Een topic plaatsen over info ander forum.

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Storm
Bevlogen

Een topic plaatsen over info ander forum.

Bericht door Storm » 13 jan 2017 11:55

Het verbaast mij te lezen dat er een topic van een andere forum hier besproken wordt. Mij lijkt dit niet juist.
Beter lijkt het me daar de discussie te voeren. Een aantal mods zijn ook lid van credible dus dat moet niet moeilijk zijn.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

Fish
Moderator

Re: Een topic plaatsen over info ander forum.

Bericht door Fish » 13 jan 2017 14:58

Waarom precies verbaast het jou? Is dit niet iets als vrije nieuwsgaring? Als je wilt dat wat je schrijft niet verder verteld wordt kun je beter niet posten, toch?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 13 jan 2017 15:41

@ Fish
Oké, nieuws vergaren . Lid zijn van een ander forum daar iets uit trekken en hier die persoon die dat beweerd bespreken in een apart topic. Kan dat niet beter op credible? Ik ken in ieder geval 3 mods die daar lid zijn.
Mag dit andersom ook? Mag ik hier iets weg plukken wat één van de forummers beweert, en dit als topic plaatsen op credible?
Is dat nieuws vergaren Fish?
Als je wilt dat wat je schrijft niet verder verteld wordt kun je beter niet posten, toch? Dus ik kan van de mods verwachten dat ze misschien wel info van mij gaan delen op een ander forum. En dat daar gewoon niets mis mee is. Gewoon nieuws vergaren.
Bob Dylan

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 13 jan 2017 15:44

Nogmaals, het bepaalt hoe het lid denkt over de mensen hier die niet met hem meegaan. Daarom spreek ik hem er hier op aan.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 13 jan 2017 16:11

Ik ben het er niet mee eens, maar laat het hierbij.
Bob Dylan

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 13 jan 2017 16:12

Storm schreef:Mag ik hier iets weg plukken wat één van de forummers beweerd, en dit als topic plaatsen op credible?
Ja, het internet is een vrij medium.

Het zou wel netjes zijn eerst toestemming te vragen maar dat is mijn persoonlijke mening.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 13 jan 2017 16:27

@Fenomeen, Bonjour, Fish;
Bedankt voor de toelichting.
Bob Dylan

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 13 jan 2017 17:13

In mijn geval hoef je niet bang te zijn, ik kom niet op andere fora en ik lees er ook niet.
Mocht dat wel het geval zijn zal ik het eerst vragen en nee is nee, daar hoeft men ook geen redenen voor op te geven.
Je mooie avatar en de uitleg hierbij zou ik wel een kandidaat vinden maar dat is juist positief bedoeld. :)

Van; Getuigenissen van afvalligen en twijfelaars en Persoonlijke onderwerpen blijf ik af, niet omdat het niet mag maar omdat ik het onfatsoenlijk vind.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 13 jan 2017 20:21

Fenomeen schreef:In mijn geval hoef je niet bang te zijn, ik kom niet op andere fora en ik lees er ook niet.
Mocht dat wel het geval zijn zal ik het eerst vragen en nee is nee, daar hoeft men ook geen redenen voor op te geven.
Je mooie avatar en de uitleg hierbij zou ik wel een kandidaat vinden maar dat is juist positief bedoeld. :)

Van; Getuigenissen van afvalligen en twijfelaars en Persoonlijke onderwerpen blijf ik af, niet omdat het niet mag maar omdat ik het onfatsoenlijk vind.
@Fenomeen,
Bedankt, dat je het aanvoelt. En nee, het gaat niet om mij persoonlijk.
Bob Dylan

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 26 sep 2017 01:49

Storm schreef:
13 jan 2017 20:21
Fenomeen schreef:In mijn geval hoef je niet bang te zijn, ik kom niet op andere fora en ik lees er ook niet.

@Fenomeen,
Bedankt, dat je het aanvoelt. En nee, het gaat niet om mij persoonlijk.
Haha, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik hier kwam... die naam en die avatar zijn top en een gave combi!

On Topic (OT?) ben ik het met Storm eens. Al is het item van een tijdje terug, zeg ik 't toch nog ff.
Een nieuwsitem; prima. Maar dat is volgens mij niet wat zij bedoelt.
Het gaat over het zeiken over andermans/vrouws mening (met naam en toenaam blijkbaar) op een ander forum. (Waar halen mensen in vredesnaam de tijd vandaan om op meerdere fora rond te scharrelen, het is hier al zo druk :roll: )
Anyway; wat zij bedoelt komt op mij over als digitaal roddelen. Als je daar tegen bent zou je dat hier ook moeten weren. (Principekwestie!)

De titel is denk ik niet goed gekozen want het gaat niet zomaar om wat info.
Goed punt Storm!

P.S.
Ik kwam hier terecht omdat ik bij feedback en handleidingen en info aan het zoeken was.
Bij handleidingen of Voorstellingen tot aanvullingen kan ik niet reageren of een topic maken dus zet ik het maar ff hier.

AFKORTINGEN/JARGON
Misschien ligt het aan mij, ik ken vele afkortingen en forum jargon niet, sommige reacties met veel of enkel jargon snap ik niet of lijken net een puzzel.
Zoals 'TL;DR' laatst in een reactie.
Zit nog steeds te dubben over TO :roll: (Topic Opener? Maar dat is toch hetzelfde als TS ?)
Maar ik zal toch niet de enige zijn die al die afkortingen niet kent? Een overzichtje of lijstje met veel gebruikt jargon lijkt me wel handig.
Braver dan de braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 26 sep 2017 08:20

Petra schreef:
26 sep 2017 01:49
AFKORTINGEN/JARGON
Misschien ligt het aan mij, ik ken vele afkortingen en forum jargon niet, sommige reacties met veel of enkel jargon snap ik niet of lijken net een puzzel.
Zit nog steeds te dubben over TO :roll: (Topic Opener? Maar dat is toch hetzelfde als TS ?)
Maar ik zal toch niet de enige zijn die al die afkortingen niet kent? Een overzichtje of lijstje met veel gebruikt jargon lijkt me wel handig.

Misschien iets om een apart topic voor te maken. Kan iedereen jargon spuien en na een paar weken komt de redactie en zetten we het ergens in gepolijste vorm neer.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 27 sep 2017 02:38

PietV. schreef:
26 sep 2017 08:20
Petra schreef:
26 sep 2017 01:49
AFKORTINGEN/JARGON

Misschien iets om een apart topic voor te maken. Kan iedereen jargon spuien en na een paar weken komt de redactie en zetten we het ergens in gepolijste vorm neer.
Dat wil ik wel doen maar ik weet niet waar want bij 'Handleidingen' kan ik geen topic openen.
Veel jargon lijkt zo ingeburgerd dat volgens mij weten de die hards niet eens meer weten waar forum beginners allemaal tegen aanlopen. :lol:

Ik wou dat iemand eens antwoord gaf over die TO waar ik me nog steeds de kop over breek. :roll:
Braver dan de braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 27 sep 2017 13:26

Petra schreef:
27 sep 2017 02:38
Dat wil ik wel doen maar ik weet niet waar want bij 'Handleidingen' kan ik geen topic openen.
Veel jargon lijkt zo ingeburgerd dat volgens mij weten de die hards niet eens meer weten waar forum beginners allemaal tegen aanlopen. :lol:

Ik wou dat iemand eens antwoord gaf over die TO waar ik me nog steeds de kop over breek. :roll:
Is Ditjes en Datjes een alternatief? Kan het later door een mod naar handleidingen verplaatst worden.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Plaats reactie