een hint? een compliment? een test?doctorwho schreef: WhatsAppelfflapafkickcentrum
3x uitspreken zonder een fles whisky in je lijf
Moderator: Moderators
een hint? een compliment? een test?doctorwho schreef: WhatsAppelfflapafkickcentrum
Bron:Eine Nachricht oder ein anderer teilbarer Medieninhalt kann nun über die Weiterleitung an mehrere Empfänger oder Gruppen parallel gesendet werden. Dazu müssen Sie nur das zu Teilende Element im Chat markieren, wie gewohnt die Weiterleitung über den Pfeil aktivieren, und können nun mehrere Empfänger durch einen längeren Druck mit dem Finger markieren.
scrabblewinnendwoordappelfflap schreef:een hint? een compliment? een test?doctorwho schreef: WhatsAppelfflapafkickcentrum
3x uitspreken zonder een fles whisky in je lijf
Ik krijg af en toe te melding dat ik van telefoon (Blackberry classic) moet switchenBonjour schreef:Wanneer je niet super populair bent, krijg je vaker de opmerking een nieuwe versie te installeren dan dat er een bericht is.
Volkomen offtopic maar omdat ik het belangrijk vind mag het van mezelf.Wilsophie schreef:Mantelzorg prima...maar nog steeds op je bijna 70ste jaar nog steeds als kind behandeld te worden door je moeder is toch een andere jas dan dat ik als verpleegkundige de patiënten kon behandelen. Want o die emoties, die familieband, die herinneringen aan pa enz.... Dat holt je uit...althans mij....
In het artikel staat geschreven hoe je het uit kunt zetten.Tweakers schreef:WhatsApp gaat telefoonnummers en andere data delen met Facebook
Chatapp WhatsApp gaat standaard accountinformatie van gebruikers delen met Facebook, zodat het sociale netwerk relevantere advertenties gaat aanbieden. Het gaat om een optie, die gebruikers in de eerste maand kunnen uitzetten.
Heeft dit misschien ook te maken met de laatste maanden steeds weer het advies van Facebook en Google om je account te zekeren met het geven van je telefoonnummer?Als gebruikers dat willen, zal Facebook de info niet gebruiken voor het relevanter maken van advertenties, maar WhatsApp en Facebook delen dan nog steeds info. WhatsApp kan de berichten die gebruikers sturen niet delen, omdat deze dankzij de end-to-end encryptie niet inzichtelijk zijn. Het enige dat ze dus kunnen delen zijn metadata over het gebruik van de app en databases met telefoonnummers, al zal Facebook die in veel gevallen zelf ook al hebben.
Het was me ook al opgevallen, het zou kunnen.Maria schreef: Heeft dit misschien ook te maken met de laatste maanden steeds weer het advies van Facebook en Google om je account te zekeren met het geven van je telefoonnummer?
Aldus Whatsapp:Waarom dan je telefoon nr. vrijgeven?
Dan luisteren de Russen ipv de VS mee, als je dat geen probleem vindt?doctorwho schreef:Ik had ook al Telegram Messenger geïnstalleerd maar ik heb maar 1 contact die dat ook heeft en die persoon vindt ik niet eens echt aardig
Trump of Poetin No Njet maar wat moet je dan? Kan je de telefoon niet van een extra laag encryptie voorzien of zo?Fenomeen schreef: Dan luisteren de Russen ipv de VS mee, als je dat geen probleem vindt?