http://www.nothingprivate.ml/
Spooky.
Moderator: Moderators
Re: Spooky.
Fish schreef: ↑08 jan 2018 19:26 https://clickclickclick.click/#b5c0126b ... 61a23e94bc
http://www.nothingprivate.ml/
Ik ben een very slow boring like hell subject with unusual behavior.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
51% unlocked (geen geluid overigens hier). Ben wel benieuwd naar de clou.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Iedereen die ervaring heeft met events in javascript kan zoiets maken. Die gegevens worden in je browser verzamelt. Het is niet een externe server dit bepaalt. Dit kan je controleren: Laat de pagina, zet de wifi uit en kijk wat er gebeurt. Pagina blijft werken.
IK maak graag programma's die in browsers werken, zonder server erachter. Lekker gemakkelijk qua schermopmaak, en programmeren. Iedereen kan het. Als er animo is, kan ik zo een cursus hier in elkaar draaien.
IK maak graag programma's die in browsers werken, zonder server erachter. Lekker gemakkelijk qua schermopmaak, en programmeren. Iedereen kan het. Als er animo is, kan ik zo een cursus hier in elkaar draaien.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Lang geleden (1990) heb ik wel eens een cursus Basic gehad. Is niets meer van over.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Ik snap niet eens wat je zegt laat staan dat er sprake van enige animo kan zijnBonjour schreef: ↑09 jan 2018 06:24 Iedereen die ervaring heeft met events in javascript kan zoiets maken. Die gegevens worden in je browser verzamelt. Het is niet een externe server dit bepaalt. Dit kan je controleren: Laat de pagina, zet de wifi uit en kijk wat er gebeurt. Pagina blijft werken.
Maar ik ben dan ook bijzonder SLOW volgens het spooky orakel.
Braver dan the braafste braverik!
https://www.w3schools.com/js/tryit.asp? ... isplaydate
Hier laten ze zien welke code er nodig is.
<button id="myBtn">Try it</button>
Hiermee wordt de knop op het scherm gezet.
<p id="demo"></p>
Dit is de placeholder voor de uitvoer
<script>
Dit is om de browser te laten dat we programmeer regels in javascript toevoegen
document.getElementById("myBtn")
Hiermee haal je de knop op zodat je er wat mee kan doen in de code
.addEventListener("click", displayDate);
Hier zeg je dat je luistert naar events en dat dan de functie displayDate uitgevoerd moet worden.
Een gebeurtenis kan zijn dat de gebruiker klikt ("click") de muis boven de knop beweegt (vervang click door mousemove) de muis boven de knop zet (mouseover) of weer vertrekt (mouseout). Er zijn massa's van dit soort eventtypes.
function displayDate() {
Dit is de functie definitie
document.getElementById("demo")
Hiermee haal je de placeholder op
.innerHTML = Date();
En hier zeg je dat de datum van dit moment erin komt.
}
</script>
Eind van het programma
En dat is het. Deze code wordt uitgevoerd in de browser (chrome firefox etc) zonder dat iemand anders kan meekijken. De klik-informatie verlaat je pc niet.
Wanneer je de code in een tekstbestandje neerzet genaamd "mySpookyStuff.html" en je opent die file met firefox oid, kan je dat al zien zonder dat je pc verbonden is met het internet.
Hier kan je nog meer over events lezen
https://www.w3schools.com/js/js_htmldom_events.asp
w3schools is verbonden met de groep die de definities maakt voor het www.
Hier laten ze zien welke code er nodig is.
<button id="myBtn">Try it</button>
Hiermee wordt de knop op het scherm gezet.
<p id="demo"></p>
Dit is de placeholder voor de uitvoer
<script>
Dit is om de browser te laten dat we programmeer regels in javascript toevoegen
document.getElementById("myBtn")
Hiermee haal je de knop op zodat je er wat mee kan doen in de code
.addEventListener("click", displayDate);
Hier zeg je dat je luistert naar events en dat dan de functie displayDate uitgevoerd moet worden.
Een gebeurtenis kan zijn dat de gebruiker klikt ("click") de muis boven de knop beweegt (vervang click door mousemove) de muis boven de knop zet (mouseover) of weer vertrekt (mouseout). Er zijn massa's van dit soort eventtypes.
function displayDate() {
Dit is de functie definitie
document.getElementById("demo")
Hiermee haal je de placeholder op
.innerHTML = Date();
En hier zeg je dat de datum van dit moment erin komt.
}
</script>
Eind van het programma
En dat is het. Deze code wordt uitgevoerd in de browser (chrome firefox etc) zonder dat iemand anders kan meekijken. De klik-informatie verlaat je pc niet.
Wanneer je de code in een tekstbestandje neerzet genaamd "mySpookyStuff.html" en je opent die file met firefox oid, kan je dat al zien zonder dat je pc verbonden is met het internet.
Hier kan je nog meer over events lezen
https://www.w3schools.com/js/js_htmldom_events.asp
w3schools is verbonden met de groep die de definities maakt voor het www.
- Peter van Velzen
- Site Admin
De Button doet bij mij niets.
De tweede link bvraagt mij om een private venster te openen en ik zou niet eens weten wat dat is.
Dus de zin van dit alles ontgaat me.
De tweede link bvraagt mij om een private venster te openen en ik zou niet eens weten wat dat is.
Dus de zin van dit alles ontgaat me.
Ik wens u alle goeds
De zin is dat duidelijk gemaakt moet worden dat je toe bent aan een nieuwe computer
- Peter van Velzen
- Site Admin
Neem een bijbaantje als javascript docent. Daar is altijd belangstelling voor.Peter van Velzen schreef: ↑10 jan 2018 06:32 Ik heb geen geld (over) voor elk jaar een nieuwe computer!
(There's a Hole in My Bucket)
Kan je w3schools wel bereiken?
- Peter van Velzen
- Site Admin
Jawel Ik begrijp dat je kunt reageren op muisbewegingen zonder click. Lijkt mij logisch, ons forum doet dat ook; "blauwe teksten worden rood, en grijze butons worden blauw als de muis er over gaat. What else is new?Bonjour schreef: ↑10 jan 2018 08:07Neem een bijbaantje als javascript docent. Daar is altijd belangstelling voor.Peter van Velzen schreef: ↑10 jan 2018 06:32 Ik heb geen geld (over) voor elk jaar een nieuwe computer!
(There's a Hole in My Bucket)
Kan je w3schools wel bereiken?
Ik wens u alle goeds
Pascal en Cobol
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Aangezien ik zeer begaan ben met privacy/paranoïde ben blokkeer ik alle javascriptjes standaard.
Dat is heel goed voor de privacy, het surfcomfort neemt wel af met zo'n 90 % maar goed, je moet er wat voor over hebben.
Had mezelf laatst afgesloten van Youtube wegens herverbetering ivm privacy, dat was heel vervelend in ons Grote Muziektopic.
Computerproblemen, Peter?
Dat is heel goed voor de privacy, het surfcomfort neemt wel af met zo'n 90 % maar goed, je moet er wat voor over hebben.
Had mezelf laatst afgesloten van Youtube wegens herverbetering ivm privacy, dat was heel vervelend in ons Grote Muziektopic.
Computerproblemen, Peter?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna