nine eleven

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

HarrieMe
Ervaren pen

Bericht door HarrieMe » 14 sep 2006 23:14

Ik moet toegeven, een beetje sceptisch was ik al, over de samenzweringstheorie betreffende 11 september 2001. Na het zien van de documentaire 911 In Plane site, was bijna alle twijfel al weg. En na Zembla van deze week, was alle twijfel helemaal verdwenen. Het enige waarin ik zou kunnen meegaan is dat de regering en mogelijk een aantal senior beveiligingsbeambte in Amerika op de hoogte waren van een op handen zijnde terroristische aanval. Mogelijk zelfs wisten wat de aard van de aanval zou zijn, maar dat ze bewust niets hebben gedaan, om zo de angst er goed in te krijgen bij de bevolking. Zoals een geloofsgemeenschap de gelovige alles kan wijs maken als de mensen maar genoeg angst hebben, moet de Amerikaanse regering de angst gezien hebben als een tool om een aantal moeilijke wetten over de beperking van de rechten er door te kunnen drukken.

Het is jammer dat de wereldse machthebbers de kerk een beetje buiten spel hebben kunnen zetten, maar dezelfde streken gebruiken om hun doelen te bereiken. Er zijn maar weinig doelen die ze nastreven; geld en macht of mach en geld. Volgorde is niet belangrijk.
Wanneer allen het eens zijn, heeft niemand nagedacht.
(Walter Lipmann)

Blueflame
Forum fan

Bericht door Blueflame » 14 sep 2006 23:26

Berg de conspiracy maar terug op.
Da's nu 1 filmpje ( van een uur of 3 ) : http://video.google.ca/videoplay?docid= ... 6&hl=en-CA
OF OOK : http://video.google.com/videoplay?docid ... ose+change

Mvg.
111 111 111 x 111 111 111 = 12 345 678 987 654 321

els
Forum fan
Contacteer:

Bericht door els » 15 sep 2006 01:47

HarrieMe schreef:Het is jammer dat de wereldse machthebbers de kerk een beetje buiten spel hebben kunnen zetten, maar dezelfde streken gebruiken om hun doelen te bereiken.
Bush is reborn christian, dus volgens mij niet zo werelds.

HarrieMe
Ervaren pen

Bericht door HarrieMe » 15 sep 2006 13:33

els schreef:
HarrieMe schreef:Het is jammer dat de wereldse machthebbers de kerk een beetje buiten spel hebben kunnen zetten, maar dezelfde streken gebruiken om hun doelen te bereiken.
Bush is reborn christian, dus volgens mij niet zo werelds.
Maar heeft wel vervelende streken. Heeft al teveel mensen het leven gekost.
(Walter Lipmann)

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 26 sep 2006 08:37

Pamela Hemelijk is weer een samenzwering op spoor, nu in ons eigen Nederland

"Waarom heeft de bewaker niet de brandblusser gebruikt bij de schipholbrand toen het nog een klein brandje was?"

"Maar niemand die er naar vraagt."
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

cymric
Bevlogen

Bericht door cymric » 26 sep 2006 10:03

Omdat die mensen niet getraind waren...? Omdat achteraf kritiek hebben in een gevaarlijke situatie altijd heel erg makkelijk is...? Omdat het brandje wellicht niet 'klein' was...? Omdat Hemelrijk haar hersens niet gebruikt en de aandacht probeert te verleggen naar de brand in plaats van de compleet af te keuren bouwconstructie...?

Waarom neem ik eigenlijk de moeite om te reageren op dat idiote wijf? Oh, ik weet het al: ze is columniste en van die mag toch een beetje intellect worden verwacht.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli

HarrieMe
Ervaren pen

Bericht door HarrieMe » 26 sep 2006 11:38

collegavanerik schreef:Pamela Hemelijk is weer een samenzwering op spoor, nu in ons eigen Nederland

"Waarom heeft de bewaker niet de brandblusser gebruikt bij de schipholbrand toen het nog een klein brandje was?"

"Maar niemand die er naar vraagt."
Als ze al over samenzweringstheorie zouden willen praten, dan zitten ze toch in de verkeerde hoek te zoeken. Het enige waarvan je mogelijk een aantal (top?)ambtenaren zou kunnen betichten is dat ze willens en wetens minder competente mensen in die complexen hebben laten werken. Dat ze minder competente controleurs (of competente met boter op hun hoofd) vergunningen hebben laten afgeven voor zaken die niet goedgekeurd hadden kunnen worden. En mogelijk dat de (top?)ambtenaren vooraf op de hoogte zijn geweest van de risico’s, maar om economische? of andere reden niets hebben verandert aan de situatie.
Het cultuurtje kennende zal wel nooit iemand iets hard kunnen maken van deze opsomming, omdat mogelijke betrokkenen zich al lang hebben ingedekt.
(Walter Lipmann)

Labyrint
Bevlogen

Re: Filmpjes met een boodschap

Bericht door Labyrint » 03 sep 2017 10:11

Nog even.
Labyrint schreef:
02 sep 2017 01:32
Het is weer bijna 11 september.

Ik was al wat jaren onder de indruk van de verklaringen en uiteenzettingen van Richard Gage maar wie deze van Judy Wood eens aandacht geeft begrijpt natuurlijk dat er van de officiële verklaringen van het rechtstandig in rook verdwijnen van 3 enorme gebouwen geen ene REET klopt. Die verklaringen zijn zelfs belachelijk.

We hebben van Judy Wood:

Where did the towers Go? En ze valt direct met de deur in huis

En we hebben IRREFUTABLE

Inderdaad lijkt het erop dat de torens in vaste vorm nooit de grond hebben geraakt alvorens eerst in STOF uiteen te vallen (ook gehele stalen kolommen) en uit te waaieren. Maar hoe is het dan gebeurd?

Dit topic loopt best wel snel dat snap ik dus alles ontsnapt snel aan de aandacht. Misschien dat ik rond de 11de september nog even erop terug kom. Maar ben gewoon benieuwd wat anderen van deze verklaringen vinden in deze 2 lezingen. Mochten jullie er uberhaupt tijd voor hebben natuurlijk.

Mijn mond viel regelmatig open bij het strakke commentaar dat mevrouw Judy gaf bij wat er tegelijkertijd werd getoond op de beelden die zij had uitgekozen.

Stalen binten die binnen enkele seconden uitwaaierden in stof en rook. (?)

Moleculaire ontbinding heeft ze het over. (?)
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

dikkemick
Ontoombaar

Re: Toegepaste Islamwaanzin(en hoe niet-moslims daarmee omgaan)

Bericht door dikkemick » 03 sep 2017 10:52

@Vegan-Revolution:
Mehdi Hasan (interviewer) zelf was uiteraard ook moslim, eveneens zeer scherp van de tongriem gesneden en gaf m.i. voldoende kritiek (stelde zeer kritische vragen).
En al blijft er onder moslims die dit zien/beluisteren maar een klein gedeelte van hangen, dan is er al winst behaald.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 03 sep 2017 15:12

Het bericht hierboven dat afkomstig is van -Filmpjes met een boodschap- is verplaatst naar Islam. Echter heeft de verhandeling en invalshoek van mevrouw Judy Wood en haar relaas helemaal niets met de Islam van doen.

Maar over Dustification.
Many people expressed disbelief that energy weapons existed outside of science fiction until they were reminded of the Star Wars Program, also known as the Strategic Defense Initiative (SDI)*. The name of this article was chosen as a reminder that energy weapons do exist and have been developed over 100 years. Most of this technology is classified information. It can also be assumed that such technology exists in multiple countries. The purpose of this article was to begin to identify the evidence of what happened on 9/11/01 that must be accounted for. In doing so, the evidence ruled out a Kinetic Energy Device (bombs, missiles, etc.) as the method of destruction as well as a gravity-driven "collapse."
bron: http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam3.html

Maakt verder niet uit maar dan weet een ieder dat er een subonderwerpje (deze) binnen dit onderwerp Islam zit dat over iets heel anders gaat. Maar misschien open ik nog wel een apart topic over deze Judy Wood tegen de 11e.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 03 sep 2017 19:16

Strakjes op NPO 2:

"Allah in Europa" (2016), 20:15 - 21:05 uur
Jan Leyers gaat op zoek naar het gezicht van de islam in Europa. Hoe ziet de toekomst van de islam in Europa eruit? Groeit er zoiets als een Europese, verlichte versie van de islam en is dat ook wat moslims zelf willen?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 05 sep 2017 15:47

Labyrint schreef:
03 sep 2017 15:12

Maakt verder niet uit maar dan weet een ieder dat er een subonderwerpje (deze) binnen dit onderwerp Islam zit dat over iets heel anders gaat. Maar misschien open ik nog wel een apart topic over deze Judy Wood tegen de 11e.
Labyrinth,

Neem misschien eerst even deze 2 artikels door voor je verder gaat over Judy.

http://www.journalof911studies.com/volu ... enkins.pdf

http://www.journalof911studies.com/lett ... ourley.pdf

Komaan Labyrinth, wat een hoop lulkoek!

Edit: uit eerste linkje:
The power required to evaporate the steel in one of the WTC towers is astronomically large. To get a feel for the huge size of this number, we will compare to the largest laser in the western hemisphere, the MIRACL laser. The power required to evaporate the steel in a WTC tower equals 57 million MIRACL lasers of power!
To put these numbers into perspective, we can scale the resources used by the behemoth MIRACL laser by a factor of 57 million. The necessary amount of water is 4% of the water in Lake Erie, the land area occupied by the facility would be 9 times the total land area of the United States, the amount of nitrogen trifluoride required exceeds 11,000 times the worldwide supply, and the amount of diesel fuel would be equal to the daily US demand of all distillate fuels.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 sep 2017 16:03

Ik ben geen expert maar geloof in ieder geval niet in de officiële verklaring zoals de andere experts weer andere berekeningen hebben. Building 7 is helemaal van de zotte dat deze is ingestort. Zie Richard Gage. De oorlogen in het Midden Oosten zijn sowieso geplande oorlogen. En het schema is nog niet afgewerkt

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 05 sep 2017 16:06

Labyrint schreef:
05 sep 2017 16:03
Ik ben geen expert maar geloof in ieder geval niet in de officiële verklaring volgens de andere experts. Building 7 is helemaal van de zotte dat deze is ingestort. De oorlogen in het Midden Oosten zijn geplande oorlogen. En het schema is nog niet afgewerkt
Ik ben wel expert. En of jij mij (en een paar miljoen andere ingenieurs) nu gelooft of niet, er is niets bizars aan de instorting van die torens.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 sep 2017 16:25

Maar ik geloof je niet. (perse) En de reden daarvoor is dat er ook een paar miljoen andere experts zijn die ik moet geloven die het vermeende tegendeel bewijzen. En hier en daar geloof-waardiger overkomen met aanvulling van veel meer beelden en beweerde feiten met commentaar en overtuigingskracht.

Hoe konden volgens jou die stalen rechtopstaande kolommen in stof verpulveren in de lucht? Door een beetje kerosine? Er wordt gesproken over sporen van thermiet. En hoe zat het met de auto's op de parkeerplaats? Waarom is alle inboedel, kasten, telefoons, toiletblokken, niet terug te vinden? Lijken van mensen? Het Pentagon met de missende straatcamera beelden? Waar geen vliegtuig is aangetroffen noch lichamen en er alleen een lullig gaatje in de muur zat? Als ik de officiële documentaires kijk klopt daar gewoon iets niet wanneer je de beelden verklaard ziet worden door officiële experts. Ik heb het idee dat zij liegen dat ze barsten.

Deze verklaringen komen geloof-waardiger over dan die pannenkoeken- 'hypothese''

Richard Gage op de TU Delft

Ik weet dat de USA ware het mogelijk de hele wereld wil knechten en daar alles voor over heeft. Dus boosdoeners bepalen de officiële verklaring. Die hen het beste uitkomt. Zo gaat het sinds mensenheugenis.

Waarschijnlijk is het binnen het axioma van jouw "aangereikte berekening" kloppend maar het uitgangspunt (bewust) verkeerd. Computeranimaties in de officiële verklaring blijken niet te kloppen volgens andere experts. Dus wie hebben er gelijk

Bottom line. Het was een inside job. Al was het een pannenkoek truuk. De oorlogen op het Midden Oosten die zijn gewoon brutaal gepland en uitgestippeld. En ze hadden nu een reden. Een jarenlange oorlog in Irak was het gevolg op zoek naar 'massa vernietigingswapens'. Irak moest kapot. Net als Libie en Iran. Syrie moest er ook aan. Waar we nu de vluchtelingen aan hebben te danken. Mocht jij gelijk hebben (en ik denk van niet omdat we een wereldelite hebben die bepaald wat we mogen denken en wat er gebeurd met ons 7.5 miljard mensen) dan kwam het de USA prima uit.

En hoe zat het met Building 7? Wat is jouw kant van de berekening daarvan? Ook dit gebouw zakte prachtig rechtstandig in in de eigen voetafdruk. Zoiets is statistisch al onmogelijk. Building 7 heeft niet eens in brand gestaan. Het had gewoon zin om in elkaar te zakken. Zonder weerstand van de onderliggende kolommen. Onmogelijk volgens experts

Plaats reactie