Ik hoop dat men ziet dat het juist omgekeerd is. Iedereen kan nalezen hoe CvE als een horzel die niet van ophouden weet mij vanaf 18 juni, toen ik in alle onschuld op een reactie van CvE reageerde, heeft aangevallen met aantijgingen tegen en aanvallen op mijn persoon, terwijl hij aan de discussie over Trump totaal niets bijdraagt en stelselmatig een uitdaging die ik hem gaf om zijn kritiek op mij te onderbouwen negeert, en stelselmatig überhaupt alles negeert wat ik hem aanschrijf. Zelfs de post waar CvE van meende een melding te moeten maken is regelrechte ontwijking van de debatvraag waar hij opnieuw, maar ditmaal door een ander, mee geconfronteerd wordt! Als ik geen moderator was zou ik het moderatorteam hiervan melding hebben gemaakt. Juist dit stelselmatig negeren van debat is in de forumwereld een doodzonde en zonder meer een waarschuwing waard.
Ik heb in een laatste aan hem gerichte post opgemerkt dat hij als een troll opereert, en ik bedoel dat serieus. Ook zijn topic "politiek incorrect" is onderdeel van zijn campagne om dit forum te verzieken. CvE klaagt erover dat iemand bezwaar maakt tegen de vergelijking van een politicus met een vosseklem. Vanaf nu moet hij op eieren lopen. Maar drie dagen later klaagt hij erover dat iemand zijn reactie dwaas noemt, als zou dat de grens van betamelijkheid wél overschrijden.
CvE heeft eerder de zaken verziekt op dit forum door discussies te laten escaleren en uiteindelijk met groot kabaal en diepe grieven weg te gaan van dit forum omdat men zogenaamd geen ruimte bood voor ontkenners van klimaatverandering. Ik vond dat toen jammer omdat hij een oudgediende is, waarvoor ik groot respect opbreng. Daarom liet ik hem onlangs nog weten dat ik hem hoog heb zitten. Maar ik zie hem nu wel helemaal naar beneden kelderen. Zoals iedere Fin weet kun je een horzel niet aan zijn verstand brengen dat je ermee uitgepraat bent. Inmiddels heeft CvE alweer twee trollende vervolgbijdragen geplaatst in het topic over Trump. Blijkbaar denkt hij dat ik zelfs zo dom ben niet de logica te snappen dat wanneer ik opmerk uitgepraat te zijn er van mijnentwege geen reaktie meer komt op zijn schrijven.
Hier een metadiscussie onderling, daar er geen actie was van het beheer, maar wel een uitspreken van deze kwestie gewenst wordt Maria.