nine eleven

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Moderator

Re: Toegepaste Islamwaanzin(en hoe niet-moslims daarmee omgaan)

Bericht door Peter van Velzen » 06 sep 2017 14:16

Ik dacht dat dit topic over Islamwaanzin ging, maar blijkbaar valt daar ook 9/11 waanzin onder.
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 sep 2017 14:22

Peter van Velzen schreef:
06 sep 2017 14:16
Ik dacht dat dit topic over Islamwaanzin ging, maar blijkbaar valt daar ook 9/11 waanzin onder.
Het komt uit het video topic en is door Rereformed naar hier verplaatst die overigens door het hele gebeuren destijds van een christen naar atheïst is 'verstoft'. Ik weet niet of dat een "inside job" is geweest. Maar zou goed kunnen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 06 sep 2017 15:03

Labyrint schreef:
06 sep 2017 14:22
06 sep 2017 14:16
Het komt uit het video topic en is door Rereformed naar hier verplaatst die overigens door het hele gebeuren destijds van een christen naar atheïst is 'verstoft'. Ik weet niet of dat een "inside job" is geweest. Maar zou goed kunnen.
Ach, nu ik er nog eens over nadenk was het kapen van die vliegtuigen wel een schoolvoorbeeld van Islamwaanzin. En gaan niet-moslims daar nogal ontkennend mee om.
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 sep 2017 15:10

06 sep 2017 15:03
Ach, nu ik er nog eens over nadenk was het kapen van die vliegtuigen wel een schoolvoorbeeld van Islamwaanzin. En gaan niet-moslims daar nogal ontkennend mee om.
Inderdaad. Religie is maar niks. Dat soort moslimwaanzin lukt nu ook moeilijk een 2e maal met die nieuwe strenge veiligheidsvoorschriften in de burgerluchtvaart. Bloembakken aan Zeppelins hangen is ook geen doen. :wink:

Ach, nu ik er nog eens over nadenk was het met Rereformed waarschijnlijk een combinatie van beiden.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 06 sep 2017 20:08

Labyrint schreef:
05 sep 2017 16:25

Ik weet
En jij kan dat onderbouwen met........?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 sep 2017 22:12

Fish schreef:
06 sep 2017 20:08
Labyrint schreef:

Ik weet
Als je uitlegt waar je precies op doelt.
Ik weet wel dat je vaak wat opmerkt of vraagt of een kreet slaakt en dan meestal snel weer wegzwemt nadat ik je geantwoord hebt.
Als dat vaker gebeurd vraag ik me toch af of het wel zin heeft om je antwoord te geven

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 06 sep 2017 23:06

Labyrint schreef:
06 sep 2017 22:12
Fish schreef:
06 sep 2017 20:08
Labyrint schreef:

Ik weet
Als je uitlegt waar je precies op doelt.
Ik doel hierop:

Ik weet dat de USA ware het mogelijk de hele wereld wil knechten en daar alles voor over heeft.

Ik denk dat jij weinig weet maar vooral graag geloofd. En dan vooral in complot theorieën.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 sep 2017 23:17

Fish schreef:
06 sep 2017 23:06
Ik doel hierop:

Ik weet dat de USA ware het mogelijk de hele wereld wil knechten en daar alles voor over heeft.

Ik denk dat jij weinig weet maar vooral graag geloofd. En dan vooral in complot theorieën.
Ten eerste is de hegemonie van de USA is geen complottheorie, geloof of geheim. Ten 2e is er niets mis met een goede degelijke complot-theorie. Zo naar mate van waarschijnlijkheid, verder afzwakkend naar hypothese, filosofie, fantasie, verder naar kolder, tot ulu-hoedjes waanzin in de mate van presentatie en aanlevering van bewijs en de mate van erkenning en acceptatie van de toehoorder.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 06 sep 2017 23:38

Labyrint schreef:
06 sep 2017 23:17

Ten eerste is de hegemonie van de USA is geen complottheorie, geloof of geheim. Ten 2e is er niets mis met een goede degelijke complot-theorie. Zo naar mate van waarschijnlijkheid, verder afzwakkend naar hypothese, filosofie, fantasie, verder naar kolder, tot ulu-hoedjes waanzin in de mate van presentatie en aanlevering van bewijs en de mate van erkenning en acceptatie van de toehoorder.
Ten eerste er zijn twee dominante partijen die het zowat in alles oneens zijn, hoezo hegemonie?
Ten tweede, dat er complotten begrijp ik, maar bijvoorbeeld 9/11 is waanzin. Geef jij maar eens een voorbeeld hoe dat in zijn werk gegaan zou zijn?
In je eigen woorden graag.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 sep 2017 00:01

Fish schreef:
06 sep 2017 23:38
Ten eerste er zijn twee dominante partijen die het zowat in alles oneens zijn, hoezo hegemonie?
Deep State
Fish schreef:
Ten tweede, dat er complotten begrijp ik, maar bijvoorbeeld 9/11 is waanzin.
Waanzin past niet bij de inhoud van de lezing. Wel bij de gebeurtenissen zelf.
Fish schreef:
Geef jij maar eens een voorbeeld hoe dat in zijn werk gegaan zou zijn?
In je eigen woorden graag.
Hoe het in zijn werk is gegaan dat is voor mij in eigen woorden uiteraard erg moeilijk om te doen en is een heel ingewikkelde constructie uitleg door professionals, (door Richard Gage in de lezing) plaatsen van explosieven, gebruik makend van aangetroffen nano-thermiet, computeranimaties duiden, getuigen horen, tv beelden en uitspraken beluisteren, etc. etc. Ik ben geen expert. Jij? Leg mij anders even de officiële uitleg uit in eigen woorden over de constructie gedragingen onder eender welke genoemde vermeende oorzaken en omstandigheden.

Anders gezegd: Richard Gage is hier de expert. Ik kan niet tippen aan deze expertise. Ik kan een badkamer tegelen. Weer anders gezegd: Jij en ik (als gelovigen en leken) moeten het beiden hebben van de beelden de informatie en uitleg van de experts die tot onze beschikking staan. Als men dan zegt ik ga geen 2 uur naar onzin zitten kijken dan kan ik alleen maar zeggen: Jammer.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 07 sep 2017 09:51

Probeer je in te denken wat voor organisatie er achter zo'n aanslag moet zitten en dat allemaal zonder dat er iemand lekt. Ik heb wel eens naar filmpjes gekeken hoe gebouwen eerst weken ondermijnt worden voordat ze gecontroleerd opgeblazen werden, het geluid van de explosies overstemde alles.
Hoe krijg je onopgemerkt tonnen explosieven op hun plaats in twee wolkenkrabbers (en laat je de gebouwen instorten zond explosie geluid) zonder dat iemand vragen gaat stellen? Stel dat het lukt hoe weet je van te voren zeker dat die twee torens getroffen worden door die vliegtuigen bemand door een stel amateurs? Er moeten, als er een samenzwering zou zijn, tenminste honderden mensen van weten, en niemand heeft achteraf wroeging of spijt gekregen?

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 sep 2017 10:01

Beste man. Ik zeg Deep State. Waarom vraag je mij in eigen woorden uit te leggen wat je zelf ook niet kunt. Jij reageert steevast met one-liners (of een paar meer) en dan ben je weer verdwenen. Ben je er in geïnteresseerd? Ga je dan eens inlezen - inkijken - luisteren. (je hebt het linkje) Je vragen worden daar bijna allemaal behandeld. Ben je niet geïnteresseerd. Ga dan wat anders doen vandaag. Voor je het weet is er koffie en cake voor de nabestaanden dus maak er elke dag een nuttige dag van en ga je niet verder vermoeien met het lezen van mijn bijdragen.

Lesje logica:

Men moet bij de experts (in dit geval R. Gage) zijn en niet bij mij.

Ik kan zijn argumenten alleen maar verdraaien met mijn unkunde over bouwkunde beste mede-gelovige

Geld ook voor anderen. :!: Ik blijf namelijk telkens opnieuw verwijzen naar de experts. = Herhaling van zetten = Nutteloos

Einde van stromannen 'discussie'
Laatst gewijzigd door Labyrint op 07 sep 2017 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 07 sep 2017 10:21

Labyrint schreef:
07 sep 2017 10:01

Ik kan zijn argumenten alleen maar verdraaien met mijn unkunde over bouwkunde beste mede-gelovige
Nee hoor, enkel bij die (extreem dun gezaaide) "experts" die jou gelijk geven.

Naar mij, toch ook burgerlijk ingenieur (bouwkunde en nucleair) en daarbij zelfs nog ook architect, fire safety engineer en preventie adviseur, wil ie niet luisteren. :cry:
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 sep 2017 10:23

pallieter schreef:
07 sep 2017 10:21
Labyrint schreef:
07 sep 2017 10:01

Nee hoor, enkel bij die (extreem dun gezaaide) "experts" die jou gelijk geven.

Naar mij, toch ook burgerlijk ingenieur (bouwkunde en nucleair) en daarbij zelfs nog ook architect, fire safety engineer en preventie adviseur, wil ie niet luisteren. :cry:
Honderden ingenieurs (zie lezing) spreken jouw theorie tegen. Internationaal samengebundeld in een grote organisatie.
Die vlieger gaat dus niet op.

De groeten.

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 07 sep 2017 11:01

Labyrint schreef:
07 sep 2017 10:23

Honderden ingenieurs (zie lezing) spreken jouw theorie tegen. Internationaal samengebundeld in een grote organisatie.
Die vlieger gaat dus niet op.

De groeten.
En tientallen miljoenen ingenieurs bevestigen het feit dat torens invallen wanneer ze in brand staan, op exact die wijze dat er gebeurd is op 11 september 2001.

De vlieger ging inderdaad niet op, die vlogen een staalstructuur binnen.

"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

Plaats reactie