Eed van trouw aan de joodse staat

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

GayaH
Bevlogen

Re: Eed van trouw aan de joodse staat

Bericht door GayaH »

@ MNb
*
Jij meent je te moeten permiteren mij telkens opnieuw woorden in de mond te moeten leggen en mij bepaald gedachtengoed toe te moeten schrijven. Alleen al het lezen daarvan, waarbij ik me telkens opnieuw moet afvragen "waar heb ik dat geschreven dan?" vind ik inmiddels tijdverspilling, laat staan dat ik daarin meega door te reageren op de waanideeën die jij koestert ten aanzien van wat ik zoal zou willen, denk, ben, etc.

Mijn mening stel ik hier ter discussie, mijn persoon staat hier niet ter discussie!
En al helemaal niet de waanideeën die jij koestert ten aanzien van mijn persoon!

*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
steen
Forum fan

Bericht door steen »

Je haalt me de woorden uit de mond Gayah
GayaH schreef: Jij meent je te moeten permiteren mij telkens opnieuw woorden in de mond te moeten leggen en mij bepaald gedachtengoed toe te moeten schrijven. Alleen al het lezen daarvan, waarbij ik me telkens opnieuw moet afvragen "waar heb ik dat geschreven dan?" vind ik inmiddels tijdverspilling, laat staan dat ik daarin meega door te reageren op de waanideeën die jij koestert ten aanzien van wat ik zoal zou willen, denk, ben, etc.
Mijn mening stel ik hier ter discussie, mijn persoon staat hier niet ter discussie!
En al helemaal niet de waanideeën die jij koestert ten aanzien van mijn persoon!
Ik wacht nog steeds op je excuses, voor deze opmerking;
GayaH schreef:... watskebeurd kiezel, jij kunt toch wel beter, anders ben je altijd steen-goed, toch?
steen
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Aäron Loterijman

Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.

Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

MNb schreef: Je kickt op de holle symboliek ervan. Net als alle figuren die zweren bij volk, vaderland, moederland, vlag en volkslied. ik beschouw het nog steeds als een compliment uit de mond van nationalistische types als jij.
MNB, ik zet een paar zinnen uit je stuk hier neer. Het zijn kwalificaties die niet in een discussie thuishoren.
Wil je hier mee stoppen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

steen schreef:Je haalt me de woorden uit de mond Gayah
GayaH schreef: Jij meent je te moeten permiteren mij telkens opnieuw woorden in de mond te moeten leggen en mij bepaald gedachtengoed toe te moeten schrijven. Alleen al het lezen daarvan, waarbij ik me telkens opnieuw moet afvragen "waar heb ik dat geschreven dan?" vind ik inmiddels tijdverspilling, laat staan dat ik daarin meega door te reageren op de waanideeën die jij koestert ten aanzien van wat ik zoal zou willen, denk, ben, etc.
GayaH schreef:... watskebeurd kiezel, jij kunt toch wel beter, anders ben je altijd steen-goed, toch?
steen
Luister beste Steen,
kan ik uit het bovenstaande afleiden dat jouw handelwijze jegens mij die ik aan de kaak stel voortvloeit uit de verbastering die ik mij permiteerde van jouw nickname? Zo ja, betekent het dan ook dat jij stopt met die laakbare benadering van mijn reacties als ik mijn excusses aanbied (waar jij kennelijk op zit te wachten)?
Zo ja, dan bied ik bij deze bij voorbaat mijn excuses aan: sorry daarvoor!
*
Wat maakt dat jij behoefte hebt aan mijn excuses voor die opmerking?

*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
steen
Forum fan

Bericht door steen »

GayaH schreef:
steen schreef:Je haalt me de woorden uit de mond Gayah
steen
Luister beste Steen,
kan ik uit het bovenstaande afleiden dat jouw handelwijze jegens mij die ik aan de kaak stel voortvloeit uit de verbastering die ik mij permiteerde van jouw nickname? Zo ja, betekent het dan ook dat jij stopt met die laakbare benadering van mijn reacties als ik mijn excusses aanbied (waar jij kennelijk op zit te wachten)?
Zo ja, dan bied ik bij deze bij voorbaat mijn excuses aan: sorry daarvoor!

Wat maakt dat jij behoefte hebt aan mijn excuses voor die opmerking?
OK. xcptd
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Aäron Loterijman

Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.

Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
David Bakker
Banned

Bericht door David Bakker »

Het blijft een ernstige aandoening dat Palestina syndroom: http://hoeiboei.blogspot.com/2010/11/de ... .html#more
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

@ David Bakker
*
Je link werkt niet, ik neem aan dat je dit artikel bedoelt:
*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...