Mohammed de massamoordenaar.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

mustafa schreef:hallo wahlers,

dat mohammed, net zoals wij allemaal onvolkomen zijn, dat is waar en dat heb ik zelf nooit willen ontkennen
maar nu ga jij mee in de grote stroom van islambestrijders en draaft gelijk weer door en stel dat hij dan ook ene pedofiel moet zijn geweest en daar zijn geen bewijzen voor want een van de kenmerken van pedosexualiteit, en daar hebben we het dan over, is recidivisme
van mohammed is daar niets van bekend en ik geloof dat dus ook niet
waar jij helemaal niet op in gaat is datgene wat ik aanhaal : in zwakheid openbaart zich gods kracht
het gaat om de boodschap van god, niet om mohammed
maar ja, niet-gelovigen denken dat geloof uitlsuitend berust op navolging van autoriteit en men wil dan steeds de boodschapper doden
dit is al zo oud als de mensheid
en het is niet waar dat ik geschreven zou hebben dat de koran onvolkomenheden zou bevatten
dat leg jij me in de mond
de taalkundige luxenberg is momenteel heel wat op het spoor en ik volg dit met aandacht
dat zou jij ook moeten doen als je antwoorden zoekt

groet,

mustafa
OOOKKKEEEEYYY!!!

Ik weet langzamerhand dat je ontkent dat Mohammad een massamoordenaar en/of verkrachter en/of pedofiel en/of megalomane sadist en/of sadistische veroveraar is.

Maar...

Hoe zit het nu met de plotselinge omslag van 'liefelijk' naar andere geloven voor de verovering van Medina naar intolerante moordadige taal en beschuldigingen tegen alles wat niet Moslim is na de verovering van Medina?

Wat was Gods plan nu eigenlijk voor de verovering van Medina?
En wat was Gods plan nu eigenlijk na de verovering van Medina?
Vanwaar die omslag in toonzetting?
En welke verzen moeten wij ongelovigen eigenlijk voor waar aannemen? De vroege Sura's of de latere Sura's?
Dus wat is die boodschap eigenlijk?

[Nb ik bedoel de tijd chronologische volgorde! Niet de gerangschikte volgorde van langste naar kleinste vers in de Koran! Wat op zich al een Gods ondoorgrondelijkheid is! Naar ik meen te weten was Sura 9 de laatste, dan wel één van de laatste Sura's.]

MvG, Wim.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Mustafa,

Iedereen is te manipuleren met absurde teksten!
De 'waarheid' in de Koran is net zoveel waard in waarheidsgehalte als de volgende door mensen gemaakte Sura's, zie o.a.:

http://www.suralikeit.com/

Nb Ik ben al enige jaren op de hoogte van deze Sura's. Er zijn er sinds die tijd alleen een aantal bijgekomen.

MvG, Wim.
Laatst gewijzigd door wahlers op 15 okt 2006 18:05, 2 keer totaal gewijzigd.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

hallo wahlers,

welke zijn er volgens jou bijgekomen???
ken jij rashad khalifa?
etc. etc etc. ........................................
iedereen kan alles zo interpreteren zoals deze zelf wil
ik ben niet geinteresseerd in iedereen
en wel in wat jij vindt of wat ik vind
voorlopig zul je even niets van mij horen
ik wil ook nog uitvoerig op devious reagen en ik tracht het dan het combineren met het geven van antwoorden aan jou
en absurde teksten lijken absurd indien ze verkeerd vertaald zijn
72 maagden??????????????????????
zie het boek van taalkundige luxenberg
als het superioriteitsgevoel der moslims gewoon gebaseerd blijkt te zijn op verkeerde vertalingen dan is het echt tijd voor een reformatie

groet,

mustafa
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

ah!...Mustafa...ik vrees dat het hele punt van 'Sura like it' je ontgaan is!
De Sura's bestaan uit zeer specifieke mantra's waarvan beweerd is dat geen mens ter wereld ze op die zelfde wijze kan componeren!
Sterker nog! Sura 2:23 stelt dat dit nooit door mensen ooit gemaakt kan worden!
Het feit dat geen enkele Sura volgens de 'schoonheid' van het gebezigde mantra ritme geschreven kan worden werd [en wordt!] door Moslims aangedragen als het absolute bewijs dat dus de Koran wel rechtstreeks van God [Allah, zo je wilt] moet zijn!

En velen eeuwen stond deze 'waarheid' als een huis!

Deze 'waarheid' stond als een huis omdat je in de praktijk ter dood gebracht werd als je het zelfs maar probeerde! Proberen is is namelijk twijfelen aan Allah's woord [God's woord zo je wilt] en dus een belediging aan het adres van God en dus stond hier de doodstraf op!

Maar de hoogtij dagen van de onderdrukkende dominantie van de Islam zijn voorbij.
En een aantal goed geschoolde Arabische studenten hebben de uitdaging opgenomen en bewezen dat elke boerenlul - om het zo maar eens uit te drukken - met de juiste kennis van het oud Arabisch heel eenvoudig zulke Sura's uit een doos kan toveren.

Daarmee is dus Sura 2:23 gefalsificeerd!
Één punt voor de Mensheid! En nul punten voor God!

...en ja! De vertaling is correct! Het is correct omdat deze Sura's precies andersom geschreven zijn!
D.w.z. men zocht eerst naar een bruikbare tekst in het Engels en daarna heeft men deze tekst uiteindelijk volgens het oud-Arabisch mantra schema van de de Koran overgezet in...wel!...gelijkwaardige mantra's van gelijkwaardige 'schoonheid'!

En dit is dus de zoveelste van de vele mythische Islam-religieuze zeepbellen die doorbroken is.
Mythes die in het verleden goedgelovige simpletons tot tranen toe bewogen onder luidkeels geschal van "Allahu Akhbar!"

Overigens wordt de emotievolle tekst van "Allahu Akhbar!", zoals je wellicht weet, nog steeds gebruikt voor gedachteloze massa hysterie bijeenkomsten. Bewijs: Zie het nieuws, iedere dag, op velen van de vele nieuwszenders.

MvG, Wim.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

is me allemaal al bekend en ik ben geen taalgeleerde
ik weet echter wel dat de stijl van de koran niet overeenkomt met de kenmerken van de toenmalige arabsiche poezie
behalve compositie e.d. zijn er ook getalsmatigheden ontdekt in de koran
niet geschikt voor bespreking op dit forum

ja en het gedachteloos schreeuwen van teksten
waarom moet ik daar weer een mening over hebben?
ik ben er eenvoudig niet in geineresseerd
belangwekkender lijkt me momenteel o.a. de ontdekkingen van taalkundige luxenberg, de ontdekkingen door rashad khalifa, de serieuze manier waarop intelligente moslima's de koran bestuderen en er dingen in ontdekken die door mannen steeds weggemoffeld worden
daar ben ik dus mee bezig, niet met val die bullshit!
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Mustafa,

Jouw kennis van de Koran is niet geheel correct!
Er zijn namelijk geen getalsmatigheden in de Koran anders dan toevallige patronen die in iedere tekst voorkomen, zelfs in de tekst die ik nu schrijf!
Hier heb zo'n twee jaar geleden al verslag over gedaan alas niet op dit forum!

Overigens is de mythe van de getalsmatigheden nu juist wel geschikt voor dit forum.
Ik denk namelijk dat ik niet de enige op dit forum ben die deze absurde claim al tot vervelends toe gefalsificeerd heeft!
De claim Sura 2:23 heeft hier ook mee te maken (zie o.a.: http://www.submission.org/)

MvG, Wim.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

wahlers schreef:Mustafa,

Jouw kennis van de Koran is niet geheel correct!
Er zijn namelijk geen getalsmatigheden in de Koran anders dan toevallige patronen die in iedere tekst voorkomen, zelfs in de tekst die ik nu schrijf!
Hier heb zo'n twee jaar geleden al verslag over gedaan alas niet op dit forum!

Overigens is de mythe van de getalsmatigheden nu juist wel geschikt voor dit forum.
Ik denk namelijk dat ik niet de enige op dit forum ben die deze absurde claim al tot vervelends toe gefalsificeerd heeft!

MvG, Wim.
hallo wim,

ik heb geen zin om ruzie met je te maken
je stelt dat ik onzin zit te schrijven
wat weet jij van rashad khalifa?
geef daar eerst maar eens antwoord op
zomaar beweren dat er helemaal geen getalsmatigheden in de koran verborgen zijn dat is echt een ongelooflijke misser van jou
echt!
in de boeken van mozes zijn die getalsmatigheden ook aanwezig en aantoonbaar
dat zal volgens jou dus ook allemaal onzin zijn of toevallig
ik schrijf niet voor niets dat dit onderwerp ongeschikt is voor dit forum

groet,

mustafa
Laatst gewijzigd door mustafa op 15 okt 2006 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Samante

Bericht door Samante »

mustafa schreef: groet,

uystafa
Wie is dat nou weer?
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

Samante schreef:
mustafa schreef: groet,

uystafa
Wie is dat nou weer?
niet zo ongeduldig!
snappen jullie nou waarom dit onderwerp ongeschikt is voor dit forum
daarom dus,vanwege dit soort overhaaste reacties en de flauwiteiten waar nieamnd iets aan heeft

mustafa
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Mustafa,

Ja ik ken rashad khalifa!
Hij is één van de oprichters van de submittors vanwaar ik je juist de link heb gegeven!
Maar hij is persoonlijk totaal onbelangrijk!
En daar ben jij het mee eens! Je gaf in je voorgaande antwoord namelijk al duidelijk aan dat zijn claim belangrijk is! En dat is waarom het gaat...toch!!!

En ja! Ik weet ook dat fanatieke Christenen patronen zien en zagen in de Bijbel en de Thora!
Ook hier zijn hele boeken over geschreven! Allen, zonder uitzondering, zijn onzin!

Als ik je een tip mag geven, lees eerst eens het volgende voordat je dit soort simplistische onzin voor zoete koek slikt:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=1823

Nb Merk op dat ik op 21 mei al geschreven had over deze getalsmatige onzinnigheden!
En ja! Ik ben bekend met het getal 19!

En nee! Letters zijn niet verschillend van getallen! Sterker nog! Wiskunde gaat helemaal niet over getallen! Wiskunde gaat over patronen!
En ja! Ik kan dit weten! Ik heb namelijk ook een wiskundige opleiding genoten en zelfs wis- en natuurkunde lessen gegeven op een middelbare school!
Dus ja! Ik weet waar ik het over heb!

MvG, Wim.
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Afbeelding
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Hoe noem je iemand die met een kind heeft gecohabiteerd (om het even netjes te zeggen), en geen recidivist is? :wink:
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

een monogame pedofiel?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Of een kindermisbruiker?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Kindermisbruiker vind ik wel een goeie, evenals monogame pedofiel. :)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Plaats reactie