En niet per PB deze keer, daar het mij aangaat als moderator.
Sorry Petra.
Het wordt een beetje lastig.
Het is jouw eigen probleem, als je het nodig vind je hart op je tong te hebben en te kunnen schrijven wat je denkt te moeten schrijven zonder er rekening mee te houden, dat anderen ook wel eens gevoelens kunnen hebben.
En ook als je problemen hebt met foumregels en constant toch weer gewoon je eigen naad wil naaien, cq. zelf je ruimte opeist, daar waar er meerderen zijn die ruimte wensen.
Als je na zoveel tijd hier op het forum nog steeds niet door hebt, dat voor mij elk onderwerp nieuw is, dan weet ik het ook niet meer.
En ook elk gesprek met alle leden begin ik altijd weer vers.
Je kunt het hele forum doorlezen hoe ik omga met levensruimte.
Zo ben ik privé en nog sterker als moderator.
Het enige waar ik niet van hou, is genegeerd te worden.
Er is weinig veranderd daarin sinds 27 jun 2017
Alleen dat de je toon naar mij toe steeds harder wordt
En dat de moderatie bijna tot nul is gereduceerd op bepaalde punten.
Bij eerste aanvaringen op het moderatorvlak schreef je, dat je forumregels maar niks vindt.
Maar het forum is er voor ons, voor alle leden. Daarom gaan we daar flexibel mee om en na dat gemopper van jou is dat nog ruimer geworden.Petra schreef: ↑27 jun 2017 03:25Nah Maria, al die regels ...Petra schreef:[Vragen of opmerkingen over moderatie kan hier Feedback. Zie ook Forumregels T12
die smeken toch gewoon om muiterij![]()
Je krijgt dus alle ruimte.
Maar is van de zotte, als ik als moderator op mijn handen moet gaan zitten, als constant alles wat ik gedaan heb om dit een prettig leesbaar forum te houden afgekat wordt en misschien een paar weken een beetje op wordt gelet, later weer nagedragen wordt en dan ook nog op het persoonlijke vlak.
Wat denk je dat dat met mij doet?
Je schreef ooit dat je ook het liefst iets uitpraat en dan zand erover.
Niets is minder waar.
Je blijft me zaken voor de voeten gooien en dat goede keelgat van jou wordt steeds moeilijker te vinden.
Persoonlijk onthoud ik wel gevoelens, het meest de positieve, en je weet dat ik je op heel veel punten erg waardeer.
Daar mag geen twijfel over zijn.
Maar bij sommige dingen zou je eerst wat meer introspectie kunnen betrachten voor je hier je gal spuugt als iets je niet naar de zin gaat.
Levensruimte niet alleen voor jou.
Normaal gesproken doe ik dit soort dingen per PB.
Maar hier vraag je steeds zelf om.
Openheid weet je wel?
Dan ook gelijke monniken, gelijke kappen
Voor iedereen.
Persoonlijk kan ik heel veel hebben en laat ik de dingen toch wel vaak voor wat ze zijn.
Ieder zijn ruimte weet je wel?
Maar nu ook vooral, omdat het gaat om mijn integriteit als moderator.