Moderator: Moderators
Hou er dan mee po om het te wijzigen! Misschien gaat het hem dan ook tegenstaan, , ,lanier schreef: ↑14 mei 2019 23:14Het liefst zie ik alles in het zwart. Beetje saai misschien maar kleuren leiden mij af. Zo heb ik een klant die in zijn emails wel 5 of 6 kleuren gebruikt. Hij wil mij misschien iets duidelijk maken maar ik word er niet wij uit! Steevast wijzig ik al zijn kleuren in zwart in mijn reply. Toch blijft hij al jarenlang hiermee doorgaan.![]()
![]()
Ja, dat begreep ik wel. Daarom had ik het naar twee gewijzigd.
Ik snap dat het een heel gedoe is om met iedereen te overleggen over wat wel en niet kan.Bonjour schreef: ↑14 mei 2019 20:31Ik kan natuurlijk ook een formule opstellen die op een ingewikkelde manier het aantal afwijkende pixels berekend, met een waardeoordeel per pixel. En dat mag ik dan aan de mensen gaan uitleggen. Dat kost tijden om te maken en per geval kost me dat uren om uit te rekenen. Sorry, daar pas ik voor.
Dan maar zwart.
Heb je hem al eens geschreven dat je het heel vervelend vindt en gewoon vriendelijk verzocht om dat anders te doen?lanier schreef: ↑14 mei 2019 23:14Het liefst zie ik alles in het zwart. Beetje saai misschien maar kleuren leiden mij af. Zo heb ik een klant die in zijn emails wel 5 of 6 kleuren gebruikt. Hij wil mij misschien iets duidelijk maken maar ik word er niet wij uit! Steevast wijzig ik al zijn kleuren in zwart in mijn reply. Toch blijft hij al jarenlang hiermee doorgaan.![]()
![]()
Je laat je hier niet van je beste kant zien.
Omdat vrijdenkers uiteindelijk ook maar mensen zijn die beter gedijen in een omgeving waarin met enig fatsoen met elkaar wordt omgegaan.
Maar RRF toch...neem maar van mij aan dat dit mijn chocoladekantje was.Rereformed schreef: ↑15 mei 2019 07:15Je laat je hier niet van je beste kant zien.
Ik heb eenvoudig hetzelfde lettertype als ieder ander.
Men hoeft geen genie te zijn om te kunnen begrijpen dat een onderschrift verkleinen niet indruist tegen wat de moderatie op het oog heeft: dat onderschriften niet de aandacht van iedere bijdrage afleiden. Het is bovendien niet moeilijk om geheel zonder het de moderatie te vragen te concluderen dat "groot" en "enorm" en "bold" dat wel doet.
Een citaat van iemand gecursiveerd weergeven is standaard taalgebruik; wat dat betreft staat je onderschrift er nu prima bij.
Whoehahahahhaha, ik zie 'm nu pas.