Maria schreef: ↑02 okt 2019 14:22 Lees forumregel E4 nog eens in z'n geheel na. Dat geldt ook voor dit subforum Ditjes en Datjes
E4 :: Als u op iemand expliciet kritiek wil uiten, dan kunt u zich tot deze persoon via een PB wenden. De inhoud van deze PB's mag nooit gedeeld worden op het forum zelf. Topics die expliciet over andere gebruikers gaan mogen alleen door moderators of administrators aangemaakt worden.
Ja hoor Maria.. die regel ken ik erg goed maar omdat ik er zelf meerdere malen onverrichterzake naar verwezen had dacht ik dat het ook zo'n flexibele regel was.
Dit is geen topic wat expliciet over andere gebruikers gaat.
Een mod advies benoemen heeft in mijn opinie niks met persoonlijke kritiek te maken. Ik had het ook niet als uiting van kritiek geschreven want ik vond het een prima advies. Maar dat valt niet meer na te lezen nu.
De regel E4 is dus niet van toepassing.
Wat PB's in het algemeen betreft had Roeland groot gelijk; PB's heb je meer last dan gemak van.
Ze kunnen je nog wel 's op het verkeerde been zetten, bv. zelfs als het mod adviezen betreft.
Dus ook ikke ben wijzer geworden en groot voorstandster van de publieke voorstelling.
Dankjewel hoor Roeland.
P.S. aan alle forummers
No worries hoor; alle PB's in mijn inbox die andere personen en/of expliciete kritiek betreffen (van wie dan ook) zet ik uiteraard niet publiek.