Gelukkig gaat het hier wat vrijer aan toe. Met racistische grappen maak je mij ook niet blij, maar ethniciteiten op de hak nemen zonder haatdragend te worden, mag van mij best en ook schunnige moppen mogen hier een plaats vinden.Credible-forum schreef:Dus ken je een mop, die niet seksueel getind is en niet van rascistische aard (en alles wat hier niet toegestaan wordt, da's zo veel) Post um!
Dus ken je een leuke mop, een sterke bak of een killing joke, plaats hem hier!
Ik trap af:
"Er komt een man een saloon binnen en ziet op de bar een bak vol munten staan. Hij vraagt aan de barkeeper: "waarom staat die bak met munten daar?". De barkeeper zegt: "Hier achter staat een paard al maandenlang te huilen. Wie een dollar in de bak gooit, mag proberen hem weer aan het lachen te krijgen en als dat lukt, krijgt hij de hele bak met geld. Maar ik waarschuw je, velen hebben het geprobeerd en het is nog niemand gelukt."
De man loopt naar achteren, waar het paard staat en even later hoort de hele saloon het paard schateren, schateren. De barkeeper zegt tegen de man: "eerlijk is eerlijk, hier heb je de bak met geld, maar vertel eens, hoe maakte je het paard aan het lachen?". "Heel eenvoudig", zegt de man, "ik heb het paard verteld dat ik een grotere lul heb".
Een maand later komt de man in hetzelfde stadje terug en gaat dezelfde saloon binnen. Op de bar staat opnieuw een bak met geld. "Waarom staat die bak met munten daar nu?", vraagt de man. "Het paard is een maand geleden begonnen met lachen en houdt sindsdien niet meer op met lachen, we worden er gek van. Wie het paard laat ophouden met lachen krijgt de bak met geld". De man doet een dollar in de bak, gaat opnieuw naar achteren en even later is het paard stil. Na een maand is het opgehouden met lachen. De man krijgt de bak met geld en de barkeeper vraagt: "Hoe kreeg je dat voor elkaar?". "Heel eenvoudig", zegt de man, "ik liet hem mijn lul zien".
- het is een oudje uit mijn schooltijd, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem al die jaren onthouden heb -