https://www.ndtv.com/world-news/marjori ... =newsstand
MAGA piept en kraakt een beetje.Greene reageerde snel op X en zei: "Ik aanbid of dien Donald Trump niet." (Dossier)Verenigde Staten:
De Amerikaanse president Donald Trump zei vrijdag dat hij zijn steun aan belangrijke bondgenoot Marjorie Taylor Greene introk na een reeks meningsverschillen, en noemde de extreemrechtse wetgever een ‘toekennende gek’ (..)
Trump zal wel weer van mening zijn dat hij reuze slecht wordt behandeld.
Het zit hem überhaupt niet mee, Inflatie door zijn tarieven, Venezuela waar China zich mee bemoeit vanwege olie en waarbij de Britten hun intel hebben teruggetrokken. het MO ook nog niet rustig en de shutdown heeft de VS ook een pittig deukje gegeven. En er is veel meer, zoals inderdaad de Epstein-problemen, Putin die steeds harder gaat ondanks zijn geprekjes met Trump etc...
Ondertussen worden de bases voor mogelijk toekomstige oorlogen weer gelegd, nu weer in het MO
https://www.ndtv.com/world-news/donald- ... =newsstand
Ik meen dat er op dit moment nog een programma loopt voor SA van een miljard of 10 dollar over tien jaar.(..) Vertaald: Washington: De Amerikaanse president Donald Trump heeft vrijdag gezegd dat hij overweegt een deal te sluiten om Saoedi-Arabië te voorzien van F-35 stealth-straaljagers, die door Lockheed Martin worden geproduceerd. "Ze willen veel straaljagers kopen", vertelde Trump aan verslaggevers aan boord van de Air Force One. "Ze hebben me gevraagd ernaar te kijken. Ze willen veel '35'-straaljagers kopen, maar ze willen eigenlijk meer dan dat: straaljagers."
De mogelijke verkoop komt op het moment dat Trump van plan is de Saoedische kroonprins Mohammed bin Salman volgende week in het Witte Huis te ontvangen, waar ze naar verwachting economische en defensieovereenkomsten zullen ondertekenen.
Gevraagd naar de gesprekken, vertelde Trump verslaggevers dat het "meer dan een ontmoeting was, we eren" Saoedi-Arabië. Hij herhaalde dat hij hoopte dat Saoedi-Arabië zich snel zou aansluiten bij de Abraham-akkoorden, die de betrekkingen tussen Israël en landen met een moslimmeerderheid hebben genormaliseerd. Riyad heeft zich verzet tegen een dergelijke stap zonder een akkoord over een routekaart naar een Palestijnse staat.
Ze hebben enorm veel 'liggende gelden' en daar houdt Trump van. Er worden soms cadeautjes uitgewisseld zoals
bv. grote vliegtuigen.