Moppen zonder taboes!

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Think
Forum fan

Moppen zonder taboes!

Bericht door Think »

Credible-forum schreef:Dus ken je een mop, die niet seksueel getind is en niet van rascistische aard (en alles wat hier niet toegestaan wordt, da's zo veel) Post um!
Gelukkig gaat het hier wat vrijer aan toe. Met racistische grappen maak je mij ook niet blij, maar ethniciteiten op de hak nemen zonder haatdragend te worden, mag van mij best en ook schunnige moppen mogen hier een plaats vinden.

Dus ken je een leuke mop, een sterke bak of een killing joke, plaats hem hier!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik trap af:

"Er komt een man een saloon binnen en ziet op de bar een bak vol munten staan. Hij vraagt aan de barkeeper: "waarom staat die bak met munten daar?". De barkeeper zegt: "Hier achter staat een paard al maandenlang te huilen. Wie een dollar in de bak gooit, mag proberen hem weer aan het lachen te krijgen en als dat lukt, krijgt hij de hele bak met geld. Maar ik waarschuw je, velen hebben het geprobeerd en het is nog niemand gelukt."

De man loopt naar achteren, waar het paard staat en even later hoort de hele saloon het paard schateren, schateren. De barkeeper zegt tegen de man: "eerlijk is eerlijk, hier heb je de bak met geld, maar vertel eens, hoe maakte je het paard aan het lachen?". "Heel eenvoudig", zegt de man, "ik heb het paard verteld dat ik een grotere lul heb".

Een maand later komt de man in hetzelfde stadje terug en gaat dezelfde saloon binnen. Op de bar staat opnieuw een bak met geld. "Waarom staat die bak met munten daar nu?", vraagt de man. "Het paard is een maand geleden begonnen met lachen en houdt sindsdien niet meer op met lachen, we worden er gek van. Wie het paard laat ophouden met lachen krijgt de bak met geld". De man doet een dollar in de bak, gaat opnieuw naar achteren en even later is het paard stil. Na een maand is het opgehouden met lachen. De man krijgt de bak met geld en de barkeeper vraagt: "Hoe kreeg je dat voor elkaar?". "Heel eenvoudig", zegt de man, "ik liet hem mijn lul zien".

- het is een oudje uit mijn schooltijd, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem al die jaren onthouden heb -

Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Sam en Moos liepen door de woestijn. Sam had een telefooncel op zijn rug en Moos een lantaarnpaal. Op een gegeven moment komen ze elkaar toevallig tegen. Ze zijn enigszins verbaasd over wat de ander op zijn rug draagt. Moos vraagt aan Sam: 'Waarom heb jij een telefooncel op je rug?'. ' Nou als er een leeuw aankomt ga ik snel de telefooncel in', zegt Sam. 'En waarom heb jij een lantaarnpaal op je rug?', vraagt Sam. ' Nou', zegt Moos als er een leeuw aankomt dan gooi ik die lantaarnpaal van mijn rug en dan kan ik veel sneller lopen.'

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Jantje en zijn moeder lopen over het strand. Jantje ziet op een gegeven moment een dode zeemeeuw liggen. Hij vraagt aan zijn moeder: "Wat is er met die meeuw gebeurd?" Zij antwoordt: "God heeft hem tot zich genomen." Jantje kijkt naar de meeuw en dan weer terug naar zijn moeder. "En heeft hij hem toen weer terug gegooid?"
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Er zitten twee duiven op een stok. Zegt de een, zegt dat ander twee.

Of

Er zitten twee duiven op een stok, zegt de een; Lekker weertje he. Zegt de ander; Hou je bek, duiven kunnen niet praten.
Balzer
Forum fan

Bericht door Balzer »

Cabbage schreef:Er zitten twee duiven op een stok. Zegt de een, zegt dat ander twee.

Of

Er zitten twee duiven op een stok, zegt de een; Lekker weertje he. Zegt de ander; Hou je bek, duiven kunnen niet praten.
Tjeezus, de flauwste die ik sinds tijden heb gehoord :lol:

Een duif vliegt naar een weiland en gaat naast een koe in het gras zitten. "Roekoe" zegt de duif. Dan zegt de koe: "roeduif"

:sleepy3:
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Ja ik weet het, echt zo immens belachelijk en stom dat het grappig is.

Ik las gisteren wat mopjes op een van die christenforums, en die waren van ongeveer hetzelfde niveau. ^^
Think
Forum fan

Bericht door Think »

Balzer schreef: Een duif vliegt naar een weiland en gaat naast een koe in het gras zitten. "Roekoe" zegt de duif. Dan zegt de koe: "roeduif"
:sleepy3:
Je doet me anders wel helemaal dubbel liggen van het lachen, Balzer.
Cabbage schreef:Ik las gisteren wat mopjes op een van die christenforums, en die waren van ongeveer hetzelfde niveau.
Red de leukste uit de christelijke klauwen en plaats hem hier!
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Mweh ze zijn niet echt leuk, ik vond die 2 van mij nog wel geinig omdat die echt heel stom waren, maar die van het christenforum zijn nog stommer en gewoon geen glimlachje waard.

zegmaar iets van;

Ken je de mop van de mummie al? Nee. Ingewikkeld he!

Okee niet leuk :roll:
C.M.H.
Forum fan

Bericht door C.M.H. »

Over slap gesproken...

Er zitten drie koeien in een boom te kaarten. Tijdens het spel komt er opeens een Paard voorbij gevlogen. Alledrie kijken even en hervatten het spel.
Na enige tijd vliegt er weer een paard voorbij, en even later weer een.
Zegt de ene koe tegen de andere twee: "Zouden ze hier nesten?"
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

-.-' x 1000

Erg flauw.

Het is groen en het drijft.

Andrijfie.
Samante

Bericht door Samante »

Er komt een man bij het octrooibureau.
"En wat heeft u uitgevonden?" vraagt de octrooimeneer.
"Een ijsblokje met een gat erin." zegt de man.
"Oh, daar hoeft u geen octrooi voor aan te vragen. Daar ben ik al 25 jaar mee getrouwd namelijk."
Samante

Bericht door Samante »

Een oude bejaarde vrouw is in gevecht met de wind.
Met haar rechterhand houdt ze haar hoed op het hoofd, terwijl ze met de andere haar opwaaiende rok naar beneden probeert te doen.

Omstanders zien dat de vrouw geen ondergoed draagt. Een van hen stapt op de vrouw af en zegt: "mevrouw, iedereen staat naar u te kijken." en wijst naar het bekken van de oude vrouw.

"Ach wat!" roept de oude vrouw verontwaardigd.
"Dat daar beneden is 85 jaar oud en die hoed is spiksplinternieuw!"
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Ha ^^

Die eerste vond ik wel leuk ^^

Er komt een man bij de dokter ( ja zo gaan er wel 500 ) en de man zegt; Dokter, er groeit een penis uit mijn voorhoofd, wat kan ik hier tegen doen? Heel veel lezen zegt de dokter. Dus die man gaat naar huis en leest een week lang veel boeken, waarna hij teruggaat naar de dokter. De dokter zegt weer dat hij heel veel moet lezen. En weer gaat de man een week lang boeken lezen maar de penis blijft maar groeien. Als de man weer teruggaat vraagt hij aan de dokter; Waarom moet ik eigenlijk zoveel lezen? Waarop de dokter zegt; Nou, je moet veel lezen omdat straks je ballen voor je ogen gaan hangen!
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Het is geel en als het in je oog komt ben je dood.
Een trein
Het is groen en zit op een hekje.
Verf
Het is rood en vliegt door de klas.
Een ongestelde vraag
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Een trein

Verf

??
Plaats reactie