Jij bent toch diegene die mensen troll, imbeciel en/of bitch noemt en ze vervolgens vraagt dood te vallen.
Nou, ik heb de cola en de popcorn al staan, ga vooral door.
Moderator: Moderators
Je verwart trollen met verschil van mening. ik mag namelijk een andere mening hebben dan jij. Kom met concrete gegevens als je ervaren mensen wil overtuigen.Variform schreef:Waarom zitten heeck, siger en tjok dan constant te trollen en persoonlijke aan te vallen? Als ze kritiek op mij hebben dienen ze dat in een PB te doen.
Nou?Variform schreef:mijn verhalen zijn altijd duidelijk, bevatten een stelling of mijn visie of een idee en dat onderbouw ik met zaken waarvan ik vind dat ze goede argumenten zijn.
Och cve...,ben jij dan na zoetjes aan onderhand bijna 6000 aangemerkte postings van jouw hand een toonbeeld van onberispelijke, laat staan voorbeeldige welgemanierdheid?collegavanerik schreef:als oudgediende stel ik vast dat variform onbeleefd is.
Ik wist dat dat zou gaan komen maar ze kregen wat ze verdienden. Dat was mijn reactie op de aanvallen van anderen. Ik denk dat dat ook het doel is van deze lui. Zodat ik een waarschuwing krijg, die ik dan ook heb. Ik draag die met trots omdat ik weet dat ik gelijk heb end e reacties van anderen alleen maar jaloezie is en zwakteboden zijn.Marinus schreef:Persoonlijke aanvallen tegen jou?
Jij bent toch diegene die mensen troll, imbeciel en/of bitch noemt en ze vervolgens vraagt dood te vallen.
Nou, ik heb de cola en de popcorn al staan, ga vooral door.
Waarop ben ik jaloers, concreet?Variform schreef:Ik draag die met trots omdat ik weet dat ik gelijk heb en de reacties van anderen alleen maar jaloezie is en zwakteboden zijn.
Zeg spuitelf, sinds wanneer moet men van onberispelijk gedrag zijn om overtredingen aan de kaak te stellen? En met bijbelcitaten hoef je al helemaal niet aan te komen.Ali schreef:Och cve...,ben jij dan na zoetjes aan onderhand bijna 6000 aangemerkte postings van jouw hand een toonbeeld van onberispelijke, laat staan voorbeeldige welgemanierdheid?collegavanerik schreef:als oudgediende stel ik vast dat variform onbeleefd is.
Comes as a surprise?
Neuh hè?
Maar werp jij maar de eerste steen hoor.
Geef maar modder jôh.collegavanerik schreef:
Zeg spuitelf, sinds wanneer moet men van onberispelijk gedrag zijn om overtredingen aan de kaak te stellen? En met bijbelcitaten hoef je al helemaal niet aan te komen.
Jij bent jaloers dat ik met een unieke mening kom, die niet past binnen allerlei kaders die velen al in hun hoofd klaar hebben staan als mandjes met labels waarin ze mensen kunnen plaatsen. Je bent pissig dat ik als newbie met een een uitgesproken mening zonder schroom meedoe en zonder valse bescheidenheid. Er zijn er hier die pissig zijn dat ik me niet conformeer aan de normen van het scpeticisme als zij bewijs eisen. Je bent pissig omdat ik probeer zowel de wetenschap als het intuitieve in balans te houden. En omdat ik zo veel berichten plaats, waarvan jij de inhoud blijkbaar confronterend vind. Je bent geiiriteerd omdat jij vind dat ik mijn stellingen niet onderbouw. Misschien pissig omdat ik met een onderwerp kom waar ratio belangrijk is, technorealisme en waar jij toegaf er niets van te weten. Men is pissig omdat ik detecteer dat er een dubbele moraal is, en het gore lef heb suggesties te doen in een forum waar jij eerder was en daarom meent meer zeggenschap te hebben.siger schreef:Waarop ben ik jaloers, concreet?Variform schreef:Ik draag die met trots omdat ik weet dat ik gelijk heb en de reacties van anderen alleen maar jaloezie is en zwakteboden zijn.
" als oudgediende stel ik vast dat variform onbeleefd is."collegavanerik schreef: Zeg spuitelf, sinds wanneer moet men van onberispelijk gedrag zijn om overtredingen aan de kaak te stellen? En met bijbelcitaten hoef je al helemaal niet aan te komen.
Variform schreef:Jij bent jaloers dat ik met een unieke mening kom.siger schreef:Waarop ben ik jaloers, concreet?Variform schreef:Ik draag die met trots omdat ik weet dat ik gelijk heb en de reacties van anderen alleen maar jaloezie is en zwakteboden zijn.
Het web krioelt toch van mensen met een unieke mening over spiritisme, pyramidisme, een miriade soorten samenzweringen, krachten van kristallen, boodschappen op geldbiljetten etc... ?Variform schreef:Jij bent jaloers dat ik met een unieke mening kom.siger schreef:Waarop ben ik jaloers, concreet?Variform schreef:Ik draag die met trots omdat ik weet dat ik gelijk heb en de reacties van anderen alleen maar jaloezie is en zwakteboden zijn.
Een goede raad is het zeker (.... doe ermee wat je wil ) ;Misschien is het advies om een eigen blog te starten zo gek nog niet, want dan kan je de grote lijnen beter laten zien, die nu wat erg verbrokkeld blijven.