Discussie over de klacht van Variform

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Re: Discussie over de klacht van Variform

Bericht door Cluny » 05 dec 2010 10:49

Jim schreef:
Cluny schreef:
Jim schreef:Tijd voor de volgende ban?
Ik heb een veel geiniger idee.
Bij deze doe ik een oproep aan alle freethinkers om lid te worden van dat forum.
En dan met 1600 man ineens binnenvallen. :D
Ga ik ook sat4all activeren, die hebben iets van 15000 leden.
Kijken of dat forumpje de datastroom verwerken kan. :lol:
De oprichter wentelt zich in de waan dat hij het beste forum aller tijden heeft opgezet met het allerbeste en rechtvaardigste banbeleid van de hele internetwereld.
De realiteit is natuurlijk anders.
Daarom is het leuk om te testen hoe lang een discusserende normale het daar kan uithouden.
Registreren.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Bertus Bolknak

Bericht door Bertus Bolknak » 05 dec 2010 11:14

Cluny schreef:
siger schreef:IK denk dat Variform al sinds september gebanned is.
Bertus Bolknak (welkom trouwens) heeft een wat gedateerd topic een duwtje gegeven.
Weet Siger ook waarom hij dat heeft gedaan?
Ik kán het mishebben hoor, maar misschien wel om dezelfde reden als wat hier de bedoeling van is:
Meldpunt betreffende moderatie internetfora.
Het doel is bevordering van het competent (integer, onafhankelijk, adequaat) modereren op internetfora (of weblogs). Hier kan iedereen op zoveel mogelijk onderbouwde wijze alles rond misstanden qua moderatie op andere fora/weblogs uitwisselen en becommentarieeren.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 05 dec 2010 11:16

Als er behoefte is aan een discussie over het 'voordeel van de twijfel forum", dan kan er een topic over gemaakt worden.
Dit is een onderwerp uit de oude doos. De discussie hierover is al lang voorbij. Ik ga het topic sluiten. Het verdient geen plek meer in de showroom.

Groeten,

Piet
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Gesloten