Notificaties

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ingi
Ervaren pen

Notificaties

Bericht door Ingi » 21 jan 2018 21:35

Ik heb een vraag over NOTIFICATIONS die bij de Alarmbel staan.
Als ik alle heb gelezen kan het zijn dat er nog een staat die ik dan allang heb gelezen.
Nu staat er bv. nog een in en dat bericht is al van een 3/4 uur geleden, ik heb er al x keer op geklikt omdat ik dan denk het is een nieuw bericht.
Ook bij verversing van de site staat het er nog. Het lukte me ook niet om aan te klikken dat het al gelezen is. Er gebeurde niets.

Hoe kan dat?

Intussen is het me wel gelukt in een keer allemaal weg te krijgen.
Als ik dat niet doe blijft een oude melding heel lang staan.
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.

TIBERIUS CLAUDIUS
Diehard

Re: Notifications

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS » 22 jan 2018 08:58

Ik heb het zelfde probleem, maar ben er zelf niet in geslaagd om alles in een maal te wissen.

Misschien kan dat bij de handleidingen gezet worden.

Ook is misschien handig dat men kan instellen dat de verwijzingen na een bepaalde tijd van zelf verdwijnen.

Ook kan ik niet posten onder ""voorstellen"", dan is het lastig een voorstel te doen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?

Bonjour
Site Admin

Re: Noticifications

Bericht door Bonjour » 22 jan 2018 10:01

Ik zal er eens induiken.
Ondertussen de titel even aangepast. Ik reageer ook wel zonder dat er geschreeuwd wordt.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Ingi
Ervaren pen

Re: Noticifications

Bericht door Ingi » 22 jan 2018 13:49

Bonjour schreef:
22 jan 2018 10:01
Ik zal er eens induiken.
Ondertussen de titel even aangepast. Ik reageer ook wel zonder dat er geschreeuwd wordt.
Dan heb ik alleen in technische zin geschreeuwd. Het was namelijk niet de bedoeling.
Ik vond het beetje lastig en lang woord dus heb ik gekopieerd en geplakt en verder
niet meer na omgekeken.
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door Rereformed » 22 jan 2018 15:15

Zoals vorige twee bijdragen laten zien staat de titel nog niet helemaal zoals het moet.
Topictitel aangepast. :-"

Overigens blijft de notificatie van privéberichten bij mij altijd op 1 staan, ook als ik ze allemaal gelezen heb. Ook verwarrend. Is dat ook zo bij jullie?
Born OK the first time

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 22 jan 2018 21:30

Ik krijg er nog geen grip op.
Let er wel op dat wanneer je gebruik maakt van de terug knop (pijl naar links) je de pagina terugkrijgt van voor het lezen van een bericht waarvoor je een notificatie krijgt. Dan is de notificatie weg als je op verversen drukt.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Ingi
Ervaren pen

Bericht door Ingi » 22 jan 2018 23:42

Bonjour schreef:
22 jan 2018 21:30
Ik krijg er nog geen grip op.
Let er wel op dat wanneer je gebruik maakt van de terug knop (pijl naar links) je de pagina terugkrijgt van voor het lezen van een bericht waarvoor je een notificatie krijgt. Dan is de notificatie weg als je op verversen drukt.
Oke bedankt voor de moeite. Het komt wel een keer, doe rustig aan.

Plaats reactie