Positivisme dat helpt vind ik..
Moderator: Moderators
Positivisme dat helpt vind ik.
Ik wens je veel sterkte toe en hoop van harte dat volledige genezing je deel wordt.
- Universal soldier
- Forum fan
- Contacteer:
Om iedereen op de hoogte te stellen van mijn ontwikkelingen, post ik dit bericht.
Naast mijn incidentele postings hier ben ik vaak te vinden op andere sites ( met name over autotuning en muziek ).
Ik ben gescant afgelopen weken ( PET scan en CT ) en het blijkt dat ik SCHOON ben! Daarvoor ben ik 4 maanden in behandeling geweest met chemo therapie. Nu nog 2 maanden nabehandeling met dezelfde chemo ( ADVB kuur tegen hogdkins ).
Voor iedereen die hier op mijn topic heeft gereageerd mijn dank je wel. Kan het waarderen. Mijn positivisme helpt me elke dag in dit proces. Verder pas ik het het principe van hier en nu, waardoor ik niet afdwaal in een illusionaire toekomst of een geprojecteerd verleden gebaseerd op herinneringen ( krishnamurti, osho ).
Veel goeds voor jullie en ik blijf ervoor gaan! Rond december neem ik een lekkere nieuwjaarsborrel. En Devious .. Binnenkort maak ik een afspraak voor dat te plannen feestje in januari .. Komt helemaal goed.
U S.

Naast mijn incidentele postings hier ben ik vaak te vinden op andere sites ( met name over autotuning en muziek ).
Ik ben gescant afgelopen weken ( PET scan en CT ) en het blijkt dat ik SCHOON ben! Daarvoor ben ik 4 maanden in behandeling geweest met chemo therapie. Nu nog 2 maanden nabehandeling met dezelfde chemo ( ADVB kuur tegen hogdkins ).
Voor iedereen die hier op mijn topic heeft gereageerd mijn dank je wel. Kan het waarderen. Mijn positivisme helpt me elke dag in dit proces. Verder pas ik het het principe van hier en nu, waardoor ik niet afdwaal in een illusionaire toekomst of een geprojecteerd verleden gebaseerd op herinneringen ( krishnamurti, osho ).
Veel goeds voor jullie en ik blijf ervoor gaan! Rond december neem ik een lekkere nieuwjaarsborrel. En Devious .. Binnenkort maak ik een afspraak voor dat te plannen feestje in januari .. Komt helemaal goed.
U S.

Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.
Positivisme dat helpt vind ik..
Ik ben heel blij voor je dat je ‘schoon’ bent.
Met jouw positieve instelling gaat het vast en zeker lukken om dat te blijven.
Re: Positivisme dat helpt vind ik..
Ehm, wat heeft een positieve instelling te maken met het " schoon blijven"?!Trees schreef:Ik ben heel blij voor je dat je ‘schoon’ bent.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
- Universal soldier
- Forum fan
- Contacteer:
Dat heeft te maken met het onderwerp van dit topic.Sararje schreef:Ehm, wat heeft een positieve instelling te maken met het " schoon blijven"?!Trees schreef:Ik ben heel blij voor je dat je ‘schoon’ bent.
Het is niet gezegd dat je positieve instelling je geneest, maar ik geloof erin en ervaar dat het een opbouwende bijdrage levert aan het herstel, zowel mentaal als lichamelijk. Dit is gewoon a matter of believe. Klaarblijkelijk denk jij er anders over. Licht dit eens toe wil je?
Vr. gr
US

Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.
- Universal soldier
- Forum fan
- Contacteer:
Positivisme draagt zeker bij tot herstel. Zo heb je ook stress gerelateerde ziektes, een gezonde geest in een gezond lichaam is niet zomaar een kreet. Al was het alleen maar dat stress en een negatieve instelling weerstandverlagend werkt.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Exact zoals je dat zelf verwoordt, is dat ook mijn mening. Echter, Trees wil graag een stapje verder doen en met het woordje "blijven" suggereren dat je door een positieve instelling genezen blijft. Daarin gaat ze voor mij een stapje te ver.Universal soldier schreef:Dat heeft te maken met het onderwerp van dit topic.Sararje schreef:Ehm, wat heeft een positieve instelling te maken met het " schoon blijven"?!Trees schreef:Ik ben heel blij voor je dat je ‘schoon’ bent.
Het is niet gezegd dat je positieve instelling je geneest, maar ik geloof erin en ervaar dat het een opbouwende bijdrage levert aan het herstel, zowel mentaal als lichamelijk. Dit is gewoon a matter of believe. Klaarblijkelijk denk jij er anders over. Licht dit eens toe wil je?
Vr. gr
US
een positieve instelling helpt uiteraard, maar niet meer dan dat. Het houdt je niet "schoon" en je voorkomt er ook niets mee.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen