En het dan beschrijven als een uniek fenomeen.De Encyclopedist schreef:Gaat dat niet gepaard met Sonic Naturallly Occuring Rest Expulsions?dikkemick schreef:Gewoon weer een nieuwe naam voor lekker ontspannen...

Moderator: Moderators
En het dan beschrijven als een uniek fenomeen.De Encyclopedist schreef:Gaat dat niet gepaard met Sonic Naturallly Occuring Rest Expulsions?dikkemick schreef:Gewoon weer een nieuwe naam voor lekker ontspannen...
Wil je dit antwoord in zijn context plaatsen en meenemen, wat er eerder is geschreven?Petra schreef:Als je het onderschrijft waarom verplaats je het dan niet terug naar wetenschappelijk?Maria schreef:Ik kan dit alleen maar onderschrijven Fenomeen.
Verwar grenswetenschap niet met pseudowetenschap.Petra schreef: Het is gespreks- en onderzoeksdodend om het in la la land te plaatsen.
Waarbij (2) isA recent review of functional magnetic resonance imaging (fMRI) studies shows that subliminal stimuli activate specific regions of the brain despite participants being unaware.[2]
Nah Maria, al die regels ...Petra schreef:[Vragen of opmerkingen over moderatie kan hier Feedback. Zie ook Forumregels T12
'de leer- en nieuwsgierigheid, die men op wetenschappelijke wijze probeert te vergaren.'Maria schreef:Verwar grenswetenschap niet met pseudowetenschap.Petra schreef: Het is gespreks- en onderzoeksdodend om het in la la land te plaatsen.
Ook al is de grens nogal vaag, bij grenswetenschappen is er altijd nog de leer- en nieuwsgierigheid, die men op wetenschappelijke wijze probeert te vergaren.
Misschien helpt het om duidelijk in je opening te vernoemen, waar het jou om gaat.Petra schreef: 'de leer- en nieuwsgierigheid, die men op wetenschappelijke wijze probeert te vergaren.'
Die mis ik hier een beetje in dit geval.
En dat ik het fenomeen benoemd heb en er een topic voor heb geopend wil natuurlijk niet zeggen dat ik er enige draad verstand van heb. Maar dat zal inmiddels wel duidelijk zijn.![]()
En dat anderen het ook niet kennen of begrijpen; prima.
Maar dan nog... lijkt het me dat je kunt proberen er wat meer van te begrijpen zonder het dan maar als onzin te bestempelen.
Dacht dat gedaan te hebben, maar toch niet goed genoeg.Maria schreef:
Misschien helpt het om duidelijk in je opening te vernoemen, waar het jou om gaat.
Een beetje eigen positieve of negatieve kritische bijdrage over hoe je iets ziet voor je zo'n soort onderwerp plaatst, helpt vaak tegen langs elkaar heen praten.
Je kunt daar dan ook naar terugverwijzen.
Toch weer even een verwijzing naar de forumregels en tips T6 en 7.![]()
M.i. ook, achteraf beschouwd.Maria schreef: Tja...
Alle mensen zijn verschillend en reageren verschillend.
Me dunkt dat er aardig mensen hier hebben geprobeerd het in de eigen denkwereld te passen.
Mi. logisch.
Ik kijk wel uit, heb het met één forum al druk zat.Maria schreef: Misschien moet je het eens proberen op één van de zeer vele spiritueel gerichte en/of de laatste mode: "wellness" fora of blogs..
Ohhhh jaaaaaa, was toch een leuk topic, met een enig experiment.Fenomeen schreef: ↑05 nov 2018 19:12Een artikel op VRT Nieuws:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11/05 ... an-geluid/