Het is de jubileum-editie -- 70 jaar Songfestival: een mijlpaal!
Grote woordjes, maar ik denk dat - naast dat Israel gewoon mee zal doen - het straks eveneens braafjes te zien zal zijn op de Nederlandse TV.
Grote woordjes, maar ik denk dat - naast dat Israel gewoon mee zal doen - het straks eveneens braafjes te zien zal zijn op de Nederlandse TV.
Dat laatste is maar hoe je het bekijk ChaimNimsky. Ik noem het boycotten van een festival dat terroristen een plaats bied een kwestie van beschaving. Ik ben trots op de AVROTROS dat ze voet bij stuk hebben gehouden, en weigeren mee te doen aan die waanzin of het uberhaubt uit te zenden. Ondertussen gun ik jouw je lol, terwijl de AVROTROS en hen die achter het besluit staan de eer aan zichzelf houden.ChaimNimsky schreef: ↑04 dec 2025 21:56 Ik schreef het al een paar maanden terug: Hopelijk zal Israel - net als tijdens het schaaktoernooi - ook gewoon mee mogen doen met het Eurovisie Songfestival en worden de boycotlanden daarmee gedwongen hun grote woorden waar te maken en zichzelf buitenspel te zetten. Wat zou dat heeeerlijk zijn
Dat kan zijn, dat zegt dan natuurlijk heel veel over de Nederlandse tv en hun totale gebrek aan kennis mbt tot wie de daadwerkelijke agressor is en kunnen we binnenkort verwachten dat zij het festival gaan boycotten omdat Rusland niet mee mag doen.Mus schreef: ↑04 dec 2025 21:26Grote woordjes, maar ik denk dat - naast dat Israel gewoon mee zal doen - het straks eveneens braafjes te zien zal zijn op de Nederlandse TV.ChaimNimsky schreef: ↑04 dec 2025 21:56
Zoals ik heb begrepen gaat het festival ook niet worden uitgezonden op de Nederlandse tv. Super blij met dit statement.
Israel zal niet winnen -- net als vorige twee jaren, zal de jury Israel nauwelijks punten geven, al zijn de liedjes duidelijk jury-liedjes. De bevolking van Europa zal daarentegen massaal voor Israel stemmen. Dit keer hebben ze daarom maar de waarde van de publieksstemmen gehalveerd.
En ik ben maar wat blij dat ze dat laatste hebben gedaan. Daad bij het woord.ChaimNimsky schreef: ↑05 dec 2025 14:28Israel zal niet winnen -- net als vorige twee jaren, zal de jury Israel nauwelijks punten geven, al zijn de liedjes duidelijk jury-liedjes. De bevolking van Europa zal daarentegen massaal voor Israel stemmen. Dit keer hebben ze daarom maar de waarde van de publieksstemmen gehalveerd.
Maar dat maakt niet uit: het Eurovisie Songfestival viert een jubileum, Israel is er bij, terwijl die paar herriemakers Nederland, Spanje, Ierland en Slovenië zichzelf buitenspel hebben gezet een nu wel gedwongen zijn de daad bij het woord te voegen.
Ze proberen duidelijk de kool en de geit te sparen, daar een stellingname die multi-uilegbaar is.dikkemick schreef: ↑05 dec 2025 14:58 Slappe hap van de Belgen.
België doet volgend jaar in tegenstelling tot Nederland wél mee aan het Eurovisie Songfestival. Omroep RTBF heeft aan Het Laatste Nieuws laten weten dat de deelname wel gepaard gaat met een "duidelijke stellingname" rond de bescherming van burgers en journalisten.
Wel nee joh, die angsthazen durven niet te komen. Zij kunnen alleen een grote mond ect. hebben vanuit hun eigen, zwaar bewaakte, veilig nestjes, waar ze niks te vrezen hebben, vooralsnog.
Hahahahahaaa..... gearesteerd, vergrijpers? Tegenwoordig??? Hahahaa...
Ik heb meer van hem gezien! Grandioos en ook heel duidelijk! Dank voor het plaatsen Chaimnimsky!ChaimNimsky schreef: ↑05 dec 2025 20:57
Harry Vermeegen. Ze hebben verkeerd gebluft. Ze waren overtuigd dat Israel uitgesloten zou worden en nu sluiten ze zichzelf uit
Wat een flauwekul dit. Maar ja het is de flauwekul, en daarom niet al te serieus te nemen, van de mensen die liever niet de waarheid onder ogen komen en er daarom maar een eigen draaitje aan geven. Good for you en Harry VermeegenChaimNimsky schreef: ↑05 dec 2025 20:57 [youtube]bKnu1f8LWSc
Harry Vermeegen. Ze hebben verkeerd gebluft. Ze waren overtuigd dat Israel uitgesloten zou worden en nu sluiten ze zichzelf uit