Reacties van Wilders op basis van satire en roddel.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Mullog
Ervaren pen

Re: Reacties van Wilders op basis van satire en roddel.

Bericht door Mullog » 31 mar 2017 14:05

Het punt is niet of Dekker wel of niet gelijk heeft, inhoudelijk heeft ze dat wel. Het punt is dat ze haar pijlen, in het geval van Baudet, richt op een fictief personage uit een roman. Waarom zou je dat doen als je voorbeelden te over hebt die echt zijn? Als je op fictie richt gaat het nergens over.

c'est le ton qui fait la musique
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)

Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles » 31 mar 2017 15:56

Mullog schreef:c'est le ton qui fait la musique
Natuurlijk is het geen doorwrocht stukje onderzoeksjournalistiek geweest, maar we hebben het wel over een korte blogpost van een 22-jarige, he? Dat zij anno 2017 überhaupt publiekelijk zulke kritiek op Wilders/Baudet durft te uiten, dat is ongelofelijk, gezien de doodsbedreigingen waar je dan op kunt rekenen.

Atheo
Geregelde verschijning

Bericht door Atheo » 01 apr 2017 11:36

Verbazingwekkend dat ayatollah Wilders nog zoveel vertrouwen heeft in de Nederlandse rechtspraak dat hij over die plagerijen over hem stenigen aangifte doet.

Als de rechter een uitspraak doet over 'Minder, minder minder!' dan noemt hij rechters 'knettergek'. Wat zou hij nou verwachten dat die gaan zeggen over dat stenen gooien?

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 01 apr 2017 19:45

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... -bij-pauw/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een radicale GroenLinks activiste bedreigt Geert Wilders, stalkt Thierry Baudet (en dreigt hem een taart in het gezicht te gooien), noemt De Telegraaf “fascistisch,” en mag vervolgens een huilverhaal ophangen bij Pauw omdat ze bedreigd wordt. Of zegt te worden. Jammer genoeg voor Anne Fleur was Jeroen Pauw bijzonder kritisch. Dat was even een tegenvaller!
pauw pakt die radicale linkse dreigterroristen temiste KEIHARD aan

vergeet niet dankzij haar moet Baudet extra beveiliging :!: vergeet nooit de kogel kwam van links!
ik zweere je vroeg of laat gaan ze deze gevaarlijke gek een lesje leren!

Ik keur altijd geweld af he!!! ik ben op een andere forum daar zeggen ze die hoer vraagt om ee n mes tussen de ribbetjes snap je?
als je op roept tot geweld en stenigen denk ook es aan de gevolgen!!!!!

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 01 apr 2017 20:12

Maria schreef:Eén ding: Anne Fleur Dekkers neemt geen blad voor de mond en zet hier een paar dingen haarscherp op een rijtje hoe zij het ziet.
Belicht weer andere dingen en op een andere manier uit het nieuws dan we gewend zijn bij politieke correctheid van de meeste gangbare media.
Hier op de website Joop:
Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw

Ik zet het rijtje even hier neer.
Voor ons om te bedenken of te beoordelen
- of deze lessen ook algemeen deugdelijk zijn of niet.
- Haar al lang bekend hadden moeten zijn
- of dat ze nieuw zijn, ook voor ons.
- Wel of niet satirisch bedoeld

Laat haar zelf even aan het woord.
Het zal u niet ontgaan zijn: gister schoof ik bij Jeroen Pauw aan om te vertellen over de bedreigingen die ik heb ontvangen en het feit dat ik door een (media) hetze van extreem rechts al anderhalve week ondergedoken zit. Althans, dat was volgens de redactie de opzet. In feite mocht ik mij vooral gaan zitten verdedigen voor een paar oude tweets die ik geplaatst heb. Tweets, die niet eens de initiële bedreigingen tegen mij hebben veroorzaakt (dat was het schrijven van dit artikel).

Jeroen, Ed, bedankt voor de lessen!
Overigens was het al met al door de bijdragen van Ed en Jeroen best een leerzame uitzending.

1 – Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
2 – ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
3 – De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
4 – Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
5 – De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
6 – Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
7 – Een dubbele moraal is gewoon oké.
Ik heb ze genummerd, dan kunnen we er misschien wat mee.
Op roepen Wilders te aanvallen en stenigen is VERBODEN. Niks met meningsuiting te maken

Van een politicus blijf je af met je gore taarten

Witte mannen #-o

Een POLITICUS STENIGIGEN is pas een gevaarlijk idee

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 01 apr 2017 20:16

Socratoteles schreef:
Mullog schreef:c'est le ton qui fait la musique
Natuurlijk is het geen doorwrocht stukje onderzoeksjournalistiek geweest, maar we hebben het wel over een korte blogpost van een 22-jarige, he? Dat zij anno 2017 überhaupt publiekelijk zulke kritiek op Wilders/Baudet durft te uiten, dat is ongelofelijk, gezien de doodsbedreigingen waar je dan op kunt rekenen.
op roepen tot STENIGEN = kritiek :lol:

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 01 apr 2017 20:21

http://nos.nl/artikel/2165731-groenlink ... ap-op.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GROENLINKS wil niks meer weten van ONTSPOORDE Anne Fleur Dekker!!!

Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour » 01 apr 2017 21:39

gezondverstand schreef:GROENLINKS wil niks meer weten van ONTSPOORDE Anne Fleur Dekker!!!
Wat is je bron daarvoor, want dat staat niet in je link?
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 01 apr 2017 23:39

Hoe GROENLINKS reageert.
GroenLinks distantieert zich van ’missie’ Anne Fleur. Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
http://jalta.nl/politiek/groenlinks-sta ... -onhandig/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus dat is politieke praat voor wij gaan jou niet helpen.
mijn gedachte ... die beroeps onruststoker maakt NL niet gezelliger.....
Laatst gewijzigd door gezondverstand op 01 apr 2017 23:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 01 apr 2017 23:47

gezondverstand schreef:
Dus dat is politieke praat voor zoek het maar uit wij gaan jou niet helpen.
Dat is wat anders als niets meer mee te maken willen hebben.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 01 apr 2017 23:53

Fish schreef:Dat is wat anders als niets meer mee te maken willen hebben.
Hoe Anne Fleur het ervaart.
Een woordvoerder van het landelijk bureau erkende woensdag in De Gooi- en Eemlander dat de tweet door anderen uit zijn verband is gerukt, maar noemde hem desondanks "verwerpelijk". Dekker ervaart dat als "een dolkstoot".
Dolkstoot..... :!:

Zou jij nou verwachten dat GL nog een Volkert in de partij wil???

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 02 apr 2017 00:17

Maria schreef:Gezondverstand bewijst hier volledig het gelijk van Anne Fleur over Baudet en dat was nog fantasie, want in zijn boek, naar ik begrepen heb.
Maar meteen ook over zichzelf, door deze eigen uitspraken.
Hoe dom en walgelijk kun je denken.
Allemaal kwasi-verontwaardiging ... en linkse indoktrinatie.
Dus je kan inhoudelijk niks zeggen :twisted:

vergeet niet vrouwen zijn biologisch kinderen.
Ze zijn niet als wij.... ze denken niet als wij.

geen verantwoordelijkgevoel. Anne Fleur is mooi bewijs.

Vrouwen zijn evolutionair gebouwt om mannen te testen snap je ... als jij hun nee accepteert dan ben je gelijk een homo (=friendzoned).
Dus als ze jou de baas kunnen.... dan andere mannen ook = nul respect
waarschuwing (2e) voor overtreden forumregels discriminatie vrouwen

gezondverstand
Geregelde verschijning

Bericht door gezondverstand » 02 apr 2017 00:38

Hoe Anne Fleur werkt :lol:

Plaats reactie