Moppen zonder taboes!

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Think
Forum fan

Bericht door Think » 22 aug 2008 08:58

Rereformed schreef:To stop the drip, turn cock to right.
Da's nog eens een goede tip om het nadruppelen tegen te gaan :lol: !
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)

Kiwiwoman

Bericht door Kiwiwoman » 25 aug 2008 02:03

HELL EXPLAINED BY A CHEMISTRY STUDENT

The following is an actual question given on a University of Washington chemistry mid term.

The answer by one student was so 'profound', that the professor shared it with his colleagues via the Internet, which is, of course, why we now have the pleasure of enjoying it as well:

Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?

Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant.

One student, however, wrote the following:First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving I think that we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today.

Most of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can project that all souls go to Hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially.
Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.

This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell freezes over.

So which is it?

If we accept the postulate given to me by Teresa during my Freshman year that, 'It will be a cold day in Hell before I sleep with you,' and take into account the fact that I slept with her last night, then number two must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.

The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls and is therefore, extinct......leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being which explains why, last night, Teresa kept shouting 'Oh my God.'

THIS STUDENT RECEIVED AN A+.

vuurdoorn
Forum fan

Bericht door vuurdoorn » 01 sep 2008 17:47

Mopjes over het geloof mogen hier ook wel toch?

Adam en Eva zitten bij elkaar. Eva zit steeds aan Adams ribben te voelen. Wat is er toch, wat ben je toch aan het doen, zegt Adam.
Nou,zegt Evan, ik weet het niet, maar ik heb zo'n vervelend gevoel dat er een ander is!

_

Zegt Adam tegen Eva: Ga maar even achteruit, want ik weet niet hoe lang hij wordt!

_

Een paar astronauten gaan het heelal in. Komen ze daar Maria tegen! Maria ziet er leuk uit, en is een leuke vrouw.
"Ga met ons mee terug naar de aarde" zeggen ze tegen haar.
Maar Maria wil niet.
"Waarom nou niet. Het is al zo lang geleden dat je er bent geweest, er is in die 2000 jaar zoveel veranderd, je zal het er vast leuk vinden! "
Maria wil nog niet.
"Maar waarom dan niet "vragen ze haar.
Zegt maria: "Nee,echt niet! 2000 jaar geleden heb ik een slippertje gemaakt, en ze roddelen er nóg steeds over!"

Think
Forum fan

Bericht door Think » 02 sep 2008 19:38

Deze Finse busmaatschappij heeft een aparte naam. Als Rereformed het voor ons vertaalt, is het vast iets heel normaals, maar op z'n engels uitgesproken, is het toch een erg rare naam:

Afbeelding

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 02 sep 2008 19:45

Afbeelding
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

CXT
Bevlogen

Bericht door CXT » 03 sep 2008 06:54

Die over de hel is geweldig. :lol:
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black

af87
Forum fan
Contacteer:

Bericht door af87 » 04 sep 2008 19:55

..
Wel grappig, maar geen mop. Spuitbussen tegen priesters, enzo. Meer zeg ik niet.

http://video.google.nl/videosearch?q=Na ... tesearch=#
God is enkel een gedachte experiment..epic fail.

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 06 sep 2008 00:21

Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

Think
Forum fan

Bericht door Think » 06 sep 2008 08:03

Ja, als we dan toch de toevlucht nemen tot multimediale grappen, snuffel ik ook maar even op YouTube en kom dan o.a. dit tegen:

Die you fucking atheïsts!

Met excuses aan alle niet-atheïstische vrijdenkers op dit forum, die zich door deze oproep niet aangesproken zullen voelen.

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 09 sep 2008 15:40

Beetje niveau graag, dames en heren. Bijvoorbeeld:
A Zen master visiting New York City goes up to a hot dog vendor and says, "Make me one with everything."

The hot dog vendor fixes a hot dog and hands it to the Zen master, who pays with a $20 bill.

The vendor puts the bill in the cash box and closes it. "Excuse me, but where’s my change?" asks the Zen master.

The vendor responds, "Change must come from within."
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 09 sep 2008 15:42

Think schreef:Die you fucking atheïsts!
Als ik het goed begrijp lopen celibataire atheisten in dit geval geen risico?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Think
Forum fan

Bericht door Think » 09 sep 2008 18:34

Goeie vraag, betekent 'spilling seed on the ground' dat Onan deed aan 'fucking with himself'? Maar hij werd gedood nadat hij met z'n schoonzus had gef*ckt. Hoera! Celibitairen hoeven dus niet te sterven, want die slapen niet met hun schoonzus!

Wat is de bijbel toch een verheffend boek hè?

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 09 sep 2008 18:50

Think schreef:Goeie vraag, betekent 'spilling seed on the ground' dat Onan deed aan 'fucking with himself'? Maar hij werd gedood nadat hij met z'n schoonzus had gef*ckt. Hoera! Celibitairen hoeven dus niet te sterven, want die slapen niet met hun schoonzus!

Ik dacht dat het juist de bedoeling was dat hij het met zijn schoonzus zou doen, maar dat hij daar geen zin in had en daarom zijn zaad tegen de rotsen smeet.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider » 09 sep 2008 21:58

Dacht ik ook Kitty,

hij weigerde het zaad in een vrouw te doen,
het zaad met een vrouw te delen,
het zaad een vrouw te schenken ...
.
Kan ik tegenwoordig geen chocolademelk meer van maken.
Vind het lustvijandige redenering.

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 09 sep 2008 22:18

Kitty schreef:
Think schreef:Goeie vraag, betekent 'spilling seed on the ground' dat Onan deed aan 'fucking with himself'? Maar hij werd gedood nadat hij met z'n schoonzus had gef*ckt. Hoera! Celibitairen hoeven dus niet te sterven, want die slapen niet met hun schoonzus!

Ik dacht dat het juist de bedoeling was dat hij het met zijn schoonzus zou doen, maar dat hij daar geen zin in had en daarom zijn zaad tegen de rotsen smeet.
Onan ging voor het zingen de kerk uit, dat mag van de paus.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

Plaats reactie