OOOKKKEEEEYYY!!!mustafa schreef:hallo wahlers,
dat mohammed, net zoals wij allemaal onvolkomen zijn, dat is waar en dat heb ik zelf nooit willen ontkennen
maar nu ga jij mee in de grote stroom van islambestrijders en draaft gelijk weer door en stel dat hij dan ook ene pedofiel moet zijn geweest en daar zijn geen bewijzen voor want een van de kenmerken van pedosexualiteit, en daar hebben we het dan over, is recidivisme
van mohammed is daar niets van bekend en ik geloof dat dus ook niet
waar jij helemaal niet op in gaat is datgene wat ik aanhaal : in zwakheid openbaart zich gods kracht
het gaat om de boodschap van god, niet om mohammed
maar ja, niet-gelovigen denken dat geloof uitlsuitend berust op navolging van autoriteit en men wil dan steeds de boodschapper doden
dit is al zo oud als de mensheid
en het is niet waar dat ik geschreven zou hebben dat de koran onvolkomenheden zou bevatten
dat leg jij me in de mond
de taalkundige luxenberg is momenteel heel wat op het spoor en ik volg dit met aandacht
dat zou jij ook moeten doen als je antwoorden zoekt
groet,
mustafa
Ik weet langzamerhand dat je ontkent dat Mohammad een massamoordenaar en/of verkrachter en/of pedofiel en/of megalomane sadist en/of sadistische veroveraar is.
Maar...
Hoe zit het nu met de plotselinge omslag van 'liefelijk' naar andere geloven voor de verovering van Medina naar intolerante moordadige taal en beschuldigingen tegen alles wat niet Moslim is na de verovering van Medina?
Wat was Gods plan nu eigenlijk voor de verovering van Medina?
En wat was Gods plan nu eigenlijk na de verovering van Medina?
Vanwaar die omslag in toonzetting?
En welke verzen moeten wij ongelovigen eigenlijk voor waar aannemen? De vroege Sura's of de latere Sura's?
Dus wat is die boodschap eigenlijk?
[Nb ik bedoel de tijd chronologische volgorde! Niet de gerangschikte volgorde van langste naar kleinste vers in de Koran! Wat op zich al een Gods ondoorgrondelijkheid is! Naar ik meen te weten was Sura 9 de laatste, dan wel één van de laatste Sura's.]
MvG, Wim.