Dat het paradijs voor mij zal zijn

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

Het is natuurlijk triest voor die ouders, maar ik kan er eerlijk gezegd ook wel bedaarlijk om lachen. Dat komt misschien omdat ik zelf geen kinderen heb, en ik me e.e.a. vooral probeer voor te stellen vanuit het perspectief van de bekeerde 'dames'.

Want hoe dom moet een vrouw in godsnaam zijn om vanuit het niets de islam aan te gaan hangen en voortaan gesluierd door het leven te gaan? Nee serieus, aan deze dames gaat werkelijk niets verloren. :lol:

Magoed, het zou jouw kind maar zijn.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Het meest trieste aan dit soort gevallen is dat deze meiden het waarschijnlijk doen uit een puberaal afzetten tegen de maatschappij, maar dat zij zich hebben gebonden aan een wereldwijde sekte die afvalligheid verbied.

Grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

Devious schreef:Het meest trieste aan dit soort gevallen is dat deze meiden het waarschijnlijk doen uit een puberaal afzetten tegen de maatschappij, maar dat zij zich hebben gebonden aan een wereldwijde sekte die afvalligheid verbied.

Grtz..
Da's dan uiteindelijk net zoiets als uit baldadigheid kiezen voor een heroïneverslaving: afkicken is vrijwel onmogelijk, en als het je wel lukt word je zowel lichamelijk als geestelijk nooit meer de oude.

Tsja, sommige mensen nemen op cruciale momenten in het leven nu eenmaal de verkeerde keuzes, niks aan te doen. Maar daar is vaak wel een bepaald 'type' voor nodig. :lol:
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
Plaats reactie