Tekstscreendumpirritatie veroorzaakt door gewone forummers bij de admin op dinsdag (ik tel hoogstens 2 incidenten), overleg en ontwerp nieuwe voor de gewone forummer vrijheidbeknottende discussiewijzemaatregel die tegelijkertijd een nieuwe ingrijpbevoegdheid aan de moderatoren geeft ("Afhankelijk van de reden van plaatsing en uitkomst binnen een discussie zal bekeken worden of ze verwijderd worden"), wat allemaal geregeld schijnt te zijn in één dag en donderdagochtend 8 uur 's morgens is de nieuwe regel een feit.
Ik wil toch heel graag de motivatie van de betreffende admin horen, waarom deze nieuwe maatregel met zo veel haast erdoorheen is gejast, hoe het overleg met de rest van het Mod-team is geweest (was er eigenlijk wel overleg?) en wil ik ook graag een open discussie zien met alle gebruikers van Freethinker of er wel noodzaak genoeg was om de toch al m.i. veel te lange lijst met regeltjes met deze nieuwe regel uit te breiden.
Het kan zijn dat mijn reconstructie van de loop der gebeurtenissen niet helemaal accuraat is, verbetering en aanvulling stel ik dan ook zeer op prijs.