” om deze publieke omroep te beïnvloeden mbt wat ze wel en niet mogen laten zien aan de bevolking.

Het is vervolgens werkelijk ongekend hoe dit festival meet met verschillende maten.

Ik hoop van harte dat er weer velen gaan opstaan om te luid te protesteren tegen de gang van zaken want die is niet koosjer.

Wel een boeiend gesprek bij de VRT over het songfestival en de gang van zaken daar.

Israel mag deelnemen aan het Eurovisiesongfestival, andere landen haken af.

Laatst gewijzigd door Mus op 05 dec 2025 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 05 dec 2025 14:58 Slappe hap van de Belgen.

België doet volgend jaar in tegenstelling tot Nederland wél mee aan het Eurovisie Songfestival. Omroep RTBF heeft aan Het Laatste Nieuws laten weten dat de deelname wel gepaard gaat met een "duidelijke stellingname" rond de bescherming van burgers en journalisten.
Ze proberen duidelijk de kool en de geit te sparen, daar een stellingname die multi-uilegbaar is.
Want welke burgers? Welke journalisten?

Overigens geeft dit gekrakeel een grotere publiciteit aan bepaalde misdaden dan een plompverloren niet meedoen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Wel nee joh, die angsthazen durven niet te komen. Zij kunnen alleen een grote mond ect. hebben vanuit hun eigen, zwaar bewaakte, veilig nestjes, waar ze niks te vrezen hebben, vooralsnog.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mus schreef: 05 dec 2025 15:40
Wel nee joh, die angsthazen durven niet te komen. Zij kunnen alleen een grote mond ect. hebben vanuit hun eigen, zwaar bewaakte, veilig nestjes, waar ze niks te vrezen hebben, vooralsnog.
Hahahahahaaa..... gearesteerd, vergrijpers? Tegenwoordig??? Hahahaa... :( Treur..
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
ChaimNimsky
Superposter

Harry Vermeegen. Ze hebben verkeerd gebluft. Ze waren overtuigd dat Israel uitgesloten zou worden en nu sluiten ze zichzelf uit
Zionist
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

ChaimNimsky schreef: 05 dec 2025 20:57
Harry Vermeegen. Ze hebben verkeerd gebluft. Ze waren overtuigd dat Israel uitgesloten zou worden en nu sluiten ze zichzelf uit
Ik heb meer van hem gezien! Grandioos en ook heel duidelijk! Dank voor het plaatsen Chaimnimsky!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

ChaimNimsky schreef: 05 dec 2025 20:57 [youtube]bKnu1f8LWSc
Wat een flauwekul dit. Maar ja het is de flauwekul, en daarom niet al te serieus te nemen, van de mensen die liever niet de waarheid onder ogen komen en er daarom maar een eigen draaitje aan geven. Good for you en Harry Vermeegen 👍🏻
Plaats reactie