Sowieso speelt dat bij alfabetmensen een grote rol, überhaupt die hele "slavenmoraal" binnen de woke-gemeenschap. Iedereen is "valid", maakt niet uit hoe je uitziet. Sorry, maar soms zie je er gewoon uit als een vent in een jurk. En dan nog het hele verschijnsel non-binair, ik vind androgyniteit heel erg mooi maar dat is iets zeer zeldzaams, de meeste "enby's" zien voor mij gewoon uit als vrouwelijke mannen of jongensachtige meiden. Neem de winnaar van het Songfestival eerder dit jaar bijvoorbeeld.chromis schreef: ↑03 nov 2024 14:51 Ik krijg soms sterk de indruk dat je volgens sommigen tegenwoordig eigenlijk geen voorkeuren of seksuele wensen meer mag hebben binnen het geslacht (of geslachten) waartoe je je voelt aangetrokken omdat bepaalde mensen het niet meer kunnen verkroppen om afgewezen te worden. Nu is dat inderdaad ook niet echt leuk, maar that's life. Zeker als je 'durft' om "outside your leage" (jawel) te daten/hookuppen: niet geschoten is altijd mis natuurlijk maar je zult in dat geval zeker weten moeten leren om vaker dan 3x te schieten.
In essentie is het het niet kunnen accepteren van ongelijkheid. Ik las ooit een artikel van een feministe die zei dat seks met 22-jarige vrouwen pedofilie was of iets dergelijks, dat lijkt me echt gewoon verzuurdheid. Mannen vinden jongere vrouweren over het algemeen aantrekkelijker - duh. Mensen zijn voor de wet gelijk (idealiter) maar sociaal ongelijk, sommigen zijn intelligenter dan anderen, sommigen zijn mooier dan anderen. Sommige jongens kunnen make-up opdoen en er heel begeerlijk uitzien, anderen zien er dan uit als manwijf. That's life, inderdaad.