plaatjes invoegen met imageshack

Hoe maak ik een fatsoenlijke quote, dat leuke filmpje wil ik op het forum zetten, het downloaden van een foto of het gebruiken van een code die de boel beter uitlicht. Dit zijn vragen waar in deze rubriek een handleiding voor te vinden is of nog gaat komen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
collegavanerik
Superposter

plaatjes invoegen met imageshack

Bericht door collegavanerik » 13 mei 2009 14:15

Met de site http://www.imageshack.us kun je eigen plaatjes uploaden, die je dan in dit forum kan linken.

Zorg er wel voor dat "resize image?" staat aangevinkt en dat "640x480 (for message boards)" is geselecteerd.
Afbeelding

Na upload verschijnt een pagina als deze:
http://img22.imageshack.us/content.php? ... ia=mupload

Selecteer op die pagina de tekst links van "Direct link to image" in dit geval:
http://img22.imageshack.us/img22/3739/h ... eshack.gif

plak de tekst in een bericht, selecteer de tekst en klik Img

er worden dan tags om de tekst heen gezet

klik voorbeeld of ok en het plaatje is zichtbaar in je bericht
Laatst gewijzigd door collegavanerik op 13 mei 2009 21:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

Aart Brouwer
Forum fan

Re: plaatjes invoegen met imageshack

Bericht door Aart Brouwer » 13 mei 2009 14:27

Afbeelding

Verhip. Het werkt.

Volgens mij gebruikte ik al die 'direct link to image'. Ik zou toch zweren...

Maakt niet uit, het is opgelost. Bedankt allemaal, voor jullie geduld met deze kwakkelende invalide!

P.S. Shit, waar had ik die leesbril nou gelaten...

antoon
Banned
Contacteer:

Bericht door antoon » 13 mei 2009 15:10

Je ziet maar wat volhouden oplevert Aart aardige image , is de ss man van
de tv serie waarvan ik de titel niet meer weet :roll: ik heb altijd genoten van de serie of heb ik het mis :?:

pd is alo alo

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 13 mei 2009 15:54

Vooral handig aan imageshack: je hoeft niets. Dus geen account aan te maken of in te loggen of zoiets (mag wel), maar alleen je plaatje uploaden en de link onthouden is voldoende.

Ik weet alleen niet hoe lang de plaatjes blijven staan.

Edit: gevonden:
Image shack FAQ schreef: Your files will only be deleted if they do not adhere to our Terms of Service. If you are registered, your files will be available forever. If you are not registered, any file that you upload will continue to be available if it is accessed by anyone at least once per year.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Aart Brouwer
Forum fan

Bericht door Aart Brouwer » 13 mei 2009 16:01

The Prophet schreef:Vooral handig aan imageshack: je hoeft niets. Dus geen account aan te maken of in te loggen of zoiets (mag wel), maar alleen je plaatje uploaden en de link onthouden is voldoende.

Ik weet alleen niet hoe lang de plaatjes blijven staan.
Daarom gebruik ik Imageshack. URL's van plaatjes etc blijven daar vele jaren behouden.
Ik zie op oudere pagina's van websites heel wat lege plaatjes en andere lege deeplinks naar Photobucket of Flickr, zelden of nooit van Imageshack.
antoon schreef:is de ss man van
de tv serie waarvan ik de titel niet meer weet :roll: ik heb altijd genoten van de serie of heb ik het mis :?:

pd is alo alo
Dat is Herr Flick of ze Gestapo. "You may kiss me now."

Plaats reactie