Goededag,
Kan ik stellen dat jullie nogal wat regels en richtlijnen overtreden van de internetwetgeving?
1. mijn berichten zijn verbannen zonder geldige redenen en motivatie
2. wanneer men googled op mijn website link ziet men een text bijgevoegd welke niet van Gospeldrip is. Dus waarom ook niet gelijk dat verbannen.
Een ieder die tegen de Here Jezus vecht lastert de Heilige Geest, welke zonde nooit vergeven zal worden. Zijn Bloed is op jullie handen en het komende oordeel zal niet mild voor jullie zijn. Om daarna voor Zijn Troon te verschijnen en rekenschap af te mogen leggen van jullie Geestelijke Kruisiging van God zelf.
Uiteraard kan ik nog een keertje als ik me verveel jullie even voor de rechtbank dagen.
Godbless you not
Songwriter
info@gospeldrip.com
http://www.gospeldrip.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[telefoonnummer verwijderd]
Alle e-mail berichten (inclusief bijlagen) van Gospeldrip zijn met grote zorgvuldigheid
samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte
informatie kan Gospeldrip geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud
van dit bericht (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht
(inclusief bijlagen) kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent,
verzoekt Gospeldrip u dit bericht te verwijderen, eventuele bijlagen niet te openen en wijst
Gospeldrip u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de
inhoud van dit bericht (inclusief bijlagen).
All e-mail messages (including attachments) are given in good faith by Gospeldrip. Gospeldripp
cannot assume any responsibility for the accuracy or reliability of the information
contained in these message (including attachments), nor shall the information be construed
as constituting any obligation on the part of Gospeldrip. The information contained in
messages (with attachments) from Gospeldrip may be confidential or privileged and is only
intended for the use of the receiver named. If you are not the intended recipient, you are
requested by Gospeldrip to delete the message (with attachments) without opening it and you
are notified by Gospeldrip that any disclosure, copying or distribution of the information
contained in the message (with attachments) is strictly prohibited and unlawful.